• 0

begin van het einde?

Ik heb deze week al twee klanten niet kunnen benaderen met email.

Het emailtje komt terug, met een melding erbij dat de box vol is.

In beide gevallen is dit gekomen door een stroom aan spam mails.

 

Gaat dit nu erger worden? Zal het internet nu verdrinken in zijn eigen succes?

 

groet,

Chris

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo,

 

Natuurlijk is dit wel een serieus probleem, maar de mailboxen zijn de afgelopen jaren enorm gegroeid en dus heb je al snel 1/2 gig aan ruimte bij je provider; vervolgens is het een kwestie van structureel opschonen en zorgen dat je niet te veel mail op de webserver laat staan.

Vervolgens ook goed spamfilters inzetten enzovoort.

Hoe vervelend ook: kwestie van informeren en opvoeden van gebruikers ..........en ondertussen heb ik weer eens her en der geschoond ; )

 

GJ

Link naar reactie
  • 0

 

Zal het internet nu verdrinken in zijn eigen succes

 

 

Ik zou spam toch niet meteen een succes willen noemen al ligt dat eraan vanuit welk oogpunt je het bekijkt. Als er simpelweg niemand meer op spammail zou reageren dan is het zo weg want dan levert het niets meer op. ;)

"The road to success is always under construction"

Link naar reactie
  • 0

vervolgens is het een kwestie van structureel opschonen en zorgen dat je niet te veel mail op de webserver laat staan.

 

Ik heb een aparte box waar spam heen verhuist bij m'n provider. Deze wordt automatisch opgeschoond, dagelijks alle oude meuk er uit. Maar het is inmiddels zo erg dat die mailbox dus zelfs overliep van de week. M'n eigen mailbox heeft nog 90gig vrij dus die kan nog wel even ;D

Link naar reactie
  • 0

Ik merk dat ik tegenwoordig voor de efficiency gewoon de telefoon pak. Heb te vaak dat simpele vragen 3 keer over en weer gingen gedurende enkele dagen voor we eruit waren, kost je 1 minuut aan de telefoon: woord, wederwoord, even brainen en et viola: oplossing.

 

Groet, Ron

Concepteule creatie van diensten, producten en belevenissen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 231 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.