Beetje vage titel wilde zoveel mogelijk kwijt in dat vakje ;D
Ok het zit zo.... volgend jaar ga ik een kinderkledingwinkel beginnen in het dorp waar ik woon. Ik heb zelf een mode opleding gedaan en ervaring in de verkoop van kleding. Ook heb ik mijn middenstandsdiploma.
Vele dingen heb ik geleerd maar eigenlijk niets over de inkoop voor een kledingwinkel.
De winkel komt in een klein dorp met zo'n 6.000 inwoners in de winter en in de zomer zo'n 10.000 ivm toerisme. In dit dorp wonen best veel mensen met een goed gevulde portomonee. (het wordt hier ook wel klein Wassenaar genoemd)
Ik heb al onderzoek gedaan door een email te sturen naar alle scholen hier in het dorp met devraag hoeveel leerlingen er zijn en heb daar leuke reacties op terug gekregen.
Ik heb al contacten voor een (nieuwbouw)pand en weet ook ongeveer welke merken ik wil gaan verkopen. (heb bij 2 merke al contacten gelegd)
Mijn vragen zijn:
- Hoeveel kledingstukken moet ik inkopen gezien het inwonersaantal?
- Wat is een reeele omzet voor een kinderkledingwinkel in dit dorp?
- Wat zijn overige struikelblokken die ik over het hoofd zie?
Ik hoop dat er iemand is die mij op weg kan helpen!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
TamTam
TamTam
Beetje vage titel wilde zoveel mogelijk kwijt in dat vakje ;D
Ok het zit zo.... volgend jaar ga ik een kinderkledingwinkel beginnen in het dorp waar ik woon. Ik heb zelf een mode opleding gedaan en ervaring in de verkoop van kleding. Ook heb ik mijn middenstandsdiploma.
Vele dingen heb ik geleerd maar eigenlijk niets over de inkoop voor een kledingwinkel.
De winkel komt in een klein dorp met zo'n 6.000 inwoners in de winter en in de zomer zo'n 10.000 ivm toerisme. In dit dorp wonen best veel mensen met een goed gevulde portomonee. (het wordt hier ook wel klein Wassenaar genoemd)
Ik heb al onderzoek gedaan door een email te sturen naar alle scholen hier in het dorp met devraag hoeveel leerlingen er zijn en heb daar leuke reacties op terug gekregen.
Ik heb al contacten voor een (nieuwbouw)pand en weet ook ongeveer welke merken ik wil gaan verkopen. (heb bij 2 merke al contacten gelegd)
Mijn vragen zijn:
- Hoeveel kledingstukken moet ik inkopen gezien het inwonersaantal?
- Wat is een reeele omzet voor een kinderkledingwinkel in dit dorp?
- Wat zijn overige struikelblokken die ik over het hoofd zie?
Ik hoop dat er iemand is die mij op weg kan helpen!
Alvast bedankt
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8178-info-gevr-aantal-inkoop-kinderkleding-in-dorp/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag