In een eerder bugtopic is al aangekaart dat topics automatisch naar het Engels werden vertaald, wat opgelost lijkt. Sinds enkele dagen heb ik het gevoel alsof er weer tekst automatisch wordt vertaald, zoals ik zojuist onder andere in dit topic zag.
Enkele zaken die opvallen:
- In de regel “X uur geleden aangepast” in de vraag is de gebruikersnaam handtekening ipv Signature
- In de laatste alinea van de eerste reactie (van Jeroen) staat in de tweede regel “mannen” waar “men” stond, vermoed ik.
In andere topics kwam ik andere woorden tegen die vertaald leken. Deelnemers die normaal duidelijke zinnen schrijven maakten opeens kromme tekst, dat lijkt me vreemd.
Is anderen dit ook opgevallen en/of is het al een bekend probleem
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RubenT
RubenT
In een eerder bugtopic is al aangekaart dat topics automatisch naar het Engels werden vertaald, wat opgelost lijkt. Sinds enkele dagen heb ik het gevoel alsof er weer tekst automatisch wordt vertaald, zoals ik zojuist onder andere in dit topic zag.
Enkele zaken die opvallen:
- In de regel “X uur geleden aangepast” in de vraag is de gebruikersnaam handtekening ipv Signature
- In de laatste alinea van de eerste reactie (van Jeroen) staat in de tweede regel “mannen” waar “men” stond, vermoed ik.
In andere topics kwam ik andere woorden tegen die vertaald leken. Deelnemers die normaal duidelijke zinnen schrijven maakten opeens kromme tekst, dat lijkt me vreemd.
Is anderen dit ook opgevallen en/of is het al een bekend probleem
Ik gebruik overigens Chrome op mijn iPhone.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/75196-automatisch-vertalen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen