• 0

verzoek tot opbouwende kritiek webshop

Aanbevolen berichten

  • 0

Website ziet er erg netjes uit. Heb geprobeerd om zelf een shirt te bedrukken en ik vind dit erg veel tijd in beslag nemen. Al verwacht ik wel dat dit bezwaar moeilijk is weg te nemen.

 

Veel succes verder met de verkoop, concept is erg leuk.

Voor echte besparing ga naar www.handigbesparen.nl

Link naar reactie
  • 0

@ Hulpdirecteur,

 

Bedankt voor je reactie, ik begrijp wat je zegt.

 

Onderaan in het footer menu staat "bedrijfsgegevens" met onze postbusvermelding, kvk nummer, btw nummer en telefoonnummer.

 

Wij hebben geen fysiek bezoekadres, daarom zijn we een webshop. Maar als meer mensen hetzelfde bezwaar hebben, dan moeten we een oplossing bedenken.

 

Maar nogmaals dank voor het commentaar.

Link naar reactie
  • 0

ik vind het ook prettig als er een fysiek adres staat, je kan er dan ook bij zetten dat het geen bezoekadres is.

 

bij de kleding staat er wel bv. bodyfit pasvorm, maar ik vind het toch fijner als er een maattabel op een site staat.

 

bij de vier blokjes bovenin is het "baby's" blok een andere kleur, hierdoor heb je het idee dat je in het baby gedeelte van de site bent.

 

ik heb altijd de neiging om op de afbeeldingen te klikken, maar dat gaat niet, je zou bijvoorbeeld kunnen zorgen dat je wanneer je op de afbeelding klikt het info venstertje krijgt en dat je in het info venster naast de sluiten knop ook een een knop hebt waarmee je direkt naar het bedrukken kan.

 

Goed idee en een professioneel uitziende site!

Link naar reactie
  • 0

JP,

 

- Startpagina ziet er mooi uit, grijze achtergrond is classy en het geheel is lekker overzichtelijk. De teksten zijn puntsgewijs, prima!

- een voorbeeld shirt maken lukte me niet maar dat kan ermee te maken hebben dat ik met Mozilla Firefox browse. Wellicht is daar iets aan te doen.

- Als ik op bestelinfo druk krijg ik een fout melding, zou ik iets aan doen want kan mensen van je site jagen

- vind alleen de kleur paars in combinatie met deze site (de vlinders ed) vrouwelijk overkomen. Kan me voorstellen dat voornamelijk vrouwen gebruik zullen maken van deze service. Mocht dat niet zo zijn is het wellicht te over wegen om dat (eventueel te veranderen)

Veel succes verder!

 

Link naar reactie
  • 0

Vind het er prima uitzien!

 

Kleurgebruik zou ik ook wat aanpassen, het is inderdaad erg vrouwelijk... Maar goed, ik ben een beetje kleurenblind dus misschien moet ik over dat soort dingen niets zeggen ::)

 

Adres:

als het je prive adres is, zou ik het er niet op zetten. Postadres is genoeg. Ik shop bijna alleen maar online en heb nog nooit gekeken of er ook een bezoek adres is.

 

URL + naam:

andere url dan bedrijfsnaam. Daar zou ik echt wat aan doen. Als je naam begint te krijgen kun je beter een web2.0 naam hebben (nietszeggend dus, maar wel makkelijk onthoudbaar) in mijn ogen. Ik vind de naam "Bedrukt!" overigens erg goed, maar als je de url niet hebt... Of kopen natuurlijk

:P

 

 

voor de rest:

nogmaals complimenten!

Link naar reactie
  • 0

Mijn indruk is dat dit een overzichtelijke, verzorgde website is. Omdat je vraagt om een serieuse blik heb ik toch de volgende puntjes:

 

--------------------------------------------------------------

## De bedrijfsnaam wordt pas duidelijk als ik de tekst op de homepage ga lezen. Misschien is het een idee om deze wat beter te laten opvallen, bijvoorbeeld in de header.

 

## De krullen boven de grijze achtergrond staan daar perfect, maar als ik de vlinders links onderaan bekijk dan krijg ik het idee dat ze niet goed geplaatst zijn. Ik denk dat je ze beter (net zoals de krullen) boven het grijze kan laten laten zweven, maar onder de website zelf. Of je kunt de vlinders wat meer contour geven.

 

## Ik zou in het menu heel lichtjes de indruk wekken dat het bestaat uit knoppen, nu lijken het net tekstlinks. Met knoppen geef je de website denk ik een wat meer solide uitstraling.

 

## Voor de zoekmachines zou ik toch je URL's anders weergeven, met bijvoorbeeld mod_rewrite als je apache als webserver gebruikt. Dan vervang je bijvoorbeeld

index.php?mid=906&menuid=913&ph=kleding&

met

/kleding.html

 

## In je broncode open je onder de TITLE tag een CMT Tag, maar deze wordt nergens meer gesloten.

 

## Het is jammer dat je gekozen hebt voor een CMS systeem wat niets anders dan IE6 ondersteunt (cmsflexible.com).

--------------------------------------------------------------

 

Verder vindt ik het een nette website, complimenten!

Mvg,

Bedia.nl, doet in Webhosting, Website design, Joomla CMS systemen en totaal projecten.

Link naar reactie
  • 0

Mijn eerste reactie: argh, het lijkt wel verdomd veel op een site die ik momenteel aan het maken ben, zelfde kleurstelling, lettertype voor de koppen... Waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat ik jou (of mezelf, want ik zie je site nu voor het eerst) van plagiaat beschuldig, maar wel dat ik 'm er leuk uit vind zien.

 

Het uploaden van een afbeelding kan inderdaad lang duren. Misschien is het een idee om een klokje of iets dergelijks te laten zien, nu wordt de indruk gewekt dat er niets gebeurt. En zelf zou ik de knop "update" veranderen in "upload".

 

Die vrouwelijke uitstraling vind ik wel meevallen, maar dat komt misschien omdat ik zelf een vrouw ben ;). Voor de rest: leuk idee, leuke site en ik ga 'm bookmarken.

Link naar reactie
  • 0

Onderaan in het footer menu staat "bedrijfsgegevens" met onze postbusvermelding, kvk nummer, btw nummer en telefoonnummer.

 

Wij hebben geen fysiek bezoekadres, daarom zijn we een webshop. Maar als meer mensen hetzelfde bezwaar hebben, dan moeten we een oplossing bedenken.

 

Een fysiek bezoekadres is verplicht! Lijkt me reden genoeg. Ga maar eens zoeken op "wet koop op afstand".

 

De "Wet koop op afstand" komt voort uit een Europese richtlijn die in alle landen van de Europese Unie van kracht is. In Nederland is deze regeling geen zelfstandige wet maar bestaat uit een serie wetsartikelen, artikel 46a t/m 46j van boek 7 Burgerlijk Wetboek om precies te zijn.

 

Link naar reactie
  • 0

Mooie webshop zeg!

 

Nog wat kleine dingetjes ben ik tegen gekomen.

 

- In Firefox zijn er wat kleine grafische probleempjes te vinden in het bestelproces (teksten die over elkaar heen vallen);

- Verder zou ik graag willen weten hoever ik in het bestelproces ben;

- "Promo korting" in het kosten overzicht zou ik weglaten als er nog geen promotie code is aangegeven (ik haat het om te zien dat ik geen korting heb gekregen);

- Verder vind ik ook dat het net lijkt of ik me bevind binnen de categorie "Baby's";

- Ik zou graag willen zien welke producten ik heb in mijn winkelwagentje, dus niet alleen het aantal items.

 

Even iets eruit gegrepen wat ik erg leuk vond: De link met Hyves. :) Daar ligt denk ik ook wel een groot deel van je doelgroep en het maakt het wat levendiger om te zien wie er allemaal shirtjes bestellen.

Link naar reactie
  • 0

Heel erg bedankt al voor reacties tot nu toe. Ga ik zeker mee aan de slag.

 

De site moet inderdaad nog compatible met Fifrefox worden gemaakt.

 

De mod_rewrite moet ik me eens in gaan verdiepen...

 

Betreft het fysieke adres, is nu al een paar keer voorbij gekomen.

Dat blijft een lastig punt vind ik. Maakt het een bezoeker echt uit of er een fysiek adres staat op een site die geen fysieke winkel heeft???

Ik weet ook de fysieke adressen niet van de winkels hier in het centrum.... Ja die kun je opzoeken, hoor ik mensen denken. Maar het kvk nummer staat erop, waarmee je in 2 klikjes het fysieke adres hebt achterhaald, als je dat per sé wilt weten. Hoe dan ook blijf ik het een lastige overwerging vinden. Enerzijds wil je alles doen om afhaken te voorkomen en vertrouwen te wekken, maar anderzijds gaat het wel om je prive adres.

 

Ik ga al jullie commentaar nog eens opsommen en er mee aan de slag.

 

Thanks!!!

Link naar reactie
  • 0
Betreft het fysieke adres, is nu al een paar keer voorbij gekomen.

Dat blijft een lastig punt vind ik. Maakt het een bezoeker echt uit of er een fysiek adres staat op een site die geen fysieke winkel heeft???

Ik weet ook de fysieke adressen niet van de winkels hier in het centrum.... Ja die kun je opzoeken, hoor ik mensen denken. Maar het kvk nummer staat erop, waarmee je in 2 klikjes het fysieke adres hebt achterhaald, als je dat per sé wilt weten. Hoe dan ook blijf ik het een lastige overwerging vinden. Enerzijds wil je alles doen om afhaken te voorkomen en vertrouwen te wekken, maar anderzijds gaat het wel om je prive adres.

Wat mij betreft niet doen. Er staat genoeg informatie bij je bedrijfsgegevens om - voor mij althans - niet als onbetrouwbaar over te komen.

Link naar reactie
  • 0

Ik zie dat je in de algemene voorwaarden verwijst naar de geschillencommisie van thuiswinkel.org maar volgens mij ben je daar niet bij aangesloten als je wel bent aangesloten zal ik dit duidelijker op je site zetten Suc6

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

een voorbeeld shirt maken lukte me niet maar dat kan ermee te maken hebben dat ik met Mozilla Firefox browse. Wellicht is daar iets aan te doen.

- Als ik op bestelinfo druk krijg ik een fout melding, zou ik iets aan doen want kan mensen van je site jagen

 

Hey das wel raar. Ik heb Firefox 2.0.0.11 en zie de fouten die jij noemt niet. Het menu werkt bij mij wel... welke versie heb je?

En kun je aangeven wat er misgaat bij het ontwerpen?

(ik wil je niet misbruiken als testpersoon, maar ik zie zelf met firefox de fouten niet, dus vandaar mijn vraag)

Link naar reactie
  • 0

Ik zie dat je in de algemene voorwaarden verwijst naar de geschillencommisie van thuiswinkel.org maar volgens mij ben je daar niet bij aangesloten als je wel bent aangesloten zal ik dit duidelijker op je site zetten Suc6

 

Goeie! we hebben van de Thuiswinkel.org afgezien, vanwege de riante maandelijkse kosten die dit lidmaatschap met zich meebrengt, wat voor ons als starter niet is op te brengen. Ik verwijder het direct uit de algemene voorwaarden. Bedankt voor de opmerkzaamheid.!!

Link naar reactie
  • 0

Ik zie dat je in de algemene voorwaarden verwijst naar de geschillencommisie van thuiswinkel.org maar volgens mij ben je daar niet bij aangesloten als je wel bent aangesloten zal ik dit duidelijker op je site zetten Suc6

 

Goeie! we hebben van de Thuiswinkel.org afgezien, vanwege de riante maandelijkse kosten die dit lidmaatschap met zich meebrengt, wat voor ons als starter niet is op te brengen. Ik verwijder het direct uit de algemene voorwaarden. Bedankt voor de opmerkzaamheid.!!

 

Je kan ook aspirant lid worden, kost volgens mij 150,- pj .. http://thuiswinkel.ektroncms.nl/bedrijven/lid_worden/contributieregeling.html

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Betreft het fysieke adres, is nu al een paar keer voorbij gekomen.

Dat blijft een lastig punt vind ik. Maakt het een bezoeker echt uit of er een fysiek adres staat op een site die geen fysieke winkel heeft???

Ik weet ook de fysieke adressen niet van de winkels hier in het centrum.... Ja die kun je opzoeken, hoor ik mensen denken. Maar het kvk nummer staat erop, waarmee je in 2 klikjes het fysieke adres hebt achterhaald, als je dat per sé wilt weten. Hoe dan ook blijf ik het een lastige overwerging vinden. Enerzijds wil je alles doen om afhaken te voorkomen en vertrouwen te wekken, maar anderzijds gaat het wel om je prive adres.

 

Nogmaals: Een fysiek bezoekadres vermelden is verplicht! De consument heeft het recht om op jouw adres te kunnen reclameren. Het moet de consument zo makkelijk mogelijk worden gemaakt dit adres te achterhalen. Je KVK nummer is dus niet voldoende.

 

Ga maar eens zoeken op "wet koop op afstand".

 

De "Wet koop op afstand" komt voort uit een Europese richtlijn die in alle landen van de Europese Unie van kracht is. In Nederland is deze regeling geen zelfstandige wet maar bestaat uit een serie wetsartikelen, artikel 46a t/m 46j van boek 7 Burgerlijk Wetboek om precies te zijn.[/b]

Link naar reactie
  • 0

Heb even met de tekst editor zitten spelen maar dat maakt me niet heel gelukkig. M'n bodywarmer en teksten knipperen als een gek als ik tekst in type. Het slepen werkt niet helemaal lekker en ik kreeg ineens spontaan een grijze achtergrond in m'n tekst...

 

Met moderne javascript libraries moet dat een stuk vloeiender kunnen (gok dat je walterzorn gebruikt nu). Denk aan YUI van Yahoo (gebruik ik zelf), scriptalicous etc. Of flash.

 

De hele interface is ook erg technisch en ben bang dat velen zullen afhaken. Ik zou een paar grote knoppen met standaard layouts laten zien (grote tekst met kleinere er onder, 1 grote regel, 2 kleine regels etc) en dan recht toe recht aan tekst intypen. Voor de gevorderde gebruiker zet je er een knop 'geavanceerd' neer die deze editor alsnog toont.

 

Een directe tip: zet in die onclick voor het kiezen van een kleur aan het einde 'return false;' Je voorkomt daarmee dat je pagina terug naar boven scrollt (mocht je bezoeker gescrolled hebben).

 

Link naar reactie
  • 0
Heb even met de tekst editor zitten spelen maar dat maakt me niet heel gelukkig. M'n bodywarmer en teksten knipperen als een gek als ik tekst in type. Het slepen werkt niet helemaal lekker en ik kreeg ineens spontaan een grijze achtergrond in m'n tekst...

 

Welke browser als ik vragen mag?

 

Een directe tip: zet in die onclick voor het kiezen van een kleur aan het einde 'return false;' Je voorkomt daarmee dat je pagina terug naar boven scrollt (mocht je bezoeker gescrolled hebben).

 

Supertipje! Thanks.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Welke browser als ik vragen mag?

MSIE 6.0 en Firefox 1.5. Weet niet meer precies welk probleem in welke browser zat. Laatste was in ieder geval dat ik niet kon slepen in MSIE.

 

Hey bedankt. Ik weet het, de site werkt alleen nog maar goed in IE7, daar baal ik stevig van. Het valt niet mee om compatible te zijn met IE6, Firefox en Safari. Maar we doen ons best.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 112 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.