Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Wecommerce
Beste HL-ers,
Ik wilde me even voorstellen als nieuw lid (ik weet niet of dat gebruikelijk is maar ik doe het toch maar... ;) )
Ik ben Niels Arts, geboren, getogen en werkzaam in het brabantse dorpje Gemert. Sinds een aantal jaren ben ik als ondernemer actief in de mediabranche. Na mijn studie geschiedenis en een cursus wetenschapsjournalistiek ben ik min of meer per toeval begonnen als freelance tekstschrijver.
Na een tijdje kwam ik er echter achter dat alles rondom het tekstschrijven, het ondernemen zelf dus, me nog meer beviel dan alleen tekstschrijven. Ik merkte ook veel van mijn collegafreelancers mijn mening NIET deelden en dat zij al dat 'ondernemerschap' maar lastig vonden. En dan vooral de acquisitie. Vandaar dat ik toen Arts Mediaproducties ben begonnen. Via dit bedrijf zoek ik opdrachten voor een groep van zo'n 20 a 30 'vaste' freelancers. Zij krijgen regelmatig opdrachten van allerlei van mijn opdrachtgevers, en ik krijg dan een marge van de opbrengsten. De voordelen staan op mijn site...(anders ga ik maar weer reclame maken en dat is volgens mij ook niet de bedoeling ;) )
Ik ben daarnaast ook in te huren als freelance eindredacteur/(web)adviseur. Dat vind ik vooral leuk om te doen en op die manier kan ik meestal flink wat declarabele uren maken ;D
Op HL wil ik ervaringen van freelancers lezen en experts raadplegen als ik weer eens met een of ander probleem zit. En natuurlijk mensen te helpen met problemen als ik daar antwoord op weet...
Niels Arts
Arts Mediaproducties
www.artsmedia.nl
www.nielsarts.nl
Wecommerce | Clonable
www.wecommerce.international | www.clonable.nl