House_of_Words

Junior
  • Aantal berichten

    13
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

House_of_Words's trofeeën

  1. Dag, De teksten van 'betaalmogelijkheden' , 'Garanties, ruilingen en retour' heb ik gelezen en komen niet helemaal lekker op mij over. (Voorbeeld: iDeal Nederlandse standaard voor het verrichten van internetbetalingen en is de gemakkelijkste betalingsvorm....) Ik denk dat je de formulering hier en daar ook moet aanpassen. Naar mijn idee moet het er staan alsof iemand het zegt. Wat vaak helpt is het uitleggen aan iemand en hetgeen je dan zegt opschrijven. Hier en daar zal je dan nog wat moeten aanpassen, maar dan lopen de zinnen vaak wel lekker en zijn ze makkelijk leesbaar. De info bij 'Levering' is me ook niet helemaal helder. Wat houdt 'niet compleet leverbaar' in? Hangt dit nog samen met hoeveel t-shirts (en later ook schoenen e.d.) je bestelt? Verder is wel meteen duidelijk wat je verkoopt. Succes met je onderneming!
  2. Dag allemaal, Wat veel voorkomt in handleidingen van dergelijke apparaten (en dus wellicht ook in die van de PSP), is dat de garantie vervalt op het moment dat je er iemand aan laat sleutel die niet daartoe bevoegd is. In die zin weet ik niet of er een hele grote markt voor je ligt. Beschik je verder wel over nodige kennis van electra, printplaten en wat niet al om dat soort dingen te repareren? Ik heb verder geen idee hoeveel eraan stuk kan gaan en hoe eenvoudig of moeilijk het kan zijn om het te maken, maar ik kan me zo voorstellen dat je de nodige spullen nodig hebt voor het doormeten e.d. Daarnaast kan het denk ik erg tijdrovend zijn te achterhalen waar het probleem zit. Je moet dan wel erg weinig per uur rekenen wil het niet goedkoper zijn om gewoon een nieuwe in de winkel te gaan halen. Mijn idee zou zijn eerst inderdaad vanuit huis klein te beginnen en de nodige ervaring opdoen. Als je dan eenmaal dat apparaat totaal geen geheimen meer voor je heeft (en de mensen blijven maar komen) langzamerhand proberen te groeien. Ik wens je i.i.g. alle succes!
  3. Dag Fashion 26, Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat je in de juiste soort kleding zit en dat je inmiddels de nodige ervaringen hebt. Een goede kennis van mij heeft ook onlangs zijn winkel gesloten. (Het is een webwinkel voor kinderkleding.) Niet omdat het slecht ging, maar omdat de webwinkel als een trein liep en de tijd (en uiteraard het geld) die in de fysieke winkel ging zitten beter besteed kon worden aan de webwinkel. Steeds meer mensen maken gebruik van het gemak van online winkelen. Dit komt onder meer door het feit dat er steeds slimmere systemen zijn die voorkomen dat je al burger/klant genept wordt. Je ziet er ook min of meer al reclame voor op rtlz. De betaling van de klant gaat eerst naar een onafhankelijke rekening van bijvoorbeeld TNT en pas als je aan de deur tekent voor de ontvangst van het pakket, wordt je geld doorgestuurd naar de winkelier. Op die manier zijn particulieren er altijd zeker van dat de niet voor niets betalen. Mocht een pakketje dus niet bezorgd worden, krijg je je geld teruggestort. Zelf heb ik weinig zicht op de daadwerkelijke kosten van een webwinkel, maar misschien is het het nagaan waard. Wellicht is eerst een kleiner pand een idee en het verschil gebruiken om tevens online te gaan verkopen?
  4. Dag Sander, Bedankt voor het advies. We hebben inderdaad al wat navraag hier en daar gedaan. Helaas tot nog toe niets wat aan onze specifieke eisen voldoet. Groet, Laura
  5. Dag Chris T, Volgens ons is het zo dat Google iedere keer andere richtlijnen gebruikt voor het indexeren van websites. Men zegt dat je aanmelden bij veel zoekmachines tegenwoordig al geen zin meer heeft. Wanneer Google namelijk een ONnatuurlijk verloop ziet in het bezoekersaantal, dan heeft dat al een negatief effect. V.w.b. Ad-Words kan ik denk ik wel zeggen dat het effect ervan zo langzamerhand aan het uitwerken is. Het wordt meer een soort sluipreclame. Je oog valt er onbewust op, maar of je er ook daadwerkelijk iets mee gaat doen is de vraag. Wij bespeuren bij onszelf in ieder geval al dat we de betaalde links 'rechts en boven' links laten liggen. Het zal wellicht nog sterker worden. Wat veel mensen doen die een offerte van wie dan ook hebben opgevraagd (bijvb: een timmerman, loodgieter of reclamebureau), is de duurste en de goedkoopste eruit gooien en ergens in het midden hun keuze maken. Dit zal naar ons idee ook steeds meer gaan gelden voor de listings van zoekmachines. De bedrijven die al enige tijd op positie één staan hebben al redelijk wat weten op te bouwen en kunnen dan ook gemakkelijk wat meer vragen. Als je hapt is het allemaal extra binnen en als je niet hapt.....ze redden zich gerust wel. Referenties inderdaad lekker nabellen. Er zijn zelfs voldoende mensen die hun CV vullen met onzin!
  6. Dag allemaal, Door de steeds verder toenemende groei van ons vertaalbureau zijn we inmiddels wel aan een nieuw stukje software qua administratie toe. Het zou het mooiste zijn wanneer project management gekoppeld is aan de betalingen van klanten en aan werknemers. Uiteraard zijn we binnen de branche bekend met produkten als 'Projetex', maar we horen graag andere ervaringen van mensen/ concullega's. Wie heeft er nog wat adviezen voor ons? Groet, L. Mooi
  7. Dag PJ Odems, Ik was even aan het snuffelen of je site. Op je contactpagina mis ik een 'h' tussen de 't' en 'r' van 'trough'. Waarschijnlijk over het hoofd gezien aangezien het woord op een andere pagina wel goed geschreven staat. Groet, Hans
  8. Dag Jasper, Het was alleen een goed advies. Niets meer, niets minder. Ik hoop dat je het goed en voor een redelijk prijs gedaan zal krijgen.
  9. Dag Jasper, Mod-edit: Geen online acquisitie svp
  10. Dag Atelierhl, Je zou ze e.e.a. ook in een mailtje in hun eigen taal kunnen uitleggen hoe het zit. Dit werkt vaak toch even beter. Je wordt dan sowieso serieuzer genomen. Qua kosten zal het je zeker de kop niet kosten. Groet, House of Words
  11. Dag Hukkie, Wat vaak goed werkt is de mensen een mail met vragen sturen in hun eigen taal. Ze voelen zich dan veel meer serieus genomen en zullen naar alle waarschijnlijkheid afhaken als ze niet bonafide zijn. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Wij kunnen je er wel bij helpen als je dat op prijs stelt. Een mailtje van een klein A4-tje zullen je qua prijs de kop niet kosten. Groet, House of Words
  12. Dag BUDOPOWER, Ziet er over het algemeen redelijk uit. Er zijn nog wel een aantal verbeteropties. Bij 3d bijvoorbeeld...:webpage's is niet bezittelijk, maar gewoon meervoud dus de letter 's' kan er gewoon aan vast. Groet, House of Words [mod-edit: link verwijderd]
  13. Dag allemaal, Als vertaalbureau krijgen we met enige regelmaat soortgelijke vragen van mensen binnen. Zij hebben dat een vertaling laten uitvoeren door iemand die ze kennen of door een vertaalmachine. Ze merken dan dat er toch nog wel wat fouten in staan. De meeste mensen hadden dat ook wel verwacht en vragen ons dan de tekst zo aan te passen dat het allemaal klopt. De ervaring leert echter dat dat zo in veel gevallen nog kostbaarder is; nog enigszins iets van een vertaling maken is een stuk lastiger voor een professionele vertaler dan helemaal opnieuw beginnen. Het resultaat zal ook altijd minder blijven dan het had kunnen zijn. Het is eigenlijk hetzelfde als met veel andere dingen. Neem nu een verbouwing. Als je alles door een amateur laat doen, zal het resultaat te wensen overlaten. Wanneer je je dan tussentijds bedenkt en toch besluit een professional het te laten afmaken, zal hij/zij eerst e.e.a. moeten veranderen/afbreken etc. Op die manier ben je uiteindelijk duurder uit en het eindresultaat zal nooit worden wat het geweest had kunnen zijn. groet, Hans van Dort House of Words mod-edit: Link verwijderd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.