Jump to content

MarcelSchouten

Junior
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

Register

  • What age group do you belong to?
    19-24
  • You are primarily interested in:
    commercie en marketi
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geef hier svp een aa
  1. Heb niets te verbergen maar toch vind ik het geen fijn idee dat er overal meegekeken wordt.
  2. Het is te hopen dat je je product gerechtelijk goed heb beschermt. Probeer het eerst met de klant op te lossen, mocht dit niet baten, kan je altijd nog stappen zetten tegen ze. Indien je het recht achter je heb staan uiteraard.
  3. Iedereen met een beetje ict experience snapt wel dat hier een groot team developers / designers / testers etc aan het werk gaat om zoiets succesvol te maken. Dus daar is geld voor nodig, veel geld.
  4. Probeer gebruik te maken Facebook insights. http://www.facebook.com/help/search/?q=insights Hiermee kan je een duidelijk beeld tekenen aan de hand van statistieken voor je aandeelhouders.
  5. Het is aan de klanten te beoordelen hoe succesvol je wel niet bent. Er is gewoon een hoop concurrentie in je vakgebied op het moment. Er zijn altijd wel goedkopere designers te vinden.
  6. De website is duidelijk door iemand gemaakt zonder al te veel ervaring, niet echt uitnodigend en mist een hoop dingen. Verder betwijfel ik of iemand meer dan 20 euro gaat betalen voor een fles olijfolie. Vooropgesteld dat je een goed marktonderzoek heb uitgevoerd hoop ik dat het toch genoeg loopt om je onkosten er uit te halen :) En uiteindelijk winst draaien natuurlijk..
  7. Lijkt me heel sterk dat dit verhaal op waarheid gebaseerd is. Verbaasd me niets als er namaak producten zijn gebruikt.
  8. Het is een leuk en inventief product dat moet ik je nageven maar de vraag is; zitten mensen hier echt op te wachten, waarom zouden ze het kopen? Heb zelf 10+ jaren gecampeerd en moet zeggen dat we altijd flesjes mee namen ipv. blikjes ( hersluitbaarheid is belangrijk ). De enige plek waar een blikje gekocht werd was bij een tankstation of onderweg snel, waar je dus in de auto zit of even snel wat eet en drinkt. Niet om het product af te kraken maar ik denk dat je goed kritisch moet kijken of er vraag naar is. Dit kan lastig zijn als je zelf erg enthousiast ben over iets, eerder geneigd om naar de voordelen dan de nadelen te kijken. Hopelijk komen er toch nog positieve reacties van de camping(winkels), succes.
  9. Een product kan leuk zijn maar het is belangrijk of er uberhaupt vraag naar is. Een klant kan het product ook leuk vinden, maar hebben ze het nodig? Misschien ligt het aan de prijs/product verhouding? Heb je wel een goed concurrentie onderzoek uitgevoerd? Misschien is je product toch niet zo nieuws als je dacht. Succes ;)
  10. Online zou ik er sowieso niet achter zetten. Misschien valt er nog wat te spelen met de huidige letters? Zou het ook zeker afraden een andere extentie dan NL of COM te gebruiken. De vorige opmerkingen over geografische toevoegingen of branchetoevoegingen zijn ook het proberen waard. Vergeet niet dat een originele domeinnaam het in praktijk vaak beter doet dan een samenvoeging van achternamen. Succes.
  11. Stap 1. Onderzoek doen. Enthousiasme is goed maar loop niet te hard van stapel.
  12. Zorg voor een aantrekkelijke en proffesionele website. Misschien verstandig een promotie video te maken van afgeronde projecten, deze doen het altijd erg goed. IDvision is gespecialiseerd in het maken van dergelijke video's, je ben welkom om inspiratie op te doen ;).
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept