• 0

Ideabox

Heeft één van jullie tips voor een tool om ideeën in te managen? Zelf gebruik ik hier altijd het bekende kladblokje voor maar organisatiebreed is dit wat lastig. Het liefst dus een programma om ideeën vast te leggen die voor meerdere gebruikers toegankelijk is via intern netwerk. Het mooiste is dat ideeën ingebracht kunnen worden, gerubriceerd en gevolgd (status, uitgezette acties e.d.. Maar ook dat mensen ideeen kunnen voorzien van commentaar, aanvullingen, verbeteringen e.d.

 

Zijn hier standaard tools voor of moeten we dit speciaal ontwikkelen?

 

Groet Arno

Het leven is te belangrijk om het serieus te nemen.

(Oscar Wilde)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Middag Arno,

 

De beste tool die ik hiervoor ken is werkoverleg, het ultieme moment om ideeën uit te wisselen.

 

PS: er zit een typo in je handtekening..

 

 

Sancho is de realistische tegenhanger van de dromende Don Quichot, die reuzen zag in windmolens :: In zekere zin is Sancho een pragmaticus die met beide benen op de grond staat en Boerenslim.

Link naar reactie
  • 0

Cmaps is ook wel aardig, kun je een online brainstorm map aanmaken. Andere geef je login accounts and brainen maar. Academisch uitgewerkt en werkt erg goed.

 

http://cmap.ihmc.us/

 

Verder http://www.moodle.org is een leer omgeving waarin wiki's en brainstorm tools in opgenomen zijn. Niet heel spectaculair maar door het slim in te zetten kun je heel wat neuzen dezelfde kant op laten richten.

 

En inderdaad ik kan me meerdere draadjes over dit onderwerp herinneren. Even zoeken dus...

 

Perry

 

 

Link naar reactie
  • 0

OK,

 

Suggesties genoeg waar ik mee verder kan :) Heb inderdaad in een paar andere draadjes ook nog wat leuke tips opgepikt. Stof genoeg om de zondagmiddag mee te vullen.

 

Dank allen!!

Het leven is te belangrijk om het serieus te nemen.

(Oscar Wilde)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 103 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.