Jump to content

shopussa

Junior
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • Gender
    Female
  • Address
    8172 NW 66th Terrace, Tamarac, Florida, 33321 , Netherlands
  • First name
    Yoli
  • Last name
    Wheeler
  • Company or organization name
    Shopussa.com
  • Website address
  • How did you find us:
    via een kennis

Register

  • What age group do you belong to?
    41-45
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen

Company info

  • Location
    Fort Lauderdale, Florida
  • Phone number
    954 726 4494
  • Branch
    Wetenschap & onderwijs
  • Website address
  1. Hi, Goed idee om de volgende keer te checken bij de "departement of state" in de staat waar het bedrijf is gevestigd. voor Texas is dat: http://www.secstates.com/TX_Texas_Secretary_of_State_Corporation_Search/ voor Florida o.a. is de site waar je kan checken of een bedrijf geregistreerd staat en hoe lang het bedrijf al bestaat op http://www.sunbiz.org/ zo heeft iedere staat in Amerika een departement of State (divisions of corporations) goed om altijd even na te kijken of het bedrijf met wie je zaken wilt gaan doen een officiee geregistreerd bedrijf is in Amerika. Als het om grote bedragen gaat is het ook een goed idee om bij dun and bradstreet te checken. www.dnb.com Daar kan je ook een rapport aanvragen naar de financiele gezondheid van een bedrijf. zeker uitkijken in de toekomst. M.v.g.
  2. Hij Bijvoorbeeld in Florida kan je bedrijven opzoeken, hoe lang ze al bestaan, e.d. op www.sunbiz.org als je me doorgeeft in welke staat dit bedrijf zich bevind kan ik kijken of er een zelfde optie/website beschikbaar is in die staat. Ook kan je het bedrijf naar hun Dunn and bradstreet number vragen, ook wel DUNS nummer genoem, je kan daar ook een rapport opvragen, ik geloof wel dat hier kosten aan verbonden zjin maar wel de moeite waard denk ik. (www.dnb.com) Je kunt ook een neutraal vracht-inspectie bureau in de hand nemen, die dan bij het laden aanwezig is, en bevestigd dat de juiste spullen/onderdelen die je besteld ook daadwerkelijk de container in gegaan zijn. Zo een persoon blijf bij het laden aanwezig tot de container gesegelt is. Kosten voor zo een inspectie hangen af van Lokatie, container maat en hoeveel onderdelen het zijn ?? Letter of credit zou ik vandaan blijven, indien het de enige optie is. Meestal vraagt supplier wel betaling voor het laden, via bank transfer.. M.v.g. Yoli Wheeler
  3. Je kan per staat informatie opzoeken bijvoorbeeld in Florida bij www.sunbiz.gov ; (Gratis) ga dan naar "Search our Records" en dan inquire by name. Daar kan je bijvoorbeeld zien hoe lang het bedrijf al bestaat, en of het een "Aktief" bedrijf is (: dat ook daadwerkelijk bestaat, aktief is en ook hun belasting betaald e.d. ieder jaar) Staat er Inactive bij kan het zijn dat het bedrijf dicht is of niet de juiste formulieren heeft gefiled met de staat. Is het bedrijf niet in Florida, google dan even " Division of Corporations, en de naam van de staat waar het bedrijf zich bevind. Ook een handig website (voor bedrijven door geheel Amerika) www.dnb.com ga dan naar: "Find a Company" of vraag het bedrijf waar je zaken mee wilt doen naar hun "Dun & Bradstreet Nummer" Je kan dan een financieel rapport opvragen. (tegen betaling) Hopelijk heb je wat aan deze informatie. Groetjes, Yoli
  4. Hi Bedrijf heeft ook kantoor/distributie centrum in Curacao, en daardoor adverteren ze inderdaad ook dat er Nederlands gesproken wordt. De persoon in kwestie heet Robbie Herring, (kan ook haring zijn ;-) heb even gecheckt, maar die is op vakantie tot en met 15 Juni. Of gewoon even emailen met vragen aan: info@traeger.com Als je voor 15 juni emailt zou ik even in het Engels doen, of Na 15 juni dan t.a. van Robbie.. Groetjes, Yoli
  5. Hi bijvoorbeeld een bedrijf zoals dit dat niet alleen distributie door de USA, maar ook gelijk de carribean en centraal America. En ze spreken Nederland. Is misschien ook fijn in het begin qua zulke zaken. Ik heb er zelf geen ervaring mee dus vraag misschien eerst om referenties of wat hun opties zijn. Nogmaals ik ken ze alleen van lokale transport magazines maar heb zelf nog nooit zaken met dit bedrijf gedaan. : http://www.traeger.com/ Success gewenst in ieder geval !
  6. Ik kan je dit bedrijf aanraden ECU Line. Doen LCL ook van Thailand naar Rotterdam: Contact Rotterdam: jorger@ecurtm.eculine.net Contact Thailand: ECU-LINE (THAILAND) CO. LTD. BANGKOK, THAILAND Phone: ANI-66-2-689-1355 Fax: 011-66-2-689-1359 import@ecubkk.eculine.net chayanit@ecubkk.eculine.net Ze zullen ongeveer volume nodig hebben om je een offerte te geven, [zinnetje met eigen mailadres verwijderd. geen relatie met topic en dus spam]
  7. Wij horen in de US geen goede verhalen over Western Union en het is alleen aan te raden voor prive gebruik als je de persoon zelf kent. Met zaken transacties zou ik zeker erg voorzichtig zijn. Vraag naar andere opties ??Of eventueel een escrow account. Heb enkele keren gebruik gemaakt van www.safefunds.com maar ik weet niet of die ook bemiddelen bij betalingen buiten de USA ? Nogmaals ik zou eerst naar andere opties zoeken of andere leveranciers die andere methodes van betalingen ontvangen. Groetjes,
  8. hi heb je het over transport verzekering ? Dan kan ik www.cargocover.com aanraden. (zit ook in Canada) of wil je verzekering dat de spullen die je besteld ook daadwerkelijk de spullen zijn die je in holland gaat ontvangen dan raadt ik een load survey aan. Een neutraal bedrijf checkt dan de producten en aantallen voor het verscheept wordt. Kosten hangen af van de volume van de zending tijd en lokatie (waar het laden plaat vindt) laat me weten over wat voor verzekering het hier gaat, Yoli, www.shopussa.com
  9. hi zeevracht zal inderdaad goedkoper zijn, maar dan alleen als je over volume praat, je betaald nu $ 10 per pak voor het verzenden, dat is niet veel, zeevracht betaal je ongeveer $ 200 per M3 Daar gaan natuurlijk een hoop pakken in, maar dan moet je wel een grote bestelling plaatsen om aan de kuub te komen ?? En met zeevracht betaal je in Rotterdam ook nog extra kosten voor havenkosten en lossen e.d. Dat komt er dan ook nog bij.. Hoe groot denk je dat een pakket is, met 7 pakken erin ?? Als je me dat door kan sturen, totale maten van pakket EN gewicht dan kan ik wel een prijs vergelijking maken. zeetransport of per post. Yoli
  10. hi voor invoerrechten e.d. kijk op www.douane.nl voor produkten uit USA en assistentie met papierwerk, kijk op deze site: http://www.buyusa.gov/netherlands/en/ Voor aankopen in de USA kan je gebruik maken van een Purchasing Agent die voor jou bij groothandels kan kopen,. Denk niet dat het makkelijks is om je als schooheids specialiste in bijvoorbeeld USA aan te melden. Ben je dermatoloog of schoonheidsspecialiste in Nederland ? Zo ja, laat je vergunning / papierwerk vertalen naar het Engels, dat kan dan wel behulpzaam zijn met aankopen in de USA.
  11. Wij zijn zelf ook met een outsourcer bezig uit India, via elance.com het loopt zeker niet zo snel als we verwacht hadden, en we lopen wekelijks tegen problemen op. Deadline is 15 Maart, we zullen zien of we/ze dat halen ik hou je op de hoogte. kijk inderdaad referenties goed na en vraag met vorige klanten te spreken of contact te maken.
  12. Heb er zelf geen ervaring mee maar deze website kan verdere informatie verstrekken : http://www.aomb.nl En misschien een idee om een advokaat / of specialist in de hand te nemen zodat je de situatie goed in de handen krijgt en je situatie en je product kan beschermen. (http://www.euregionaal-octrooibureau.de/) Yoli@shopussa.com
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept