De site zie ik als een interactief modern kunstwerk. Het moet mensen prikelen maar niet te veel informeren. Op de site vraag ik mensen hun steentje die zij bijdragen aan het verbeteren van onze samenleving met mij te delen om op deze manier anderen te inspireren. Ik wil zoveel mogelijke steentjes verzamelen en deze later eventueel publiceren.
Vraag, hoe kan ik een viraal effect creëren met de site?
Wat vinden jullie van de site en hoe kan ik de kans vergroten dat men daadwerkelijk een “steentje’ plaats en de link van de site ook gaan doorsturen.
Alvast bedankt
Arbeidsvreugde is de bron van creativiteit en vormt de basis voor innovatie.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
OPENSA
OPENSA
Op de site www.modernemensen.nl
De site zie ik als een interactief modern kunstwerk. Het moet mensen prikelen maar niet te veel informeren. Op de site vraag ik mensen hun steentje die zij bijdragen aan het verbeteren van onze samenleving met mij te delen om op deze manier anderen te inspireren. Ik wil zoveel mogelijke steentjes verzamelen en deze later eventueel publiceren.
Vraag, hoe kan ik een viraal effect creëren met de site?
Wat vinden jullie van de site en hoe kan ik de kans vergroten dat men daadwerkelijk een “steentje’ plaats en de link van de site ook gaan doorsturen.
Alvast bedankt
Arbeidsvreugde is de bron van creativiteit en vormt de basis voor innovatie.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/11268-help-ik-wil-een-viraal-effect/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag