Ga naar inhoud
Geplaatst:

Ronald Kleverlaan

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Featured Replies

Geplaatst:

AOS

Score: 41

ik typ met twee vingers.

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Geplaatst:

paulmatthijs

151, toen duurde kijken net iets langer dan het voorbijvliegen van een letter. blind typen per letter kan ik niet namelijk, zinnen gaan prima maar losse letters... not.

Geplaatst:

Alef Arendsen

Hmmmm... kom net even m'n computer halen na een (of meerdere) borrel in de stad en kom tot 130. Ik probeer het morgen nog een keer, en post m'n score ondere meer nuchtere omstandigheden dan nog wel eens :)

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Derek

204 :-\

Geplaatst:

zrski

191, maar een lieve collega van me stond ondertussen tegen me aan te babbelen ;) :D

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

331 maar wanneer stopt dat ding ? Duurde mij te lang en heb ik hem afgesloten.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Geplaatst:

zrski

patsert :P

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Ja sorry ik ben jaren geleden (toen ik nog jong was) kampioen typemuts van Nederland geweest. Toen de competitie België-Nederland en ook die gewonnen en uiteindelijk bij de Benelux wedstrijden had ik er geen zin meer in om mee te doen. En kwaad dat mijn sponsors waren ... maar tsja ... het heeft een eigen willetje heh en typemuts of the world zag ik even niet op te wachten! Bovendien waren de wedstrijden mega-saai !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Geplaatst:

Nils de Witte

Hmm, Lucy kwam bij de eerste poging tot bijna 1500. Iets van de 20e plaats. Ik geloof niet dat ik haar uit moet maken voor typmuts, want dan zwaait er wat ;D

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Geplaatst:

Arjan

Ja sorry ik ben jaren geleden (toen ik nog jong was) kampioen typemuts van Nederland geweest. Toen de competitie België-Nederland en ook die gewonnen en uiteindelijk bij de Benelux wedstrijden had ik er geen zin meer in om mee te doen. En kwaad dat mijn sponsors waren ... maar tsja ... het heeft een eigen willetje heh en typemuts of the world zag ik even niet op te wachten! Bovendien waren de wedstrijden mega-saai !

Wauw ik zou ermee doorgaan, prof worden. Net als die golfer Lafeber een aandelenplan starten en je volledig toeleggen op het behalen van die wereldtitel ;).

Alle HL'ers gaarne 20 Euro inleggen

Arjan Brienen

Senior Associate

First Dutch Capital

Geplaatst:

mkamonster

Volgens mij stopt dat ding nooit, bij 576 was ik er flauw van.

Bovendien is het wachten niet leuk.

Mark Monster

Auteur en programmeur

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.

Albert Einstein (1879 - 1955)

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.