• 0

MKB Clickservice

Hallo lieve collega's 

Ik ben gisteren bezocht door MKB Clickservice, en ja hoor, dom dom dom - getekend! nog binnen het uur daarna gelijk hoofdkantoor gebeld, ik wil annuleren. Ik zag pas na tekenen dat je aan een wurgcontract vastzit. Jeez, na alles wat ik al heb meegemaakt had ik toch beter moeten weten, denk je?

Ze sturen je van hot naar her, nemen de telefoon niet meer op en daar zit je dan, 24 maanden vast aan iets wat vermoedelijk helemaal NIETS gaat opleveren. 
Wat kan ik doen? Het kan toch niet zijn dat ik hier onherroepelijk aan vast zit? Heb ik recht op annulatie? Hoe pak ik dit aan? Ik hoop dat iemand me kan helpen hier, als alleenstaande moeder met mijn praktijk nog niet goed genoeg lopende, verkeer ik in paniek. 

Alvast dank lieve mensen, groeten Ineke

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
12 minuten geleden, Aroma candle zei:

Hi, ik las dat je er vanaf bent gekomen! Geweldig! Zou je kunnen vertellen hoe je er van af bent gekomen? 
 

ben erg benieuwd en denk dat andere er ook wat aan hebben :)

groetjes!!

 

Welkom op HL 

 

Als je terugleest, zie je ook verwijzingen naar een ander topic, waaruit jij - en anderen - misschien advies en hoop uit kunnen putten:

'lees dit topic en dit topic goed door'

 

 

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Goedemorgen,

 

Helaas ben ik er afgelopen maandag ook ingetrapt. Ik heb een beroep gedaan op de afkoelperiode binnen 24 uur. heeft iemand misschien voor mij berichtverkeer met MKB clickservice want ze beweren hier geen gebruik van te maken en willen bewijs zien. Kan iemand mij aub helpen? 

Link naar reactie
  • 1

Beste Jentje en Jantina, welkom op HL, iedere keer hetzelfde overtypen, is niet zinvol. Jullie hebben dit topic al gevonden; blader daarin geduldig terug (ook in de verwijzingen naar andere topics), dan vind je wellicht een antwoord of oplossingsrichting waarmee je deze nare kwestie kunt aanvliegen.

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 1
(aangepast)

Vrijwel alle ondernemers die hier op HL om hulp gevraagd hebben, zijn inmiddels van hun overeenkomst af. Die staan als het nodig is straks allemaal in de rechtbank om te bevestigen dat MKB Clickservice babbeltrucs gebruikt om overeenkomsten te laten tekenen, maar in praktijk wel 3 dagen afkoelperiode geeft. Waarschijnlijk omdat ze liever niet naar de rechter willen om de boete af te dwingen.

aangepast door Hans van den Bergh
Irrelevante en ongepaste tekst verwijderd

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 1
Op 20-1-2023 om 14:34, TwaBla zei:

Vrijwel alle ondernemers die hier op HL om hulp gevraagd hebben, zijn inmiddels van hun overeenkomst af. Die staan als het nodig is straks allemaal in de rechtbank om te bevestigen dat MKB Clickservice babbeltrucs gebruikt om overeenkomsten te laten tekenen, maar in praktijk wel 3 dagen afkoelperiode geeft. Waarschijnlijk omdat ze liever niet naar de rechter willen om de boete af te dwingen.

Hoi, ik ben nieuw hier, eigenlijk sinds ik MKB clickservice op bezoek heb gehad en hun contract heb ondertekend afgelopen vrijdag (20-01)

Ik ben enorm blij met alle artikelen, tips en medevalkuilers omdat het echt een aanslag op je gezonde verstand en gevoel van eigenwaarde is. Wat fijn dat er hier zoveel expertise in huis is!

 

Ik hoop dat ik adequaat gehandeld heb aangezien ik vrijdag, zo'n 2 uur na hun bezoek al belde om het contract te annuleren. De zondag (22-01) gemaild heb om dezelfde reden met de mededeling dat ze voor mij NIET aan het werk mogen. Maandagochtend (23-01) weer gebeld en later op de dag emailcontact gehad en wederom aangegeven het contract te willen annuleren. Vandaag (woensdag 25-01) een aangetekende brief verstuurd. Dat zou dus in principe te laat zijn maar door alle mail en telefoontjes vooraf wellicht toch nog zinnig.

Ik heb ze duidelijk te verstaan gegeven dat ik een 'kale kip' ben waar niets aan valt te plukken en dat het enige wat ik heb tijd en tanden is.

De aflevering van BOOS heb ik gezien en overweeg in geval van nood me tot Tim te wenden voor een aflevering over Proximedia/MKB clickservice.

Ik wacht voor nu vol spanning hun reactie af, vingers crossed.

Link naar reactie
  • 1

Beste medestanders,

Ik kreeg vandaag een mail van MKBclickservice dat mijn contract nietig verklaard wordt!!!

Ik ben heel dankbaar voor deze 'wijze' les. Maar vooral voor de topics over dit bedrijf hier op HL. De adviezen van TwaBla en de ervaringen van lotgenoten hebben mij de kracht gegeven om te vechten icm de juiste stappen (mailen en aangetekende brief versturen en niet in discussie)

Ik ben letterlijk van slachtoffer naar gladiator gevlogen in een paar dagen tijd.

Dankbare groet

Ammarie

Link naar reactie
  • 1

Beste medestanders,

 

Vandaag kreeg ik een mail van MKB clickservice dat mijn overeenkomst vernietigd is.

 

Met dank aan goede adviezen hier van Twabla en steun van andere lotgenoten.

 

Binnen 24 uur heb ik ze zowel schriftelijk als telefonisch duidelijk gemaakt dat ik dit niet wil. Telefonisch werd ik totaal niet netjes te woord gestaan en gedreigd met stappen naar de rechter.

Tevens heb ik een aangetekende brief gestuurd dat mijn overeenkomst ontbonden moet worden.

 

Ik ben nu zo opgelucht dat ik van hun af ben.

 

Link naar reactie
  • 1
8 uur geleden, Ammarie zei:

Beste medestanders,

Ik kreeg vandaag een mail van MKBclickservice dat mijn contract nietig verklaard wordt!!!

Ik ben heel dankbaar voor deze 'wijze' les. Maar vooral voor de topics over dit bedrijf hier op HL. De adviezen van TwaBla en de ervaringen van lotgenoten hebben mij de kracht gegeven om te vechten icm de juiste stappen (mailen en aangetekende brief versturen en niet in discussie)

Ik ben letterlijk van slachtoffer naar gladiator gevlogen in een paar dagen tijd.

Dankbare groet

Ammarie

 

2 minuten geleden, Jantina zei:

Beste medestanders,

 

Vandaag kreeg ik een mail van MKB clickservice dat mijn overeenkomst vernietigd is.

 

Met dank aan goede adviezen hier van Twabla en steun van andere lotgenoten.

 

Binnen 24 uur heb ik ze zowel schriftelijk als telefonisch duidelijk gemaakt dat ik dit niet wil. Telefonisch werd ik totaal niet netjes te woord gestaan en gedreigd met stappen naar de rechter.

Tevens heb ik een aangetekende brief gestuurd dat mijn overeenkomst ontbonden moet worden.

 

Ik ben nu zo opgelucht dat ik van hun af ben.

 

 

Gefeliciteerd beiden en dank voor de terugkoppeling!

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Beste medestanders,

 

Ik kreeg vandaag een mail van MKBclickservice dat mijn contract kosteloos wordt beëindigd. 
 

Ik ben heel dankbaar voor de topics die zijn geplaatst. En natuurlijk bedankt allen die hebben gereageerd op mijn vraag. 
 

Dankbare groet

Jentje

Link naar reactie
  • 0
49 minuten geleden, Jentje zei:

Dankbare groet

Jentje

 

Fijn dat de informatie jou heeft kunnen helpen, gefeliciteerd daarmee en jij bedankt voor de terugkoppeling!

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Ook mijn contract is kosteloos beëindigd!!! WAT EEN OPLUCHTING.

 

20 januari Tim over de vloer gehad met een mooi verhaal. En als startent ondernemen, de perfecte doelgroep voor dit bedrijf, in zijn mooie verhaal getrapt. En ja, ondanks dat ik in mijn achterhoofd had dat dit een stap te ver is nog voor mijn bedrijf, ik was net een maand online, heb ik toch getekend. 

 

Mede door de verhalen die ik hier terug heb gelezen begon ik mijn vraagtekens te zetten. Na rechtszaken te hebben gelezen wist ik dat ik niet verder wilde met deze partij. 

