Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ondernemer_
Ondernemer_
Goedemorgen, voor mijn bedrijf verkoop en installeer ik o.a. airco’s. De laatste maanden ervaar ik problemen met met name buitenunits door productiefouten.
Hierdoor moet ik geregeld naar klanten toe om buitenunits te repareren of om te wisselen. Dit kost mij tijd en dus geld.
de groothandel reageert niet op klanten en terugbelverzoeken. Ik heb één keer een reactie teruggehad dat zij dit gaan opnemen met de fabrikant.
Weten jullie wat mijn rechten hierin zijn en waar ik hier informatie over kan vinden?
Alvast hartelijk dank!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen