Graag wil ik even kort reageren over de onliner van vandaag.
"Focus, focus en nog eens focus. Anders wordt het niks met dat bedrijf
Nils de Witte"
Voor veel bedrijven is het belangrijk focus te houden, toch ben ik van mening dat je focus niet als uitgangspunt moet nemen. Eerder is het wellicht verstandig een aantal focal points in je markt te bepalen en vanuit daar verder te plannen.
Mijn inziens hebben veel bedrijven een te scherpe focus, waardoor men het beeld op de totale markt verliest.
[titel geredigeerd - mod]
Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Dennis K.
Dennis K.
Graag wil ik even kort reageren over de onliner van vandaag.
"Focus, focus en nog eens focus. Anders wordt het niks met dat bedrijf
Nils de Witte"
Voor veel bedrijven is het belangrijk focus te houden, toch ben ik van mening dat je focus niet als uitgangspunt moet nemen. Eerder is het wellicht verstandig een aantal focal points in je markt te bepalen en vanuit daar verder te plannen.
Mijn inziens hebben veel bedrijven een te scherpe focus, waardoor men het beeld op de totale markt verliest.
[titel geredigeerd - mod]
Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.
www.improval.nl - owner
www.gartner.com - associate
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
41 antwoorden op deze vraag