Door contact met meerdere mensen die hier ook een bericht hadden geplaatst voelde ik mij gesteund, gerustgesteld en heb ik mij niet laten ompraten door deze zeer kundige partij. Ze weten precies wat ze moeten zeggen om je aan het twijfelen te brengen. Zowel bij het tekenen als nadat je kenbaar maakt de samenwerking niet te willen voortzetten. Maar voet bij stuk gehouden. De manier waarop zij met je omgaan tijdens de telefoongesprekken hebben voor mij bevestigd wat hier allemaal stond. En zo laat ik niet met mij omgaan.

 

De mensen die op mijn berichten hebben gereageerd, nogmaals dank daarvoor! Samen staan we sterk. Dus mocht iemand dit lezen en in dezelfde situatie zitten voel je vrij om mij een bericht te sturen.

 

Ik zie het als een mooie les voor mij als startend ondernemer. Niet alle bedrijven hebben het beste met je voor, blijkt maar weer.

 

Voor de mensen die het interessant vinden, hieronder een korte samenvatting van hoe mijn situatie is verlopen:

16-1-2023 gebeld door Tim van MKB (clickservice). Door de termen MKB en Google te noemen is dat bij mij blijven hangen en heb ik toegezegd op een gesprek.

20-1-2023 bezoek van Tim. Hier kwam ik er dus achter dat het niet MKB Nederland was maar MKB clickservice. Een handige truck waar ik meer over heb gelezen. Ik ben er ook in getrapt... En dus getekend. Benoemd werd nog even dat hij er niet was om iets te verkopen en ik zou nergens aan vast zitten.... Dat is wel gebleken....

24-1-2023 inlog gegevens ontvangen via de mail. Ook heb ik deze dag Tim geappt met mijn twijfels die zijn ontstaan door wat ik online lees. Kreeg een verhaal over dat zij een heel duidelijke methode hanteren van ja of nee. En dat hij niet zou werken voor dit bedrijf als hij twijfels zou hebben over of ze hun werk goed uitvoeren. Plus ik zou zijn 06 hebben ontvangen uit vertrouwen.

25-1-2023 weer Tim geappt. Hij kwam met een reorganisatie etc die geweest zou zijn.

Niet veel later dan mijn appjes ben ik gebeld. Afspraak was in de middag dus ik vond dit al vreemd. Florianne gesproken, mijn accountmanager. ook mijn twijfels voorgelegd en kreeg daar te horen, je hebt een contract getekend etc. Dus mij nog even mee laten slepen in het verhaal. En met een bericht en steun van de juiste persoon, een kwartier later terug gebeld en gezegd van de samenwerking af te willen zien. Kreeg nog korting aangeboden maar heb voet bij stuk gehouden.

26-1-2023 Heb ik een duidelijke mail gestuurd met de mededeling dat ik niet gediend ben van hun manier van werken en dat ik onze samenwerking geen doorgang wil laten vinden.

27-1-2023 ben ik in de ochtend gebeld door Alex. Dit was het eerste telefoontje waar een mkb clickservice medewerker echt een beetje boos begonnen te praten. Was zijn enthousiasme zij hij... Wederom werd het contract erbij gehaald en hij zou het dan wel op een ander bureau neerleggen. Maar zij gingen toch wat moois voor mij opleveren. Wederom voet bij stuk gehouden en de aangetekende brief inmiddels verzonden. Dat het maar duidelijk mag zijn.

Smiddags om 3 uur gebeld door mijn toegewezen projectbegeleider. Hij had het eerste mailtje gelezen en dus zou hij niet voor mij aan het werk gaan want hij moest eerst reactie intern op dat mailtje afwachten. Heb gezegd dat hij een aantekening moest maken dat de aangetekende brief onderweg is. Nogmaals een mail gestuurd ter verduidelijking en met mededeling dat de brief onderweg was.

30-1-2023 in 15 minuten 3x gebeld door Tim. (Nadat ze mijn aangetekende brief hebben ontvangen) In mijn ogen iets wat opdringerig en dus voor mij weer een bevestiging dat ik goed deed aan waar ik mee bezig was. Gevolgd door een appje dat als ik geen contact zou opnemen hij genoodzaakt was mijn zaak een bureau verder te leggen.

