Over Higherlevel.nl: Enquete op de voorpagina?

Aanbevolen berichten

Beste leden en bezoekers van Higherlevel.nl, graag vragen wij je aandacht voor het volgende.

 

De kwaliteit van Higherlevel.nl is een continu aandachtspunt. Om inzicht te krijgen in wat de waarde van Higherlevel.nl voor startende en innovatieve ondernemers is en welke ideeën en wensen zij hebben, verzoeken we alle bezoekers - leden, niet-leden, bezoekers die hier al jaren komen én iedereen die er vandaag voor het eerst is - mee te doen aan een online gebruikersonderzoek. Het kost maximaal vijf minuten, en je helpt ons er enorm mee.

 

Zo krijgen we inzicht in wat Higerlevel.nl teweeg heeft gebracht en kan het forum ondernemers in de toekomst nog beter van dienst zijn. Je vindt de vragenlijst op de eerste pagina van Higherlevel.nl.

 

Alvast hartelijk dank voor je tijd en je mening, die er mede voor zorgen dat Higherlevel.nl een virtuele ontmoetingsplaats is en blijft waar ondernemers elkaar ondersteuning bieden.

Link naar reactie

Dit kan te maken hebben met de browser waarmee jullie surfen. We hebben het goed getest op FF, Opera en IE e.d., maar niet in de Avant Browser of op de Mac, daar zou het aan kunnen liggen.

 

Zouden jullie eens willen testen of hij, als je hem één keer hebt ingevuld en je de volgende keer de 'Nee ik wil niet meedoen'-optie doet, dan wel weg is?

Link naar reactie

Ik heb net op de site gekozen voor 'niet nu maar herinner me later'. Als ik nu de link in de e-mail volg dan kom ik gewoon uit op de homepage van Higherlevel ???

 

Bleek dat HL al open stond, als ik alle browsers afsluit en dan de link in de mail volg krijg ik de vraag op de homepage of ik hem in wil vullen.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 98 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.