Jump to content

ajvdn

Junior
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • Gender
    Male
  • Address
    Isabellaland 1526, Den-Haag, 2591EH, Netherlands
  • First name
    Albert-Jan
  • Last name
    Neut, van der
  • Company or organization name
    Web Puls
  • Website address
  • How did you find us:
    via een kennis

Register

  • What age group do you belong to?
    31-35
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geef hier svp een aa

Company info

  • Location
    Den Haag
  • Phone number
    0638187415
  • Branch
    Huisvesting & vastgoed
  • Website address
  1. Als ik voor ieder leerpunt een euro zou krijgen hoefde ik niet meer te werken ;D @Theo van der Zee Beste Theo, Heel erg bedankt voor al deze informatie. Zoals ik al eerder schreef ga ik het eerst allemaal een week laten bezinken. En daarna weer met frisse moed opnieuw aan de slag.
  2. @ Peter Bonjernoor Beste Peter, ja, eigenlijk ben ik het er helemaal mee eens. Ik ga het toch maar aanpassen. @ MichielvV Beste MichielvV, Ik ben nu opmerkingen aan het verzamelen en laat alles een week bezinken. Daarna kan ik met een nieuwe frisse blik naar mijn eigen website kijken, Ik heb zeker wat gehad aan jouw kritiek. @ iedereen Ik ben geen webdesigner, dat is de reden dat ik hiervoor met iemand samenwerk. Ik ben contentbeheerder of contentmanager, en de producten of diensten die ik aanbied zijn daarop gebaseerd. Net al een huisarts weet ik weinig meer wel over heel veel. ipv een specialist die veel weet over heel weinig. Het webdesign staat erbij voor de volledigheid en omdat ik merk dat wanneer ik het woord website-onderhoud laat vallen mij direct vraagt of ik ook websites bouw.
  3. @ Peter Bonjernoor Ik denk dat mijn verwachtingen van de website reëel zijn, 1% van de bezoekers die zou reageren, de datum heb ik trouwens aangepast.... @ TwaLevel Dit zou wel eens een moeilijk verhaal kunnen worden. Veel woorden met de foute spatiëring zijn wel beter voor de vindbaarheid van de website. Google geeft woorden met spatiëring aan bij "bedoelde u" Hier moet ik dus eens goed over na denken.
  4. Ls, Dit is mijn tweede post, de eerste heeft een slotje gekregen, omdat deze overkwam als site check verzoek. Dit was echter niet de bedoeling, het gaat er mij om of de commerciele uiting goed over komt.. Dit leek mij vanzelfsprekend omdat ik deze vraag onder "Commercie en marketing" had geplaatst, maar dat terzijde. Toch bedankt voor degene die de moeite hebben genomen om een blik te werpen op mijn website. Mijn vraag Ik heb de teksten op de homepage en onder het kopje "diensten" veranderd omdat ik tot nu toe geen reacties heb gehad. Dit vind ik gezien de teksten die er tot nu toe stonden niet heel erg gek. Zoals deze nu zijn ben ik meer tevreden. Graag hoor ik of ik toch nog iets mis. Waarom zou je wel of juist niet reageren?
  5. Ls, Vaak reageer ik op de vraag "wat vind je van mijn website", en ik denk dat ik dan best wel wat te melden heb. Om websiteblindheid te voorkomen wil ik vandaag zelf de volgende vraag stellen: Wat vinden jullie van: De url is www.webpuls.nl
  6. Beste Luceos, Ik wilde net vertellen dat ik aan het sparen ben voor de HTC Diamond touch PRO. Dat is de uitgebreidere versie van de HTC Diamond. Helaas nog niet uitgebracht dus ik kan nog even mijn geduld trainen ;D MVG AJ
  7. Beste Martijn, Er zijn enkele verbeterpunten voor je website. Ik zie dat je vrij weinig meta tags gebruikt hebt. Dit rijtje is van een ouder bericht. Ik raad je aan om gewoon even in te lezen betreffende de meta tags. Metatags plaats hier de titel van de pagina Maak voor elke pagina een ander, ik doe mijn bedrijfsnaam en dat de titel van de pagina Meer handig als je veel content plaatst op andere websites, Alleen handig voor je artikelen als je die schrijft. Omschrijving van de pagina, ik maak altijd een standaard omschrijving en vul dit aan met een omschrijving van de pagina. Maak het niet te lang. Less is more Wellicht de bekentste tag. Ook hier maak ik een standaard aan en vul deze aan specifiek voor de pagina Ik weet niet of hier iets meegedaan wordt, maar kwaad kan het niet Deze tag is eigenlijk onnodig. Pas de aantal maanden aan indien je regelmatig iets veranderd. Deze tag zorg ervoor dat je site niet in de chache komt, handig als je pagina regelmatig veranderd. Geeft aan wie je demografische doelgroep is. Communicatie De communicatie zou scherper kunnen, en herhalingen mogen weg. Welkom op WebCommunique staat er twee maal. Ik zou ook niet meteen prijzen lopen roepen. Je hebt een goed product voor een voordelig tarief. Als men met jouw in zee gaat zal je zien dat de prijs niet eens het probleem is. Probleem met het noemen van de prijs is ook dat er honderd andere zijn die dit goedkoper doen. Vaak met modules waarvan je de “skin” kan veranderen e.d. De nieuws rubriek zou ik verwijderen en vervangen met je portfolio. Als het kan biedt kennissen aan om een website voor hen te bouwen zodat je, je portfolio kan uitbreiden. “2008 heb ik dus WebCommuniqué gestart,” Dit is een fout die veel startende ondernemers maken (inclusief mijzelf). Deze communicatie is leuk voor het hoofdstuk Over mijzelf maar niet de homepage. Bezoekers zijn op zoek naar een oplossing, niet naar iemand die een bedrijf is gestart. Oplossingen Bezoekers willen dus een oplossing, vaak voor een probleem waarvan ze zelf niet weten wat het is. Jij moet dat dus voor hen benoemen. Vervolgens biedt je de oplossing aan. Bijvoorbeeld: U heeft behoefte aan een goede representatieve website, maar uiteraard wilt u niet de hoofdprijs betalen. Wij leveren hoogwaardige websites voor zeer gunstig tarief. Mensen willen namelijk geen goedkope website. Ze willen voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Je richt je dus op personen die de kennis niet in huis hebben om zelf een website goed op te zetten. Waarom kom je dan met termen zoals html en php? Vaak is men niet geïntresseerd in het hoe, maar in het eindresultaat. Kijk goed naar je teksten en kijk hoe concurenten het doen. Goed jatten is beter dan slecht bedenken.
  8. Beste Kena, Zoals hier al meerdere malen is gezegd, zou je op de verlopen pagina een tekst kunnen plaatsen in de trant van "jammer deze reis is niet meer geldig bladie bladie bla". Een tweede optie zou een redirect kunnen zijn naar bijvoobeeld de home page. De derde en mooiste optie is, om deze pagina zo in te richten dat je deze continu kan herbruiken. Wanneer je dit doet vergroot je de kans op een betere pagerank, vindbaarheid EN je zit niet meer met foutmeldingen.
  9. SPAM Spam is een bedreiging van e-mail. Dat was laatst op tv. Nu vraag ik mij af wie o wie reageert er nog in hemelsnaam op dergelijke berichten? Er wordt gereageerd anders zou het geen zin hebben om dergelijke praktijken te blijven voortzetten. Daarom mijn voorstel om iedereen die reageert op spam het internet te ontzeggen. :) Telefonische spam Maar nu waarom ik dit bericht plaats. Praktijken zoals "spammen" wordt alleen nog gedaan omdat er inderdaad een percentage of promilage is dat reageert. Vanmorgen werd ik gebeld door partij of ik zou willen worden opgenomen in een bepaald boekwerk. Ik moest snel reageren want ik was 1 van 15 bedrijven uit de regio die daaronder geplaatst zou worden. Gelukkig heb ik mijzelf de volgende regel gesteld: Neem nooit een beslissing met een telefoon aan je oor of in de hand En gelukkig maar, want na het zoeken op internet naar het desbetreffende bedrijf kwam ik diverse klachten en waarschuwingen tegen. Ik heb afgezien van hun aangeboden dienst, na het lezen van zoveel klachten. Educatie Een aanbod kan nooit zo belangrijk zijn dat het niet mogelijk zou zijn om er later over terug te komen. De beste deals kunnen soms maanden duren, dus waarom zou jij je beste deal in 5 minuten doen? (Als dit je wel lukt gefeliciteerd) Wat ik mij nog kan herinneren van mijn scholing is dat er nooit een les was over "oplichters". Helaas zijn wij voor educatie veroordeeld tot programma's zoals kassa en radar. Ik zelg helaas, want ook zij hebben belang om iedere keer weer een smeuig verhaal te produceren. Dus zoals elke persoonlijke mening en uiting in de media moet alles op de korrel genomen worden (inclusief dit bericht). Nuttige tips? Maar laten we iets positiefs maken van dit bericht. Geef als antwoord op dit bericht de gouden tip(s) om je te beschermen tegen spam en oplichtingspraktijken. [titel aangepast - mod]
  10. Ls, Ik heb nog geen ervaring met google adwords, maar graag duid ik jullie op: www.stompernet.com en zoek dan naar "Adwords Triangulation Method"
  11. Beste Eitje68, Ik heb geen ervaring met deze partij, maar ik zie geen klachten verschijnen als ik daar naar opzoek ga dus.... Ik zou zeggen kijk het portfolio na en bel enkele partijen op. Wat ik wel zie is dat de templates min of meer dezelfde problemen hebben als jouw site nu. Het volgende zou ook het overwegen waar zijn. De prijzen bij shoptrader.nl zijn per maand. Een beetje webdesigner kan OScommerce helemaal naar jouw wensen aanpassen, Voor het bedrag van 2 of meerdere jaren kan je een goede webdesigner vinden. Wat ik je aanraad is om zelf een schets te maken in het fotobewerkingsprogramma met wat je precies zou willen. Wanneer het helemaal naar jouw zin is vind dan iemand die dat kan maken voor jou in OScommerce. Misschien is het, het overwegen waard om de schets eerst hier te laten beoordelen. Er zijn meer dan genoeg mensen die hun expertise zo beschikbaar stellen. ;D
  12. Beste Eitje68, Ik zie dat je al een tijd niet meer gereageerd hebt op dit item. Wellicht gaan de zaken uiteindelijk toch wel goed. Maar ondanks dat het is al laat en ik mijzelf en enkele goede vrienden beloofd had om vroeg naar bed te gaan, kan ik het toch niet laten. Ik schrijf dit artikel dus n.a.v. je vraagstelling van 4 mei. Ook al heb je wellicht nu betalende klanten. Met het onderstaande bericht kan je zeker meer omzet behalen. Je hebt verkeer, 25 personen per dag. Dat is dus al goed. Laten we ervan uitgaan dat dit 25 potentiele klanten zijn. Waarom kopen ze dan niet? Vragen Ik neem aan dat je Google Analytics gebruikt. Zo ja beantwoord dan de volgende vragen: Kijkt men naar specifieke tassen? Wordt de winkelwagen wel gevuld? Zo ja, Waar in het proces stopt men? Verbeterpunten Op de website zie ik enkele punten die kunnen worden verbeterd. Sommige daarvan zijn zelfs noodzakelijk om veranderd te worden zoals het volgende: Winkelwagen Er wordt een nieuwe IE window geopend om de tas te bekijken. Als ik vanuit daar de winkelwagen vul en dit scherm wegklik, dan is mijn winkelwagen weer helemaal leeg. Wanneer ik dan weer een tas aanklik dan is mijn winkelwagen weer gevult???? Kijk hier even naar. Eigenlijk wil ik helemaal geen nieuwe IE window openen. En ik wil al helemaal niet mijn winkelwagen leeg zien. Je kan via Analytics zien hoe vaak met toch een winkelwage gevuld heeft en aan je resultaten kan je zien hoeveel je bent misgelopen door deze fout op de website. Adressen Tijdens het bestelproces wat ik niet helemaal doorlopen heb moet ik wel 3 maal een adres invullen (ja ik lees dan over het “Alleen invullen indien dit afwijkt van het factuuradres” heen, maar geloof me dat doen al je klanten.) Hoevaak komt met op deze pagina en verdwijnt dan gewoon weer? Scrollen is fout. De website desorienteerd mij. Buiten het feit dat ik constant denk dat ik iets mis omdat er altijd wel iets is wat buiten het scherm valt heb ik ook nergens houvast. Scrollen is goed Om de collectie te zien is het noodzakelijk dat je scrolled. Baasje had de volgende URL in haar antwoord geplaatst: http://www.net-a-porter.com/Shop/Bags/All_Bags Laten we kijken wat er goed is aan die net-a-porter, en dan wel specifiek op deze pagina. Deze pagina geeft een goed overzicht door alles netjes naast en onder elkaar te plaatsen. En je ziet alleen de tassen. Je ziet alleen de tassen. De prijs en dergelijke staan erbij maar je ziet alleen de tassen.... gelukkig maar want heb je die prijzen gezien? Krijg je dan iemand die, die tas voor je draagt, of is dat een mannen opmerking? Terug naar jouw pagina: http://www.kikibags.nl/?menu=category&categoryID=142778 Eigenlijk zie ik van alles. Ik wordt afgeleid door de naam die vaak groter is dan de afbeelding. Ik scroll en de zijkant(en) veranderen en mijn ogen moeten dat ook registreren. Het is dus druk. Door de layout van die net-a-porter over te nemen in jouw website, jouw design, maak je de pagina rustiger en kan men zich focussen op het vinden van een mooie tas. Wanneer je daarnaast er ook nog voor kan zorgen dat de informatie die langs de lijn staat stil staat, samen met de titelbalk, heb je een hele sterke opmaak. We hebben het nu over de opmaak gehad, dit is dus niet een redesign. Maar mocht je daar toch over nadenken. Kijk in Analytics of wat de top 3 gebruikte resoluties zijn. Kies daar de kleinste van en maak je website zo dat de kleinste uit de top 3 de hele website net kan bevatten. Ik weet zeker dat je een heel stuk de breedte in kan gaan. Tot zover mijn bericht, dan kan ik in iedergeval nog voor tweeën me bed in. Als je meer wilt weten, laat het me dan even weten. Dan kijk ik ook nog naar de overige onderdelen.
  13. Beste Romano Sandee, Bouwvak Houd er even rekening mee dat de bouwvak 14 juli begint. Dat betekent dat het een moeilijke tijd is/word voor de bouw, en dat je dan echt niet zit te wachten op een mailing. (ervaring mee). Dit houdt niet in dat je geen posititieve geluiden kan ontvangen, maar waarschijnljik wel dat je pas vanaf 1 augustus resultaten zult zien. (vanuit de bouw dan) Nabellen Wanneer je nabelt moet je een goed verhaal hebben, waar je zelf achter staat en goed inzit. Zo kom je zeker over en is je overedingskracht het grootst. De meeste zullen de mailing niet eens ontvangen hebben, gewoon omdat het wordt aangezien als reclame. Maar jij verstuurt geen reclame maar een waarschuwing en een oplossing voor een belangrijk probleem waar de werkgever op moet reageren. Met dit tweede contact kan je intresse wekken en wellicht een tweede maal de mailing versturen naar de persoon die je aan de lijn hebt. Zorg ervoor dat je tijdens het telefoongesprek geen vragen stelt die het gesprek direct kunnen beëindigen "Heeft u intresse?" "nee" tuut tuut tuut. Mijn kennis is vrij beperkt in deze. Maar misschien dat je hier wat aan hebt: Zorg dat je, je punten op papier naast je hebt liggen. Pas deze aan op je ervaringen van voorafgaande gesprekken. Het gesprek: 1. Hebt u de mailing ontvangen? (liever nog, hebt u onze brief ontvangen?) 2. Weet u dat u als werkgever preventief moet zijn betreffende de gezondheid van uw werknemer? 3. Wij hebben een oplossing 4. Deze oplossing levert u uiteindelijk geld op. 5. Maak een afspraak/Stuur een proefpakket of wat jullie uiteindelijk willen doen. Nogmaals mijn kennis is beperkt in deze en ik raad je ook aan om iemand te vinden die weet hoe je telefoongesprekken voert. Mailing tekst De onderstaande tekst heb ik bekeken met mijn internet oog. Elk medium is anders, ik heb een aantal dingen verwijderd die de tekst onzeker doen overkomen. Wees sterk in je uitingen en laat zien dat je achter het product staat. Het is nu niet het moment om te beginnen dat de werknemer heel misschien kan gaan dwars liggen. _____________________________________________________ Geachte heer/mevrouw , Wist u dat overgewicht op de werkvloer een groot probleem aan het worden is? Steeds meer mensen in Nederland hebben overgewicht, wat leidt tot ziekteverzuim en hoge kosten voor u. Dit blijkt uit onderzoek verricht door het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu. Met deze alinea laat je zien dat er een probleem is dat geld kost. En dit is niet zomaar natte vinger werk. Nee het is vastgesteld door een onderzoek. Van de werkgever wordt verlangd dat deze preventief inspeelt op dergelijke gezondheidsklachten. HealthLIfe Bloxxes heltp u hierbij. Door middel van de HealthLife Bloxxes HealthCheck kunnen uw werknemers getest worden op diverse punten zoals o.a. cholesterol en het bloedsuikergehalte. Aan de hand van de uitslagen kunnen wij samen met u een plan opstellen om te hoge waarden op het juiste niveau te brengen. Hier kaart stel je dat de werkgever verantwoordelijk is... maar gelukkig staat u niet allen. Wij kunnen u verder helpen. Dit zal uiteindelijk leiden tot een gezondere werknemer waardoor de productiviteit verhoogt wordt en het ziekteverzuim verlaagt wordt. en het levert u nog geld op ook HealthLife Bloxxes biedt u 100% inspanningsgarantie: wij begeleiden en motiveren uw personeel. Hier dus niet vertellen de werknemer dwars zou kunnen liggen. Bij deze brief vindt u een flyer van de HealthLife Bloxxes HealthCheck met informatie over de Checks die wij voor u kunnen uitvoeren. Binnenkort nemen wij contact met u op om te zien of verdere toelichting gewenst is. Wij gaan u niets verkopen, wij bieden u een oplossing, wilt u meer weten, wij bellen u binnenkort op. Zaken met dagdatum hebben te maken met facturen e.d. Met vriendelijke groet, Romano Sandee HealthLife Bloxxes
  14. Beste Sancho, Dit is niet helemaal wat ik bedoel. Om jouw voorbeeld aan te houden. Het gaat erom waar richt ik mij op. Richt ik mij op alle dingen die ik niet meer kan doen omdat ik 1 been heb, of richt ik mij op wat ik allemaal wel kan doen. Als je denkt "ik kan de 4 daagse niet meer lopen omdat ik 1 been heb", ga je dus ook niet opzoek naar oplossingen. Terwijl wanneer je, je afvraagt hoe ga ik de 4 daagse lopen, je komt met een oplossing. Vanuit de originele post: Als je bedenkt wat je allemaal niet kan omdat je in Peru zit, houd je, je dus niet bezig met alle dingen die je wel kan. Nu zie ik trouwens wel dat Hanno Kant hele positieve kanten naar voren haalt n.a.v. het feit dat hij in Peru zit. Maar soms kunnen kleine nuance verschillen in teksten een wereld van verschil maken. Ga jij ervan uit dat de potentiele klant het een probleem vindt dat jij niet in Nederland zit, dan ga je, je daar bewust of onbewust op focussen, en interperteer je alles op vanuit dat oogpunt. Zo mis je misschien zelfs de werkelijke reden waarom je de opdracht niet gekregen hebt. Ik kan mij slecht voorstellen dat tegenwoordig in een tijd dat alle IT naar India wordt geoutsourced het een probleem zou zijn dat er vanuit Peru gewerkt wordt. Dus het is een kwestie om vanuit de oplossing te denken, ipv het probleem.
  15. Beste Kees, Ge eens een gesprek aan met het uwv, en laat je daar ook goed informeren over het hoe en wat. http://www.uwv.nl/een_eigen_bedrijf/eigen-bedrijf-starten/Vanuit-een-arbeidsongeschiktheidsuitkering/index.aspx
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept