Ik ben samen met een vriend van plan een webshop te starten.
Wij hebben al een hoop informatie verzameld en ook een gesprek gehad met de notaris wat betreft een BV.
Ook na een duidelijke uitleg van de notaris, blijf ik nog met vragen zitten.
Als je een BV opricht en je gaat beginnen met het bedrijf dan komen er op een gegeven moment vaste uitgaven die je maandelijks moet voldoen.
Betaal je deze kosten dan zelf (van privé rekening) of heeft de BV ook een rekening waar deze kosten vanaf gehaald zullen worden? en als deze kosten daadwerkelijk van de BV worden afgeschreven kan je dan in het rood terecht komen (net zoals bij een privé rekening) en zo ja tot hoever kan je dan in het rood komen?
Ik ben op dit gebied echt een leek dus wie o wie kan mij hierbij helpen om dit eens simpel uit te leggen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
parra
parra
Beste mensen,
Ik ben samen met een vriend van plan een webshop te starten.
Wij hebben al een hoop informatie verzameld en ook een gesprek gehad met de notaris wat betreft een BV.
Ook na een duidelijke uitleg van de notaris, blijf ik nog met vragen zitten.
Als je een BV opricht en je gaat beginnen met het bedrijf dan komen er op een gegeven moment vaste uitgaven die je maandelijks moet voldoen.
Betaal je deze kosten dan zelf (van privé rekening) of heeft de BV ook een rekening waar deze kosten vanaf gehaald zullen worden? en als deze kosten daadwerkelijk van de BV worden afgeschreven kan je dan in het rood terecht komen (net zoals bij een privé rekening) en zo ja tot hoever kan je dan in het rood komen?
Ik ben op dit gebied echt een leek dus wie o wie kan mij hierbij helpen om dit eens simpel uit te leggen?
Groeten,
Raymond
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/14939-bv-starten-simpele-uitleg/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag