Excuses vooraf mocht dit wel ergens vermeld staan. Maar ik heb de zoekfunctie gebruikt en tal van topics doorgelezen maar ik kon mijn vraag of antwoord niet vinden.
Nu gebruik ik een leen auto 2 keer in de week voor diensten aan huis. Maar dat de Vraag groter werd heb ik besloten om een bestel te kopen.
Nou mijn vraag:
Ik weet dat je op eenmanszaak geen auto kan zetten. Dat zal dus op mijn eigen naam moeten. Het is een vw transporter en dus grijs kenteken. Omdat ik op mijn eigen naam moet zetten. Betaal ik dan de volle pond wegenbelasting of is er manier om de verlaagde ondernemers wegenbelasting toch te krijgen.
Want ik kom er niet echt uit. Ook op de site van de belasting dienst niet.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Johan808
Johan808
Excuses vooraf mocht dit wel ergens vermeld staan. Maar ik heb de zoekfunctie gebruikt en tal van topics doorgelezen maar ik kon mijn vraag of antwoord niet vinden.
Nu gebruik ik een leen auto 2 keer in de week voor diensten aan huis. Maar dat de Vraag groter werd heb ik besloten om een bestel te kopen.
Nou mijn vraag:
Ik weet dat je op eenmanszaak geen auto kan zetten. Dat zal dus op mijn eigen naam moeten. Het is een vw transporter en dus grijs kenteken. Omdat ik op mijn eigen naam moet zetten. Betaal ik dan de volle pond wegenbelasting of is er manier om de verlaagde ondernemers wegenbelasting toch te krijgen.
Want ik kom er niet echt uit. Ook op de site van de belasting dienst niet.
aangepast door Hans van den Berghtikfoutje
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/75443-belasting-bestelbus-eenmanszaak/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag