Ondernemer/werknemers gezocht voor BNR Nieuwsradio

Aanbevolen berichten

Voor het programma Carriere van BNR Nieuwsradio zoek ik mensen die naast hun normale baan een hobby onderneming hebben. Is ondernemen een hobby naast uw dienstverband bij de werkgever? Denkt u erover om professioneel met uw hobby verder te gaan?

 

mail naar bomers@bnr.nl

Link naar reactie

Graag on-topic. Dit is namelijk een mooie mogelijkheid om op de radio te mogen vertellen over jezelf en je bedrijf!

Haha, alleen daarom zou ik al kunnen stellen dat we aan 't "hobbyen" zijn ;) Helaas geloven ze me niet meer.... :-\

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie

Nou heb ik een baan in loondienst en daarnaast mijn bedrijf maar ik noem dat echt geen hobby hoor!

 

Ik neem mijn bedrijf heel serieus en besteed daar dan ook meer dan genoeg uren aan om door de belastindienst ook als volwaardig ondernemer gezien te worden.

 

Aan de reacties te zien ga je hier weinig mensen vinden die zichzelf een hobby-ondernemer noemen..

Mijn dieren heb ik voor de hobby, dat kost ook veel tijd en vooral ook geld. (zeker als je zoals ik gezegend bent met een dierenarts-abonnement ;) )

 

Karen

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 255 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.