Aangezien er regelmatig vragen zijn m.b.t. het reserveren van belastingcentjes heb ik een rekentool bijgevoegd waardoor je snel inzicht krijgt in de te verwachte fiscale claim (2004). Zowel inkomen uit arbeid als winst uit onderneming kunnen worden opgegeven. Daarnaast kun je rekening houden met: rente aftrek, auto van de zaak, IB faciliteiten en dergelijke.
Ik heb deze ook geplaatst bij een andere topic, maar het leek me beter om dit apart nog eens aan te geven.
Ik hoop dat het toegevoegde waarde heeft...
Let wel op, het geeft een globale indicatie en er kunnen uiteraard geen rechten aan worden ontleend. ;D
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Camelot
Camelot
Aangezien er regelmatig vragen zijn m.b.t. het reserveren van belastingcentjes heb ik een rekentool bijgevoegd waardoor je snel inzicht krijgt in de te verwachte fiscale claim (2004). Zowel inkomen uit arbeid als winst uit onderneming kunnen worden opgegeven. Daarnaast kun je rekening houden met: rente aftrek, auto van de zaak, IB faciliteiten en dergelijke.
Ik heb deze ook geplaatst bij een andere topic, maar het leek me beter om dit apart nog eens aan te geven.
Ik hoop dat het toegevoegde waarde heeft...
Let wel op, het geeft een globale indicatie en er kunnen uiteraard geen rechten aan worden ontleend. ;D
Groet
[titel aangepast - mod]
Fiscaal1.xls
www.camelot-legal.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/14692-rekentool-belastingen-ib-sfeer/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
33 antwoorden op deze vraag