Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Henri Kroeze
Iedere zoveel tijd komt er weer een klant langs die er uit springt, in welk opzicht dan ook. Ik heb al aardig wat email gehad over mijn webshop en het aanbod erop, maar dit commentaar vond ik toch wel erg vermakelijk! Te meer omdat de meeste van zijn opmerkingen niet gegrond zijn, als hij beter had gekeken...
Vooral om de mededeling dat hij niet geinteresseerd was wat andere mensen gekocht hebben, moest ik erg lachen! ;D
==============================================
Uw website blinkt uit in onduidelijkheid, slechte structuur ("druk") en
onlogische verwijzingen.
- Waarom bijvoorbeeld niet "eenmalige machtiging" in plaats van zelf
verzonnen kreten.
- Bij een poging het aantal te wijzigen kwam er steeds weer een
exemplaar bij met (dus) een hogere prijs.
- Waarom "payment" links onderaan en bovenin een knop afrekenen?
- Waarom staat die afreken- knop niet bij het artikel?
- Waarom moet ik kennis nemen van wat anderen hebben gekocht?
- Waarom word ik uitgenodigd een account aan te maken als ik slechts
éénmalig één autootje wil bestellen....
- Waarom niet gewoon accepteren dat iemand geen nieuwsbrief o.i.d. wil hebben?
Ik wilde het Renaultje 4 uit 1946, maar heb 't maar opgegeven.
Sterke,
naam
==============================================
Als dank voor zijn email stuur ik de goede man het gevraagde autootje maar op...
[titel aangepast - mod]
... doet leuke dingen op internet ...