Mijn vrouw en ik zijn eind december 2004 begonnen met een eigen onderneming vanuit huis. We zijn begonnen met de verkoop van kinderkleding via internet. Op zich loopt het best redelijk, maar er is veel concurrentie wat het lastig maakt. We doen dit allemaal naast onze huidige baan, dus we lopen geen risico. Alles wat we verdienen, investeren we weer in de zaak. Ik doe zelf alle administratie, alleen laat alles jaarlijks controleren door een accountant.
We wonen zelf in een grote nieuwbouw wijk, dus we kwamen met het plan om ons ook te gaan richten op de markt in onze wijk. Er wonen heel veel kinderen in onze doelgroep. We hebben dus folders laten drukken en zelf verspreid. Geen goedkopen folders, maar echt mooie kwaliteit en duidelijk onze website in het groot vermeldt. Zelfs gratis bezorging aan huis.
Maar helaas geen reactie.....
We werken er hard voor maar krijgen het niet van de grond helaas.
De website ziet er goed en duidelijk uit, daar zal het niet aan liggen, het product is goed?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
VVR1
VVR1
Beste mede ondernemers,
Mijn vrouw en ik zijn eind december 2004 begonnen met een eigen onderneming vanuit huis. We zijn begonnen met de verkoop van kinderkleding via internet. Op zich loopt het best redelijk, maar er is veel concurrentie wat het lastig maakt. We doen dit allemaal naast onze huidige baan, dus we lopen geen risico. Alles wat we verdienen, investeren we weer in de zaak. Ik doe zelf alle administratie, alleen laat alles jaarlijks controleren door een accountant.
We wonen zelf in een grote nieuwbouw wijk, dus we kwamen met het plan om ons ook te gaan richten op de markt in onze wijk. Er wonen heel veel kinderen in onze doelgroep. We hebben dus folders laten drukken en zelf verspreid. Geen goedkopen folders, maar echt mooie kwaliteit en duidelijk onze website in het groot vermeldt. Zelfs gratis bezorging aan huis.
Maar helaas geen reactie.....
We werken er hard voor maar krijgen het niet van de grond helaas.
De website ziet er goed en duidelijk uit, daar zal het niet aan liggen, het product is goed?
Zie onze website www.koopkinderkleding.nl
Heeft er iemand advies voor ons?
Alvast bedankt
Vincent
Chanique Kids
[titel verduidelijkt - mod]
Met vriendelijke groet,
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8590-advies-over-kinderkledingshop/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag