Ik ben alvast bezig mijn boekhouding van 2023 af te ronden voor de jaarlijkse inkomstenbelasting aangifte...
Ik loop nu tegen het volgende aan dat mijn Activa en Pasiva niet in balans zijn, dit gaat om ongeveer 200 euro. In de bijlage heb ik de boekhouding van 2023 toegevoegd (zie tabblad Balans). Alles wat in het geel staat gemarkeerd zijn vaste overgenomen gegevens zoals winst, banktegoeden, etc.
Ik denk zelf dat er iets mis is gegaan om het Beginvermogen van 2023 juist te berekenen? Kan iemand eens mee kijken waar het mis gaat? Ik heb voor de zekerheid ook de sluitende boekhouding van 2022 bijgevoegd. Deze heb ik vorig jaar dankzij Rik (Legend) op dit Forum sluitend kunnen krijgen. Alvast bedankt voor jullie hulp!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
bwijman13
bwijman13
Hallo,
Ik ben alvast bezig mijn boekhouding van 2023 af te ronden voor de jaarlijkse inkomstenbelasting aangifte...
Ik loop nu tegen het volgende aan dat mijn Activa en Pasiva niet in balans zijn, dit gaat om ongeveer 200 euro. In de bijlage heb ik de boekhouding van 2023 toegevoegd (zie tabblad Balans). Alles wat in het geel staat gemarkeerd zijn vaste overgenomen gegevens zoals winst, banktegoeden, etc.
Ik denk zelf dat er iets mis is gegaan om het Beginvermogen van 2023 juist te berekenen?
Kan iemand eens mee kijken waar het mis gaat? Ik heb voor de zekerheid ook de sluitende boekhouding van 2022 bijgevoegd. Deze heb ik vorig jaar dankzij Rik (Legend) op dit Forum sluitend kunnen krijgen.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Boekhouding 2022 en 2023.zip
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/75979-balans-2023-hulp-nodig-bij-restverschil/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag