Ga naar inhoud

Het grote Succesvol 2007!!!

Geplaatst:

nonex.nl

Ha, de aftrap! Bij deze allemaal een prettige kerst, en een goed nieuwjaar! Dat er maar veel ondernomen mag worden en we elkaar hier kunnen stimuleren om goede resultaten te behalen. Volgend jaar nemen we de quote 500 over! Cheers!

Featured Replies

Geplaatst:

ExTax!

Een goed 2007!

Geplaatst:

Ilja van Roon

De Directie, Ondernemingsraad, Europese Ondernemingsraad, Innovation Task Force, Marketing Council, Leadership Academy, Young Talent Club en de koffiedame van Lucid Communication wensen iedereen een mooi 2007 :)

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Geplaatst:

MisterQ

Wij wensen alle HL-ers een succes- en liefdevol 2007 ;)

Het Q-mates team.

www.q-mates.nl

Singles community

Geplaatst:

Dirk-Pieter van Walsum

Voor alle HL-ers een héél goed, gezond en voorspoedig nieuw jaar!

met veel ideeën, energie en goede keuzes

Hard aan de slag en maak er wat moois van!

Dirk Pieter van Walsum,

DPid ontwerp

dpid.nl | onderscheidend ontwerp
tagtika.com | onze tool & methode om snel en doelgericht kernwaarden te bepalen

Geplaatst:

Ewout Wolff

GELUKKIG NIEUWJAAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EN MAAK ER EEN HELE MOOIE VAN !!!!!

Okay, genoeg optimisme weer :-D

Sietse : wat een prachtige baby ! Jouw gelukkig 2007 is al erg mooi begonnen, zo te zien.

DP van Walsum, u hier ? Had je alweer een tijdje hier niet gespot. Leuk om je weer te zien en jij ook de beste wensen !

Geplaatst:

Christine

Gelukkig Niewjaar!

Geplaatst:

R.I.P. - Benm

Namens Web Chemistry, allemaal een topjaar gewenst!

Geplaatst:

Edo van Santen

dat alle ondernemersdromen mogen uitkomen en meer...

geluk, voorspoed, gezondheid en plezier!

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Wijze oude man |Mentor | Pitcholoog (c)

Geplaatst:

sja123

Ja webwolf, ik ben precies 6 maanden 20 dagen terug opa geworden, dus je gaat je kleindochter met de mooie naam Luana op HL zetten, omdat ik weet, haha, dat er heel veel HL ers zijn.

Dank je nogmaals voor je leuke reactie.

Ook van mij aan iedere High Leveler een grandioos zakelijke nieuwjaar, en dat hoort gezondheid ook weer bij.

Groetjes,

Opa Sietse

Geplaatst:

Camelot

Voor eenieder: alle beste wensen voor 2007!!

www.camelot-legal.nl

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Ja webwolf, ik ben precies 6 maanden 20 dagen terug opa geworden

Ik begrijp de verwarring van Webwolf. Op HL is nog een Sietse, en hij gebruik(te) dezelfde atvatar (deze is inmiddels veranderd door zijn pasfoto) ;)

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.