Ik heb de mogelijkheid om distributeur te worden van een navigatiesysteem.
Het betreft een merkloos systeem wat wel de moderne technieken ( www.navteq.com en Samsung processor gebruikt en ook volledige garantie kan bieden.
Het unieke eraan is dat het systeem geleverd kan worden met een bedrijfslogo op het systeem en op verpakking om zo een eigen merk navigatiesysteem op de markt te zetten.
Het systeem is vergelijkbaar met de TomTom Go 700 en bevat de kaart van Europa.
Het is ook nog eens de helft goedkoper.
Mij lijkt dit een heel erg leuk idee en ook interessant voor veel bedrijven( o.a. webshops of Aldi of Lidl bijvoorbeeld)
Ik vroeg me af of dit idee werkelijk zo uniek is als ik denk of dat het al eens eerder geprobeerd is?
Daarnaast weten jullie misschien nog meer bedrijven waarvoor dit uniek en interessant kan zijn!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
schreudje
schreudje
Hoi,
Ik heb de mogelijkheid om distributeur te worden van een navigatiesysteem.
Het betreft een merkloos systeem wat wel de moderne technieken ( www.navteq.com en Samsung processor gebruikt en ook volledige garantie kan bieden.
Het unieke eraan is dat het systeem geleverd kan worden met een bedrijfslogo op het systeem en op verpakking om zo een eigen merk navigatiesysteem op de markt te zetten.
Het systeem is vergelijkbaar met de TomTom Go 700 en bevat de kaart van Europa.
Het is ook nog eens de helft goedkoper.
Mij lijkt dit een heel erg leuk idee en ook interessant voor veel bedrijven( o.a. webshops of Aldi of Lidl bijvoorbeeld)
Ik vroeg me af of dit idee werkelijk zo uniek is als ik denk of dat het al eens eerder geprobeerd is?
Daarnaast weten jullie misschien nog meer bedrijven waarvoor dit uniek en interessant kan zijn!
Ik zie de reacties graag tegemoet.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag