Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Bernarduss
Hoi allemaal,
Sinds mijn 16e (ik ben nu 32) ben ik bezig met het opzetten van allerlei projecten en bedrijfjes in verschillende richtingen, voornamelijk als solopreneur in SaaS, productontwikkeling, en tegenwoordig ook in AI. Helaas ben ik nog niet volledig fulltime aan het ondernemen, maar als het een beetje mee zit zal dit snel veranderen.
Al jaren merk ik dat ik mijn enthousiasme en interesse voor de ondernemerswereld niet goed kan delen met mijn vrienden en familie. Ik voel steeds meer de behoefte om hierover te praten met gelijkgestemden. Hebben jullie dit ook ervaren en hoe zijn jullie hiermee omgegaan? Zijn er daarnaast groepen of clubs in het oosten van het land die jullie kunnen aanbevelen?
Alvast bedankt!