Ik ben van plan een zeer mooi produkt (dienst) in de markt te gaan zetten, echter dat wil ik gaan doen via het netwerk van bedrijven als ING etc.
Wat is de bedoeling, eigenlijk heel eenvoudig, er komt op Vrijdagmiddag 15.00 uur een banner midden in je scherm te staan met mijn dienst, de bedoeling is dat ik dat op alle werkplekken ga doen.
Nu is mijn vraag, hoe ga ik te werk? Wie weet waar ik een stukje software kan laten bouwen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
gerardplug
gerardplug
Ik hoop dat dit de goede plek is voor mijn vraag.
Ik ben van plan een zeer mooi produkt (dienst) in de markt te gaan zetten, echter dat wil ik gaan doen via het netwerk van bedrijven als ING etc.
Wat is de bedoeling, eigenlijk heel eenvoudig, er komt op Vrijdagmiddag 15.00 uur een banner midden in je scherm te staan met mijn dienst, de bedoeling is dat ik dat op alle werkplekken ga doen.
Nu is mijn vraag, hoe ga ik te werk? Wie weet waar ik een stukje software kan laten bouwen?
Wie kan me een stukje opweg helpen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/11356-nieuw-software-idee/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag