Ga naar inhoud

Alle activiteiten

Deze stream update zichzelf

  1. Afgelopen uur
  2. Welkom op HL Heb je jouw licht al eens opgestoken bij onze partnersite 'Ondernemersplein KvK' (klik op de banner op deze site en gebruik 'btw eu' in de zoekfunctie)?
  3. eleven10roofing werd lid van de community
  4. In de evenementen branche gebruiken we meestal de term een rolstoelramp, techniekramp of gewoon ramp. Maar inderdaad deze termen werken ook prima.
  5. Vandaag
  6. Hi! Ik lees dat btw-regels bij verkoop aan klanten in andere EU-landen behoorlijk ingewikkeld kunnen zijn. Je moet weten of je btw moet rekenen, welke tekst er precies op de factuur moet en weten of het btw-nummer van je klant geldig is. Ik ben benieuwd hoe jullie dit aanpakken! Gebruiken jullie boekhoudsoftware, doen jullie het handmatig, of hebben jullie een eigen checklist? Dus een open vraag: ik hoor graag jullie ervaringen en tips — ook over wat juist niet werkt.
  7. ja zo een ding om een stoeprand op te komen: Moest even zoeken naar een foto die niet van onze website afkomt
  8. neijkemans werd lid van de community
  9. Haha, ik ken evenementen in Zoetermeer waar het Minder Valide podium op een stoep gemaakt is zonder ramp naar de stoep. Maar ook evenementen waar grote groepen mensen door kleine straatjes weggestuurd worden na een evenement. Zoetermeer is wel een gemeente waar men veel wil, maar niet altijd even 'handig' is in het bedenken van oplossingen.
  10. Kom maar op met je vragen, het is iets waar we dagelijks mee werken. Voor alles bestaat een oplossing.
  11. new88ltda werd lid van de community
  12. Kun je hierbij helpen of ken je iemand die zou kunnen helpen? Stuur @Edithw dan een privébericht.
  13. Edithw startte met het volgen van Bedrijfsoverdracht regio Twente
  14. Is er iemand die ervaring heeft met bedrijfsoverdracht en die een betrouwbare partner weet, liefst regio Twente, om ons hierin te adviseren? Het gaat om een eenmanszaak.
  15. Joaquin Carlos Fernandez werd lid van de community
  16. Novatron wijzigde zijn profielfoto
  17. Novatron werd lid van de community
  18. Ook in Zoetermeer geldt dat toegankelijkheid geen voorwaarde is vooir vergunningverlening, maar de gemeente stimuleert organisatoren wel om hun evenementen toegankelijk te maken. Daar is deze handreiking voor gemaakt, en eigenlijk vind ik dat met of zonder vergunning we er met zijn allen ons best voor zouden moeten doen. https://www.zoetermeer.nl/toegankelijke-evenementen
  19. Mariam Cook werd lid van de community
  20. Gisteren
  21. Evenementenvergunningen aanvragen is deel van mijn werk. Blijkbaar is de gemeente Haarlemmermeer al verder met toegankelijkheid dan de meeste andere gemeentes, want bij ons is het wel een wens van de gemeente dat we toegankelijk zijn, maar geen onderdeel van de vergunning. Maar ik heb er wel ervaring mee. Paar keer pilots gedraaid. Inventariseer op welke manier jouw evenement 'ontoegankelijk' is voor bepaalde doelgroepen en kijk dan hoe je dat kunt verbeteren. Daarbij hangt een en ander sterk af van het soort evenement. Bij een kortdurend evenement wat veel bezoekers uit de omgeving trekt is bijvoorbeeld een prikkelarme ruimte, of plek voor stomaverzorging, niet zo relevant. Want dan kunnen mensen naar huis. Bij mijn evenementen zijn veel dingen 'maatwerk'. Ik heb bijvoorbeeld standaard geen plekken voor rolstoelers, maar als ik weet dat ze komen, zorg ik ervoor dat er een goede plek gereserveerd wordt. En ik zorg ervoor dat mijn, doorgaans vrijwillige, crew getraind is en een hulpvraag signaleert. Bovenal heb ik op de website van het evenement duidelijke informatie over wat we wél en niet hebben/ kunnen bieden. En daarbij een mailadres en telefoonnummer, zodat verzoeken makkelijk gedaan kunnen worden. Succes!
  22. Petet Goni werd lid van de community
  23. Welkom op HL Alle evenemten die doorgaan, voldoen blijkbaar aan de voorwaarden... waarom zou het jou niet lukken?
  24. Hoi, Ik wil komende winter try-outs (evenementen) van mijn project Rive organiseren. Om een evenementenvergunning te krijgen dient een evenement toegankelijk te zijn voor iedereen. Ik merkte dat ik een beetje uit het veld werd geslagen van alle voorwaarden over de toegankelijkheid van de gemeente Haarlemmermeer over waar evenementen aan moeten voldoen. Ik vraag mij af hoe andere ondernemers hiermee omgaan en of het lukt om aan alle voorwaarden te voldoen? Routekaart; toegankelijke festivals. https://indd.adobe.com/view/96bdc7db-3eb8-46eb-82a1-1ffbeea84bd8 Alvast dank. Groeten, Aline
  25. Aline_vdberg werd lid van de community
  26. Dit leest als een vraag ten behoeve van een klant, daarom een slotje, zie Forumregels...
  27. De bestuurder van de NV start een rechtszaak tegen de ex-bestuurder maar volgens de statuten is er toestemming nodig van de AVA. Beide zijn aandeelhouder en de rechtszaak is uit persoonlijke rancune en niet in het belang van de NV en bedoeld om de andere te benadelen. Artikel 10 lid d. staat voor het voeren van rechtsgeding zowel eisende als verwerende partij is de toestemming nodig deze toestemming is niet verkregen. Wat kan de ex-bestuurder hieraan doen om de onrechtmatige gestarte rechtszaak te stoppen?
  28. Afgelopen week
  29. Als je kunt helpen, stuur @Peter_PH dan een pm door in het profiel op het envelopje te klikken.
  30. Hallo iedereen, Ik ben sinds vandaag terug op higher level.. Ik kwam hier 15 a 20 jaar geleden voor het laatst als een groene ondernemer. Inmiddels doe ik al 13 jaar zaken in de Filipijnen en Hong Kong. Mijn zaak doet het goed vereist weinig tijd. Heb jij ook een bedrijf dat het goed doet? Zie jij potentie in Zuid Oost Azie? Dan kom ik graag in kontakt om te kijken of we kunnen samenwerken. Mijn expertise ligt in sales en marketing, verder heb ik ook een goed begrip van de cultuur en ook een sterk netwerk. Ik ben van 4 Sept tm 18 Sept in Amsterdam op vakantie. Gr, Peter
  31. zbet12com wijzigde zijn profielfoto
  32. Ik heb bij diverse organisaties gebruik gemaakt van een inbound callcenter. De callcenters die ik koos, koos ik vooral op hoe de noodzakelijke kennis geborgd werd en of er sprake was van vast personeel, omdat die dan na verloop van tijd ook de organisatie leren kennen. En ik vind het nog steeds echt een enorme toevoeging, want het of je nu met een hamer in je hand zit of met je hoofd in een document: een telefoontje haalt je meestal uit je concentratie / ritme en als je terugbelt, weet je als het goed is ook al waar het over gaat en kun je je op het gesprek voorbereiden. Met het gebruik van de naam 'virtueel' voor deze dienst heb ik overigens echt niets, want er is niks virtueels aan. De kracht is juist dat de bellers een echt persoon aan de lijn krijgen.
  33. Hans en Jasper, dank voor jullie feedback. Ik begrijp goed wat je bedoelt: professionaliteit en het waarmaken van wat je belooft zijn altijd het belangrijkst. Mijn opmerking ging specifiek over het proberen van koude acquisitie via de telefoon, dat is nieuw voor ons. Onze dienstverlening zelf staat stevig en draait om duidelijke, sterke communicatie. Daar hebben we ervaring mee en daar staan we volledig achter. Ik herken het risico dat je schetst, onze receptionisten blijven inderdaad tussenpersonen en kunnen niet elke specialistische vraag beantwoorden. Toch wordt ongeveer 75% van de gesprekken direct afgehandeld zonder dat onze klant eraan te pas hoeft te komen en proberen we zeker geen tijd te rekken tijdens het gesprek. Dank voor de tip, klinkt allemaal erg logisch. Ik ga kijken of we dit kunnen verwerken in ons draaiboek!
  34. Wat de investering voor vraagsteller nog veel groter maakt. En ook de complexiteit van het vinden van personeel dat kan switchen tussen deze activiteiten en horeca ervaring heeft.
  35. Dit is precies een van de redenen dat je lasergamen eigenlijk nooit meer als enige activiteit tegenkomt. Het is nu heel vaak onderdeel van een mix zoals, bowlen - karten - bijlwerpen - darten - poolen, escaperoom, etc. Oftewel een multi entertainment center.
  36. Je vroeg ook om meningen. Ik heb geen ervaring met het gebruik van de service. Wel ervaring met bedrijven die het wel gebruiken. En ik moet zeggen dat ik liever een voicemail krijg dan dat ik een telefoniste aan de lijn krijg, die je op 1 of andere manier zo lang mogelijk aan de lijn probeert te houden, terwijl je na 30 seconde al door hebt dat ze totaal niet weet waar ze het over heeft. Vaak is de uitkomst, dat je wel wordt terug gebeld, je een email kan sturen of een whatsapp kan sturen. Een voicemail is dan zoveel sneller voor de beller zelf. Dus ik hang lichtelijk geïrriteerd op. Terwijl bij een voicemail, ik het positieve gevoel krijg dat het in ieder geval een ondernemer is die druk aan het werk is. Ik heb liever een eerlijk zzp-er dan een zzp-er die krampachtig zijn best doet groter te zijn dan hij/zij is. Maar dit is allemaal mijn persoonlijke ervaring. Wellicht iets wat jij weg kan nemen (of al doet) Kleine toevoeging, ik heb ooit een telecom training gekregen, toen ik in de detailhandel werkte en ik verantwoordelijk was voor het aannemen van bestellingen. Er leerzaam, ging over upselling, zonder irritant te zijn, hoe om te gaan met klachten en hoe een gesprek persoonlijk af te ronden. Zodat de beller een goed gevoel had bij het ophangen, zelfs als de klant mij boos opbelde. Het was een pittige training en een beetje te Amerikaans. Maar een belangrijk punt was het opnemen van de telefoon. Waar alle bedrijven al jaren onderzoek naar doen. Namelijk hoe zorg je ervoor dat informatie blijft hangen en in welke volgorde geef je die informatie. Dit was toen hun conclussie: Het eerste wat je zegt komt niet aan bij de beller, maar is wel belangrijk. Dus begin met goedemiddag. Het tweede wat je zegt wordt meteen opgevangen en opgeslagen: Dus dan de bedrijfsnaam Daarna zakt de aandacht alweer af, maar geeft de persoonlijke tint aan het gesprek Dus dan de naam van de telefonist(e) En afsluiten met een conclusie van het gesprek en bedank de beller voor het bellen, gebruikmakend van de naam van de beller. Ik weet uit mijn eigen ervaring dat dit erg positief werkte en de beoordeling van mijn gesprekken omhoog ging. Vooral bij een klachtafhandeling scoorde dit goed. De beller had echt het idee dat er naar hem/haar geluisterd werd. Wellicht kun je hier iets mee. Dit naar aanleiding van het stukje in je FAQ: Wat zeggen jullie als jullie de telefoon opnemen? Categorie: 📞 Gespreksafhandeling & Doorschakeling Wij gebruiken jouw persoonlijke begroeting. Onze aanbevolen begroeting bestaat uit: “Goedemiddag met [Naam Receptionist] van [Jouw Bedrijfsnaam]. Waarmee kan ik u van dienst zijn?”
  37. Bij jouw propositie lijkt het, naast doelgroepgerichte promotie en reclame, enorm af te hangen van face to face (netwerken) en van goed gevoerde gesprekken, zowel tijdens acquisitie als bij de dienstverlening zelf. Dat is nota bene de kernwaarde van jouw propositie! Als je dat 'maar gaat proberen', loop je wel een enorm risico, namelijk dat je niet waarmaakt wat je de klant hebt beloofd en creëer je ontevredenheid over de dienstverlening met navenante gevolgen voor jouw bedrijfsvoering. Als mijn garagehouder voor het uitvoeren van onderhoud zoiets zou zeggen : "Ik heb er geen verstand van, maar ik ga het proberen...", dan begrijp je hopelijk dat ik met mijn bolide meteen ergens anders naartoe ga. Je straalt met zo'n grondhouding ook niet bepaald enige professionaliteit uit, in de lastige markt waarin jij onderscheidend moet willen opereren, ben je dan snel uitgespeeld. Tot zover mijn tip...
  38. Getraind in acquisitie zijn we niet, maar we gaan het proberen. Een professionaal gesprek kan inderdaad wel een goede indruk maken. Verder iemand nog algemene tips of resources over b2b aquisitie/marketingstrategie voor een dienstverlenend bedrijf zoals wij?

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.