sheyse

Junior
  • Aantal berichten

    25
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Gent (BE)

sheyse's trofeeën

  1. Mijn ervaring leert dat prijzen voor een website zo verschillen dat een echte vergelijking quasi onmogelijk is. Ik reken € 75,00 per medewerker, per uur of zo'n € 600,00 per werkdag. Hoe sneller de website moet opgeleverd worden hoe meer medewerkers er nodig zijn en hoe duurder dus. € 600,00 per dag lijkt misschien duur maar slechts 8% hiervan is winst.
  2. Zodra de haalbaarheidsstudie klaar is, laat ik weten wat het resultaat is en op welke mogelijke opties er zijn. Steven,
  3. Hallo, In m'n onderneming werken we met zo'n 30 tal medewerkers. Voor ruim de helft zou het mogelijk zijn om deeltijds aan telewerken te doen. Ik laat momenteel een onderzoek uitvoeren over de kostprijs en de praktische haalbaarheid hiervan. Heeft iemand ervaring met telewerken of opmerkinen (voor of nadelen) erover. Steven,
  4. Als je ziet dat 30% van de mensen die sterven aan keelkanker rokers zijn is het beter om te roken want 70% van de sterfgevallen zijn niet-rokers.
  5. Hallo iedereen, Eén van m'n medewerkers kwam deze week met het idee aandraven om CSS HTML Templates te ontwerpen en deze vervolgens op CD uit te geven, zodat op een vrij eenvoudige manier professionele website zelf kunnen gemaakt worden. Wat denken jullie hiervan ? Is er een markt voor ? Ik vrees een beetje dat we hierdoor potentiële klanten gaan verliezen. Als ze het zelf proberen en het lukt dan komen ze niet meer bij ons om een website te laten ontwerpen. Persoonlijk twijfel ik over deze nieuwe stap en ben benieuwd wat de reacties zullen zijn. Alvast bedankt.
  6. Zuiver op het uiterlijk afgaan, zonder te veel na te denken over de betekenis die erachter zit spreekt het eerste logo me het meest aan. Veel succes ermee ...
  7. Ons aanbod bestaat uit all-around ICT producten en diensten in de ruimste zin van het woord : Producten : werkstations, serverstations, notebooks, randapparatuur, netwerkbenodigdheden, telecom, supplies, ... Diensten : Netwerkbeheer, klanten helpdesk, webdesign, programmatie, enz ... Zeg een item dat ook maar iets met ICT te maken heeft en wij hebben het in ons gamma ... Bedankt voor de interesse ...
  8. Maar als het nu gaat om bijvoorbeeld een vertegenwoordiger, die heeft toch ook kleding nodig voor z'n job neem ik aan, kan hij dat inbrengen als beroepsonkosten ? Ik ben actief in België en hier kan het wel. Je moet natuurlijk wel redelijk blijven maar normaal gesproken kan je als Belgisch ondernemer kleding inbrengen als algemene beroepsonkosten. Ik ben benieuwd hoe het in Nederland precies in z'n werk gaat.
  9. Beide ondernemingen waren gespecialiseerd in ICT Oplossingen voor zowel particulieren als kleine maar vooral middelgrote ondernemingen. (Zowel software, hardware als netwerken) We willen deze ingeslagen weg verderzetten en ons profileren als all-around ICT bedrijf. In de toekomst willen we zowel software, hardware als diensten (netwerken, webdesign, programmatie, support, ...) aanbieden. Door dit ruime aanbod willen we ervoor zorgen dat onze klanten met al hun ICT problemen op 1 adres terecht kunnen.
  10. Ik zou in dit geval contact opnemen met m'n verzekeringsmakelaar, hij kan diverse simulatie maken en bekijken wat het interessantst lijkt voor jou. Zelf heb ik een verzekering voor een bepaald bedrag. Hebben we bijna geen stock meer en er breekt een brand uit doen we ons zeker voordeel. Wanneer er echter een grote levering binnenkomt en er zou brand uit breken doen we ons veel schade ... Het hang er van af met hoeveel stock je zal werken enzo ... Werk je met een DOD systeem dan heb je bijna geen stock en moet je dus ook geen hoge verzekeringspolis afsluiten. Veel succes
  11. Vandaag een nieuwe onderneming gestart, SH Informatics. De nieuwe onderneming is het resultaat van een kersverse joint-venture die is aangegaan met één van m'n kleinere concurenten. Nu kunnen we beginnen aan het uitwerken van een informatiefolder die de klanten en leveranciers uitleg geeft over deze nieuwe situatie. Wanneer de informatiefolder af is zal ik hem posten.
  12. Hierin geef ik zrski helemaal gelijk, rijk worden doe je er niet van. Ik ken maar heel weinig mensen die met Amway echt rijk geworden zijn. Ik verdiende pakweg 5 jaar geleden ongeveer € 1250 per maand met Amway, ik werkte wel 6/7 zo'n 12u per dag. Dus echt veel heeft het me niet opgebracht. Toch blijf ik erbij, ik heb er dingen geleerd die ik vandaag nog steeds gebruik in mijn eigen onderneming. Het is een keuze die je moet maken en 100 euro instapgeld is nu geen fortuin ook hé, aan jou de keuze ... Veel plezier
  13. Over wat voor verzekering heb je het ? Dat is wel belangrijk om weten ... Veel succes
  14. Voor ik mijn eigen bedrijf in de IT sector ben gestart heb ik volgens een multilevel marketing systeem gewerkt. Amway (zie www.amway.nl) was een multilevel marketing systeem waar je winstpercentage afhing van je maandelijkse omzet. Ik was overwegend tevreden van de manier van werken maar de sector waarin Amway opereerde lag me niet zo (huishoudelijke producten). Ik heb er in ieder geval heel veel zaken bijgeleerd die me dagelijks van pas komen in mijn huidige activiteiten.
  15. In dit geval zou ik een bestelbon maken waarop een voorschot van 40% staat (dit is wel veel als voorschot, maar als de klant hiermee akkoord gaat is het geen probleem, wettelijk gezien is de klant volgens mij zelfs niet verplicht een voorschot te betalen). Nadien maak je een factuur waarvan het reeds betaalde bedrag wordt afgetrokken. Op je factuur doe je dan het volgende : SUBTOTAAL : XXX EUR BTW (XX%) : XXX EUR -------- TOTAAL : XXX EUR VOORSCHOT (40%): - XXX EUR -------- TE BETALEN XXX EUR Veel succes ...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.