Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MvdVelde
Tijdens ene discussie met een vriend over mijn huidige idee, kreeg ik het gevoel dat hij nogal gefrustreerd was. Hij zei onder andere dat ik droomde (wat wel kan kloppen, maar dat doet iedereen), en dat als het zo'n ontzettend goed idee van mij was, Sony of Samsung er wel eerder mee was gekomen.
Vandaar dat ik de volgende stelling aan jullie voorleg:
Als de groten het nog niet hebben gedaan, is het onmogelijk
Waarbij "de groten" natuurlijk slaat op multinationals zoals Sony, Philips an IBM. Ik ben benieuwd naar het horen van jullie meningen, voeg die vooral toe. Alhoewel mijn mening wel duidelijk is hieruit (hoop ik), zal ik binnenkort ook mijn mening toevoegen.
Ik heb geen regels kunnen vinden die deze post verbieden. Mocht er toch zo'n regel bestaan, biedt ik mijn verontschuldigingen aan.