Higherlevelborrel 7 april!

Aanbevolen berichten

De Higherlevelborrel in Amersfoort was erg gezellig, en de volgende prikken we alweer: de eerste vrijdag van april: 7 april.

 

Lokatie: is Den Haag aan de beurt of zoeken we Amsterdam weer op? Suggestie: fifteen: goed eten, en een ruim podium met bar en lounge waar goed geborreld kan worden.

 

Parkeergelegenheid in de buurt voor schappelijk tarief. CS dichtbij.

 

En voor de vroeg vogels: eten uit Jamies kitchen!

 

opening20fifteen20072.thumb.jpg.b1342bcfd90f291b2f16834a19671db0.jpg

Link naar reactie

Kan je er ook aan karaoke doen? Ik wil bepaalde HL-leden wel eens zien na een paar biertjes... ;D

 

Kon die niet op 6 april, dan ben ik toch al Amsterdam... ;). Hij staat in de agenda!

 

En kom op mensen, ik wil ook wel eens wat nieuwe gezichten zien...en waar zijn de dames onderneemsters elke keer?

Link naar reactie

als ik tenminste niet anderhalf uur hoef te staan, na een dag hard werken.

 

Ik ben er ook en neem mogelijk wat eters en drinkers mee. Christine ik zal hoogst persoonlijk een barkruk voor je bezet houden:-)

 

Cu in the Fifteen though?

 

Perry

Link naar reactie

Jacky, Renee en Michel, natuurlijk zijn jullie welkom ;D. Iedereen is welkom, dus ikhoop dat er meer 'verse' Higherlevelaars komen!

 

Naar aanleiding van de vraag van Renee heb ik de borrel meteen aangemeld bij Fifteen, dus de lokatie staat vast. Ongeveer om 19.00 uur.

 

Vrijdag is daar een algemene 'vrijdagmiddagborrelavond', dus waarschijnlijk mengen we met wat andere borrels (visitekaartjes mee!). Ik roep hierbij de HollandInnovation-HL-ers ook op om hun Higherlevelpolo aan te trekken, dan zijn we herkenbaar!

 

@Perry: als je wat eters meeneemt: je kunt van tevoren reserveren voor het restaurant; de 'Trattoria' is op walk in basis voor één gangetje (bijhet restaurant wordt je op zijn Jamie Olivers' voorzien van meerdere gangen).

 

@Mig: Volgens mij stond Boomdesign ook op de Holland Innovation, klopt dat?

 

Routebeschrijving: fifteen-contacten route

 

foto onder :Trattoria

5EFX0429.jpg.6f11cc5c6f345bc54b45754eac058e93.jpg

Link naar reactie

@Mig: Volgens mij stond Boomdesign ook op de Holland Innovation, klopt dat?

 

Nee ik was daar niet. Maar ik zal dus maar inhaken op het voorstellen ;D

 

Ik ben industrieel ontwerper en Boomdesign zit in Utrecht in een bedrijfsverzamelgebouw. Ik richt me op de product ontwikkeling waarbij ik het ontwerptraject verzorg van ideeschets tot aan productierijpe 3d tekeningen. Wat betekend dit nauw in de praktijk... Voornamelijk voor opdrachtgevers fysieke producten ontwerpen en met 2 eigen producten bezig. Onder andere gedaan: Kinderbuggy voor pretparken, dauwpuntsmeter, verrekijkerhouder.

 

Ik ben ook benieuwd naar de andere??

 

gr Michiel

 

Design is meer dan mooi

www.boomdesign.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 165 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.