Zoals je het daar stelt is dat onjuist.
Elk online besteld artikel mag gewoon gebruikt worden om het uit te proberen en als het niet bevalt, mag het gewoon retour. Ook producten die je vanwege de hygiëne niet retour zou willen hebben.
Waar je waarschijnlijk op doelt is dat er een uitzondering voor die producten bestaat in de wet. Dat er een uitzondering bestaat betekent niet dat het, zoals jij stelt, verboden is om die artikelen te retourneren. Je mag best van die uitzondering afwijken als dat in het voordeel is van de consument. En bovendien, je kan je alleen beroepen op die uitzondering als je de consument daarvan van te voren op de hoogte stelt. Anders gezegd, jij hebt als verkoper een informatieplicht en je moet de klant van te voren duidelijk maken dat het product niet geretourneerd kan worden.
Nu stelt bol wel in haar AV en FAQ dat dergelijke producten uitgezonderd zijn van het herroepingsrecht. Alleen is dat zeer waarschijnlijk niet voldoende om te voldoen aan je informatieplicht. Al helemaal niet als er op de productpagina van jouw product iets staat in de strekking van "30 dagen bedenktijd en gratis retourneren", wat Bol.com standaard op elke PDP vermeldt en bol.com je blijkbaar ook nog meldt dat jij akkoord gegaan bent met hun ruimhartige retourbeleid.