Vervolgens hem dus gebeld. Ook weer een gesprek waarvan je denkt... Mede door de steun hier mij wederom niet laten ompraten. Ik heb gezegd als jij mij niet kan helpen met ontbinden van het contract dan leg het maar dat bureautje verder. Dan komen wij samen ook niet verder. 

Nog wel even werd benoemd dat dan alle 24 termijnen in 1 keer geïncasseerd zouden worden en dat ik vervolgens met lege handen zou staan (lees een bedrag van ruim 5.000 euro). Dus beter ging ik akkoord met ook zijn aangeboden korting. Maar niet gedaan gelukkig.

1-2-2023 Nou verwachte ik gister een telefoontje maar die heb ik niet gehad. Wel las ik vanmorgen in mijn mail dat mijn contract is beëindigd. 

 

Dus eindgoed algoed:) Mooie les geweest.

 

 

 

  

aangepast door KyraBJ
Link naar reactie
  • 0
30 minuten geleden, KyraBJ zei:

Wel las ik vanmorgen in mijn mail dat mijn contract is beëindigd. 

 

Dus eindgoed algoed:) Mooie les geweest.

 

 

 

  

 

Misschien toch maar even je bankrekening in de gaten houden. Het zou mij niet verbazen dat hun een andere uitleg hebben voor 'contract beeindigd'.

Link naar reactie
  • 0
Op 1-2-2023 om 11:25, Derek-Jan zei:

 

Misschien toch maar even je bankrekening in de gaten houden. Het zou mij niet verbazen dat hun een andere uitleg hebben voor 'contract beeindigd'.

 

Via klacht.nl kan ook gemeld worden. Mkb Clickservice wordt dan op de klacht gewezen en de afhandeling wordt gemonitord.

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Bij deze wil ik  melden dat ik zeer ontevreden ben over deze organisatie,

( MKB CLICKSERVICE IJSSELSTEIN) die zeer gerrafineerd en met aggresieve verkooptechnieken wurgcontracten afdwingt bij beginnend ondernemers.  Ze pretenderen Google partners te zijn die jou vindbaarheid vergroten. Ook maken ze jou website professioneel wordt gezegd.

Zodra de handtekening binnen is wordt er 240 euro  per maand  geincasseerd( looptijd 24 maanden niet opzegbaar ) Daarna hoor je vrijwel niks meer ondanks vele mails, elke keer wordt er verbetering beloofd, en gebeurt er weer niks! Totaal 4 projectbeheerders die compleet  oncapabel zijn en geen idee hebben waar je het over hebt (nalaten inspanningsplicht)

 Ze storten zo hele gezinnen en ondernemingen in de financiele ellende.  

Moreel besef is hun vreemd. En zijn ze puur uit op winstbejag over de rug van eerlijke mensen.

Juridisch gezien schijnen ze het redelijk dichtgetimmerd te hebben. 

En wordt er met wisselend succes geprocedeerd. 

Bij deze wil ik iedereen waarschuwen voor deze malafide organisatie!  Als  ik hier zou  werken, had ik mij werkelijk kapot geschaamt  als ik mensen zo onder valse voorwendselen geld zou aftrochelen.

 

Helaas zijn wij ook gedupeerd en wil ik iedereen verenigen om deze organisatie een halt toe te roepen!

 

Daarbij wil ik iedereen attenderen op de wet telecommunicatie waarbij per 1 juli 2021 is vastgelegd dat ondernemers zzpers niet zonder toestemming telefonisch benaderd mogen worden. Dit wordt koude acquisitie genoemd. Komt de overeenkomst voort uit een telefoongesprek waar jij niet om hebt gevraagd of interesse hebt getoond is deze niet rechtsgeldig.

 

Met deze wet ,plus het niet nakomen van inspanningsplicht. Kan het niet zo zijn dat deze organisatie nog meer mensen kan duperen.  

Kan iemand mij duidelijk maken hoe je van dit contract afgekomen bent,?  Hebben jullie een advocaat ingeschakeld? Of is het met wederzijdse toestemming ontbonden.?

 

 

 

 

Groet,

 

 Erik & Debora Broekhuizen

MEAN CLEAN INTERIEURVERZORGING 

HARLINGEN

 

aangepast door Erik Broekhuizen
Link naar reactie
  • 0
1 uur terug, Erik Broekhuizen zei:

Kan iemand mij duidelijk maken hoe je van dit contract afgekomen bent,?

 

In dit topic (daarom heb ik jullie de link gestuurd) kun je o.a. dat teruglezen. Ook zijn er links naar andere topics over hetzelfde onderwerp. 

 

Welkom op HL 

en succes toegewenst.

 

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Helaas ik ben er gisteren ook ingetrapt. Binnen 20 minuten geprobeerd de klantenservice te bereiken. Helaas niet de juiste persoon te pakken gekregen. 

Ik zit nog binnen mijn 24 uur en zou iemand mij kunnen helpen met advies hoe ik dit het beste aan kan pakken? 

Heeft iemand een format van een aangetekende brief. Binnen een uur e-mail gestuurd en vandaag ook al twee keer. Aangetekende brief wil ik nu schrijven maar is er iemand die voor mij een format heeft? 

 

Mijn dank is groot! 

 

Met vriendelijke groet, 

Maartje

 

Wow alleen al door mijn mail en mijn 10 telefoontjes is het beëindigd. 

Bedankt voor het lezen en de moeite om eventueel te reageren. 

aangepast door Maartje2023
Link naar reactie
  • 0
22 minuten geleden, Maartje2023 zei:

Ik zit nog binnen mijn 24 uur en zou iemand mij kunnen helpen met advies hoe ik dit het beste aan kan pakken? 

 

Welkom op HL en vervelend dat dit fenomeen maar niet te stoppen lijkt. Dit topic heeft allerlei adviezen en verwijzingen naar oplossingen, die gaan we niet iedere keer copy-pasten, lees dit topic en de verwijzingen door en doe daar je voordeel mee. Sterkte en Succes!

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Het is beëindigd. Bedankt voor dit forum! 

 

Helaas ik ben er gisteren ook ingetrapt. Binnen 20 minuten geprobeerd de klantenservice te bereiken. Helaas niet de juiste persoon te pakken gekregen. 

Ik zit nog binnen mijn 24 uur en zou iemand mij kunnen helpen met advies hoe ik dit het beste aan kan pakken? 

 

Mijn dank is groot! 

 

Met vriendelijke groet, 

Maartje

Link naar reactie
  • 0
37 minuten geleden, Maartje2023 zei:

Het is beëindigd. Bedankt voor dit forum! 

 

Helaas ik ben er gisteren ook ingetrapt. Binnen 20 minuten geprobeerd de klantenservice te bereiken. Helaas niet de juiste persoon te pakken gekregen. 

Ik zit nog binnen mijn 24 uur en zou iemand mij kunnen helpen met advies hoe ik dit het beste aan kan pakken? 

 

Mijn dank is groot! 

 

Met vriendelijke groet, 

Maartje

 

Wederom: Blader terug in dit topic, dan vind je meerdere voorbeelden hoe mensen het op hebben kunnen lossen...

 

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 1
Zojuist, Hans van den Bergh zei:

Wederom: Blader terug in dit topic, dan vind je meerdere voorbeelden hoe mensen het op hebben kunnen lossen...

 

Ik denk dat daar iets verkeerd was gegaan met quoten (of nieuwe post).

Want de tekst onder de eerste zin is hetzelfde als die andere tekst.

 

Ik denk dat het alleen dit moest zijn:

40 minuten geleden, Maartje2023 zei:

Het is beëindigd. Bedankt voor dit forum! 

Fijn.

Link naar reactie
  • 0
8 minuten geleden, Rik · zei:

Ik denk dat daar iets verkeerd was gegaan met quoten (of nieuwe post).

 

Goed opgemerkt, thnx! +1 👍🏻

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 1

Ik heb super snel bezwaar gemaakt. Eerst telefonisch, ook direct gevraagd dit aan mijn dossies te koppelen. Ook direct een mail gestuurd. Volgende ochtend weer twee keer gebeld ook met "casemanager".

Heel duidelijk geweest en bij voetstuk gebleven + aangegeven gezien te hebben van de 3 dagen bedenktijd (screenshot kan je hier vinden) en dat ik daar beroep op doe.

Daarnaast screenshot direct gemaild + eerdere mail naar "casemanager" rechtstreeks.

En daarnaast aangegeven dat ik met de aangetekende brief bezig was. 

Binnen 16 uur na tekenen is mijn dossier gesloten. Dus alsjeblieft houd je poot stijf, wees duidelijk, benoem de stappen en dek jezelf in door alles zwart op wit te zetten en direct te mailen. 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 83 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.