Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast Verwijderd account
Beste,
Ik heb jullie advies eventueel doorverwijzing nodig.
Ik en mijn vriendin zijn een growshop begonnen nu zullen er waarschijnlijk al een aantal zich achter de oren krabben mijn vraag waarom? Ik zal het een en ander toelichten
Een growshop is 100% legaal het gaat bij 9 van de 10 gevallen om de morele kant van het verhaal, tuurlijk zijn we hem begonnen om geld te verdienen dat doet elke ondernemer, maar we hebben ook contact met verschillende patienten belangenverenigingen voor informatie verstreking en inderdaad verkoop van kweek materiaal want zoals we allemaal weten wordt cannabis gebruikt als pijnbestrijding sinds een paar jaar te halen bij de apotheek.
Nu is dit voor paitienten ontzettend duur op een jaar basis en gaan mensen zelf thuis kweken zonder kennis en rommelen maar wat aan met alle gevolgen van dien denk bijv. aan het elektra gedeelte kortsluiting,brand enz enz enz.
Nu willen we met deze organisaties gaan samenwerken om patienten te begeleiden want volgens de wet mag een ieder 7 planten zelf in huis hebben voor eigen gebruik.
Maar nu komen we dus met het volgende probleem niemand wil zaken met ons doen kwa banken we hebben wel een zakelijke rekening gekregen bij de Postbank maar that's it niemand maar dan ook niemand wil in ons inversteren en nu ben ik door iemand van de KvK doorverwezen naar dit forum want we hebben een relatief klein bedrag nodig om van start te gaan en de verkoop prognoses zijn fantastisch want we leveren dadelijk ook werldwijd.
Onze opties zijn zo goed als op ik heb al zoveel mensen gesproken,gebeld en gemailed maar niemand wil het dus misshien dat men hier nog tips heeft voor ons of adressen waar we kunnen aankloppen want wij weten het niet meer.
Met vriendelijke groet,
XX