Ik zou graag jullie advies willen over het volgende.
Over enkele dagen gaat mijn webwinkel in kleding open.
Nu had ik in mijn voorwaarden staan dat de retourzending voor kosten zijn van de klant. Nu twijfel ik daar echter zelf over omdat ik hier persoonlijk wel door afgeschrikt zou worden (deze zijn via TPG rond de 6 euro vandaar).
Nu had ik gedacht om dan een deel hiervan te vergoeden aan de klant en indien er sprake is van een manco of foute levering, dat ik het dan vergoed.
Is dit wel handig? Hoe pakken jullie dit aan? Ik heb op andere websites e.d. gekeken maar het varieert eigenlijk van alles vergoeden tot kosten voor rekening van klant.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
linda24
linda24
Hallo,
Ik zou graag jullie advies willen over het volgende.
Over enkele dagen gaat mijn webwinkel in kleding open.
Nu had ik in mijn voorwaarden staan dat de retourzending voor kosten zijn van de klant. Nu twijfel ik daar echter zelf over omdat ik hier persoonlijk wel door afgeschrikt zou worden (deze zijn via TPG rond de 6 euro vandaar).
Nu had ik gedacht om dan een deel hiervan te vergoeden aan de klant en indien er sprake is van een manco of foute levering, dat ik het dan vergoed.
Is dit wel handig? Hoe pakken jullie dit aan? Ik heb op andere websites e.d. gekeken maar het varieert eigenlijk van alles vergoeden tot kosten voor rekening van klant.
In ieder geval bedankt,
Linda
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/11543-jullie-mening-over-verzendkosten-od/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
24 antwoorden op deze vraag