-
Capaly startte met het volgen van Nieuwe website levert geen nieuwe klanten (meer) op
- Kosten van functionele website als bijv. thuisbezorgd of justeat
- online agenda
-
Personeel werkt tijdens ziekte
Contact opnemen met een bedrijfsrecherche specialist/bureau en vragen naar ziekteverzuimcontrole. Zij kunnen eerst een informatief onderzoek uitvoeren, gevolgd door een observatie. Hun rechercheurs bekijken of de zieke werknemer activiteiten uitvoert die niet conform de afspraken zijn. Soms is een ‘zieke’ medewerker tijdens zijn ziekteperiode aan het werk voor een andere werkgever.
- WordPress en intern Process
-
Klue - B2B Data marketing & Leads
Om inzicht te krijgen wat bezoekers doen op je website, waar ze wel en niet op klikken, of ze de pagina volledig bekijken en meer interessante data van je bezoekers kun je gebruik maken van de diensten van Hotjar. Hotjar is a new and easy way to truly understand your web and mobile site visitors. https://www.hotjar.com/
-
Nieuwe website levert geen nieuwe klanten (meer) op
Had het anders niet gepost indien ik het niet gelezen had. Voor mij is deze alinea het meest bijgebleven: "Researchers at the university of Rochester have found that the color red can also keep us from performing our best on tests. In their experiments they wanted to find out if the perception of red will have any effect on results of important tests such as an IQ test or a major academic exam. In academic context color red is traditionally associated with marking errors on school papers." Tel hier maar even hoeveel rode call-to-action knoppen je tegenkomt. https://colorlib.com/wp/landing-page-examples/
-
Nieuwe website levert geen nieuwe klanten (meer) op
Is dat een nieuwe website? Ziet er niet echt modern uit. Ik verwacht meer van een bedrijf dat av producties doet. Het belangrijkste onderdeel van de homepage beter bekend als "above the fold" wordt ingenomen door het bedrijfslogo, een video en een sidebar met overbodige tweets. Lees meer waarom bedrijfskritische informatie (jouw usp unique selling point), wat de bezoeker moet pakken en verder leidt op je webpagina, in het bovenste gedeelte van een webpagina moet staan. https://conversionxl.com/blog/above-the-fold/ Ook is de call to action verkeerd. Momenteel is dat die rode button met 06-nummer. Op een smartphone wordt het nummer gebeld wanneer ik daar op druk. Maar op desktop werkt dat niet, moet naar een contactformulier gaan. Tevens, nooit rood gebruiken als kleur op een knop voor een call to action. Lees meer: https://conversionxl.com/blog/which-color-converts-the-best/ Verder is positionering van de verschillende pagina-onderdelen, kleurpalet, gebruik van witruimte en lettertypes niet echt goed doordacht waardoor de website er goedkoop en onprofessioneel uitziet. Dit is natuurlijk mijn mening. Maar duik even in je Google Analytics dashboard en bekijk de statistieken. Check: Gemiddelde tijd op pagina (Avg. Time on Page): gemiddelde tijd een bezoeker op de pagina blijft is afhankelijk van wat voor soort inhoud de pagina bevat. 40 tot 50 seconden kan gezien worden als een goede start, maar hoe langer de bezoeker blijft hoe beter. Bounce rate: streven naar 40% of minder is het doel. Alles tussen 40% en 55% is nog aanvaardbaar, 55 tot 65% is reden om alles te evalueren en te verbeteren. Indien bounce rate boven 90% of onder 20% is kan dit een foutieve installatie van de tracking code zijn. Ik zou nog eens rond de tafel gaan zitten met die webdesigner en alles voorleggen wat je hier op het forum hebt gelezen.
-
Hoe kan je makkelijk mensen je enquête in laten vullen?
Indien jongeren de doelgroep zijn kun je beter Snapchat als social media kanaal gebruiken. z\Zie statistieken hier: https://www.statista.com/statistics/199242/social-media-and-networking-sites-used-by-us-teenagers/ Op Snapchat kun je Polly gebruiken om "fun" polls te draaien. https://polly.fun/ -- Op Snapchat draait alles rond fun. Dus lange droge enquetes over consumentenproducten zal niet aanslaan.
- SEO tips voor een startende B2B-er?
- Wat vind je van mijn website? [tekstschrijver]
- Webshop zelf maken of laten maken?
-
Verbeterpunten website Logowerkplaats
Video niet automatisch laten starten, dat wordt als irritant ervaren. Vervang de slider met iets anders, een beeld met impact of typografie. Zie dit artikel over sliders: 6 Reasons Why Image Sliders Are Bad for Conversions (https://instapage.com/blog/6-reasons-why-image-sliders-are-bad-for-conversions) Probeer eens een andere combinatie van lettertypes voor de website. Het gebruikte lettertype voor de tekstblokken oogt wat saai. Ik gebruikt de website fontpair.co, "Font Pair helps designers pair Google Fonts together" (http://fontpair.co/) Op de "Over ons" pagina mis ik een beetje de manier van aanpak, de werkwijze. Neem de lezer mee in het ontwikkeltraject van een logo/huisstijl. Dat kan een video zijn waarin je uitlegt hoe je op ideeën komt of hoe je communiceert met je klant. Dat maakt het persoonlijker. Een voorbeeld hier: The new Millo logo is here! + The design process behind it (http://millo.co/new-millo-logo-design-process) Maak goed gebruik van witruimte, zie afbeelding, de tekst plakt tegen de linkerkantlijn. Voor mobiel, zeker de slider verwijderen. Dat vreet bandbreedte en voegt niks toe aan de beleving.
-
Graag jullie mening over mijn website proteïne snacks
Op de homepage wordt de productomschrijving niet netjes getoond. (zie afbeelding) De winkelmand mengt Nederlands en Engels door elkaar, termen zoals Cart Totals en Calculate Shipping. Enkele elementen die conversie verlagen voor een webwinkel zijn: - onverwachte kosten, zoals verzendkosten - geen gast checkout aanbieden - overbodige stappen tijden het checkoutproces
-
Weinig traffic webshop
Even Facebook Adverteren proberen. Je kunt perfect je doelgroep targeten en je advertentie nauw in de gaten houden en op tijd bijstellen.
- willen jullie feedback geven op mijn site?