Goedemorgen, voor mijn bedrijf verkoop en installeer ik o.a. airco’s. De laatste maanden ervaar ik problemen met met name buitenunits door productiefouten.
Hierdoor moet ik geregeld naar klanten toe om buitenunits te repareren of om te wisselen. Dit kost mij tijd en dus geld.
de groothandel reageert niet op klanten en terugbelverzoeken. Ik heb één keer een reactie teruggehad dat zij dit gaan opnemen met de fabrikant.
Weten jullie wat mijn rechten hierin zijn en waar ik hier informatie over kan vinden?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ondernemer_
Ondernemer_
Goedemorgen, voor mijn bedrijf verkoop en installeer ik o.a. airco’s. De laatste maanden ervaar ik problemen met met name buitenunits door productiefouten.
Hierdoor moet ik geregeld naar klanten toe om buitenunits te repareren of om te wisselen. Dit kost mij tijd en dus geld.
de groothandel reageert niet op klanten en terugbelverzoeken. Ik heb één keer een reactie teruggehad dat zij dit gaan opnemen met de fabrikant.
Weten jullie wat mijn rechten hierin zijn en waar ik hier informatie over kan vinden?
Alvast hartelijk dank!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/76212-groothandel-geeft-niet-thuis-bij-ondeugdelijke-producten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag