Ga naar inhoud

rh0

Senior
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  1. Een product bouwen zonder gedegen marktonderzoek is lastig inderdaad en herkenbaar. Marktonderzoek (en dus in gesprek) is niet minder lastig. Commercieel de juiste vorm in communicatie zien te vinden is helaas ook werk. Wel volgens mij 8 jaar (genoeg?) ervaring en het obstakel van de verandering van niche lijkt wellicht meer te zitten tussen de oren dan dat er daadwerkelijk iets verandert aan de kern principes van een training.
  2. Kijk wat je in huis hebt en wat je in huis wil hebben, schrijf dat op 1 A4tje uit, probeer vervolgens een (kort) onderzoekend gesprek te voeren met mensen die commerciele ervaring hebben binnen organisaties. Wellicht kunnen zij jullie in de markt zetten. Anders dien je zelf dit te doen: Je gaat dan honderden mensen ontmoeten en hun project of organisatie bespreken; stel vragen over wat ze doen en hoe automatisering daarin ondersteunt, wellicht hebben ze problemen..., of wellicht kennen ze iemand anders met problemen, en wellicht krijg je een vraag om een voorstel te schrijven om de opdracht binnen te halen...
  3. Wellicht een open deur: je kan wat hotels bezoeken en kijken of je met de manager een afspraak kan maken. Dan zit je om e.e.a. door te nemen van je vragen en wellicht komen daar nieuwe inzichten uit voort.
  4. Dear Sabine, Most straight forward is going to each of the discussed OSS or IT vendors and download all invoices, perhaps even in bulk. Only once every period that you require them. How much time would that take?
  5. Hi @ShopJeRot Lastig zo'n vraag. Kan je wat meer uitleg geven bij de volgende punten: Support voor OSS Goede, uitgebreide API
  6. Hi @Des5656 Aantal jaar geleden met Excamedia een zelfde situatie gezien, diverse obstakels gehad, games gemaakt en naar TGS en Gamescom geweest. Dutch Game Garden, en met name JP van Seventer, heeft de nodige ervaring om de juiste contacten te leggen hiervoor. Ook wanneer je internationaal wellicht met de bekende merken te maken gaat krijgen.
  7. Hi Sven, zoals je al aangeeft, nog wat ruwe randjes maar verder werkt het prima! Bewegend beeldmateriaal van zo'n kastje zou niet verkeerd zijn om te zien.
  8. Hallo @Kevins123 Sleutelbegrip om te begrijpen: API Je webshop heeft mogelijk al een API. Een API wordt gebruikt om gegevens beschikbaar te maken voor jouzelf (zoals je aangeeft) of anderen. Deze kunnen dan via hun eigen omgeving (met API) gegevens ophalen en versturen naar jouw API. Schematische weergave toegevoegd.
  9. Vervelend @Brittv ! Je zou via de FB developers groep, en daarvan de beheerders, direct contact met een medewerker kunnen leggen: https://www.facebook.com/groups/fbdevelopers edit: de lijst van beheerders voor het gemak direct erbij:
  10. Bepaal een 'definitieve' prijs en vanaf dat moment begint het navigeren. Stel een grote afnemer heeft ook veel support nodig. Past dat in licentie 2? Hoe ga je daar mee om?
  11. Hallo @Blauw Ik zit niet in dezelfde situatie en heb er ook nooit in gezeten. Het is zeer lastig inschatten om eerlijk te zijn, met name door deze zin. Kan je hierover wat meer delen?
  12. "Hoe vind je mijn website voor het zoeken en vergelijken van supermarktproducten" Het werkt! Nu wat leven in de brouwerij brengen! Ergens bovenaan de 'waarom' van dit initiatief vermelden bijvoorbeeld. Als het wat meer aanspreekt, blijven de mensen hangen. "Waarom deze website? Ik erger me dood aan... daarom... " Succes
  13. Leuk product! Wat @Ondernemeer al aangeeft, bied de lunchbox aan op plekken waar uw beschreven doelgroep koopt en wacht de resultaten af. Het lijkt me nog te vroeg om het aanbod te beperken tot 1 plek. Vergeet ook niet te om te adverteren daarna op diverse kanalen en manieren. Het lijkt mij dat o.a. instagram een mooi kanaal is om de doelgroep te bereiken. Terug naar Productpine, dit lijkt me dan 1 van de plekken.
  14. Welkom, E-mail conversaties, van verschillende email adressen, centraliseren in 1 overzicht kan soms al het verschil maken! Het is belangrijk om te beseffen dat geen enkel systeem perfect zal zijn, en u zult waarschijnlijk een compromis moeten sluiten op bepaalde gebieden. Daarom is het misschien zinnig de voor- en nadelen van elk systeem af te wegen, een grondige evaluatie uit te voeren van uw specifieke behoeften en wellicht een deskundige raadplegen die u kan begeleiden bij het selectieproces. Let ook op de verborgen kosten, zoals training, onderhoud, aanpassingen en upgrades, aangezien deze aanzienlijk kunnen zijn. Mogelijk informatief om eens verder in te duiken: https://yoursales.com/sales-stack-2023/

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.