Mitchel

Junior
  • Aantal berichten

    21
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer in spe
  • Geslacht
    Male

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Noord-Brabant

Mitchel's trofeeën

  1. Nee, ik heb het wel goed begrepen. Ik zeg ook nergens dat je geen administratiekosten mag rekenen. Ik zeg dat als je administratiekosten rekent voor een bepaald betaalmiddel je daadwerkelijk moet kunnen bewijzen dat je die kosten maakt. Er is dus wel een maximaal tarief. Je mag prima 50 cent rekenen voor een betaling met iDeal, 5% voor een betaling per creditcard of, zeg, €2 voor de afhandeling van een acceptgiro als dat jouw daadwerkelijke kosten zijn.
  2. Je mag alleen werkelijk gemaakte kosten berekenen: Bron Het is dus niet toegestaan om bijvoorbeeld administratiekosten te rekenen die er niet zijn.
  3. Ik ben nieuwsgierig waarom je de intervisies niet gewoon thuis op de bank dan wel bij één van beide op kantoor kunt houden? Of heb je ook veel van dat soort etentjes met andere collega's?
  4. Je ontvangt toch al een salaris/management fee van je BV voor je werkzaamheden?
  5. Uit de TS: Antwoord van sourcery-services Iedereen leest wat ie wil lezen, maar ik interpreteerde het als 'meer ervaring met China dan met Turkije.' Om dan gelijk in de 'aanval' te gaan is misschien een beetje 'hard geroepen'.
  6. Het is wat onduidelijk, maar het lijkt erop dat je overal apart voor moet betalen. - €5 p/m voor de zakelijke rekening, €3,50 voor starters (<12 maanden ingeschreven). - €4 p/m voor internetbankieren, ook voor starters (zo lijkt het in ieder geval). - €1,35 p/m voor een pinpas, gratis voor starters. Totaal: €10,35 p/m standaard tarief, €7,50 p/m voor starters.
  7. Ik ben op het moment druk aan het prutsen aan een prototype voor een product dat ik op de markt wil gaan brengen. Dit prototype is niet geschikt voor de verkoop (meer een proof of concept). Ik neem aan dat ik de kosten voor het prototype kan aftrekken als kosten, maar wat doe ik met het ding zelf? Kan ik die hierna privé gebruiken?
  8. En daar staat ook: En op deze pagina staat het volgende:
  9. Ja, je kunt zelfs per activiteit een andere handelsnaam registreren als je dat zou willen.
  10. Vallen alle ongevraagde telefoontjes onder de regels van het BMN-register? Kun je gewoon de telefoon oppakken als het doel niet verkopen is? Bijvoorbeeld om te vragen of iemand een bepaald product gebruikt, tevreden is over een bepaald product of om te vragen of een samenwerking mogelijk is?
  11. Bezwaar maken tegen de non-actiefstelling en overleggen met een jurist. Probeer zoveel mogelijk schriftelijk te communiceren.
  12. Lijkt me de beste oplossing. Ook geen gedoe met lastige e-mailadressen.
  13. Valt hij niet gewoon onder de regels voor consumenten?
  14. Neem contact op met de douane en vraag het?
  15. Jouw vragen worden min of meer beantwoord in de tweede link :)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.