Ik ben samen met mijn vrouw een paar dagen naar Little Tokyo in Düsseldorf geweest. We hebben in totaal 2 overnachtingen gehad en zijn uit eten geweest. Ik moest daar zakelijk zijn.
Nu heb ik een eenmanszaak en vraag ik me af welk percentage ik zakelijk kan boeken. Immers het tripje was ook deels privé.
Iemand enig idee hoe de belastingdienst hiernaar kijkt? Welk percentage kan ik zakelijk boeken?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
The Matcha Man
The Matcha Man
Ik ben samen met mijn vrouw een paar dagen naar Little Tokyo in Düsseldorf geweest. We hebben in totaal 2 overnachtingen gehad en zijn uit eten geweest. Ik moest daar zakelijk zijn.
Nu heb ik een eenmanszaak en vraag ik me af welk percentage ik zakelijk kan boeken. Immers het tripje was ook deels privé.
Iemand enig idee hoe de belastingdienst hiernaar kijkt? Welk percentage kan ik zakelijk boeken?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/75844-paar-dagen-d%C3%BCsseldorf-zakelijk-en-priv%C3%A9/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag