In rijke landen heerst nog altijd het beste zakelijke klimaat. Nederland staat op deze internationale ranglijst op de 26e plaats, één plek hoger dan vorig jaar. Bovenaan staan Singapore, Nieuw-Zeeland, de Verenigde Staten, Hongkong en Denemarken. De Afrikaanse landen Congo, de Centraal-Afrikaanse Republiek en Guinee-Bissau sluiten de lijst af. De overheid vormt hier de grootste remmende factor"
Dat lijkt mooi te kloppen met het constante gemopper hier ;)
Wat ik me afvraag is: Okay, en nu? Komen er dan partijen in actie of is het een constatering en that's it?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Annedien Hoen
Annedien Hoen
In een artikeltje op de KvK site las ik:
"Ranglijst
In rijke landen heerst nog altijd het beste zakelijke klimaat. Nederland staat op deze internationale ranglijst op de 26e plaats, één plek hoger dan vorig jaar. Bovenaan staan Singapore, Nieuw-Zeeland, de Verenigde Staten, Hongkong en Denemarken. De Afrikaanse landen Congo, de Centraal-Afrikaanse Republiek en Guinee-Bissau sluiten de lijst af. De overheid vormt hier de grootste remmende factor"
Dat lijkt mooi te kloppen met het constante gemopper hier ;)
Wat ik me afvraag is: Okay, en nu? Komen er dan partijen in actie of is het een constatering en that's it?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/17096-overheid-grootste-remmende-factor/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
47 antwoorden op deze vraag