Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Marlies Mari
Marlies Mari
Om mijn webshop bij jouwweb.nl op te zeggen, heb ik op 2 september een mail gestuurd. Zo had jouwweb dat ook gevraagd te doen. Ik kreeg een mail terug met de vraag of ik dat via een link wilde doen die zij mij meestuurde. Ik deed dat op 4 september. 4 oktober was de vervaldatum en ik had een maand opzegtermijn. Zij vinden dat ik te laat was met opzeggen en presenteren weer een factuur voor een jaar. Klopt dat? Of is de mail van 2 september ook iets waard?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen