Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MartinDupuis
Sorry voor de vage titel, maar ik moest vanochtend shoppen voor schoenen en ben van verbazing weer van mijn schoenenpasbankje (3x woordwaarde! ;D) gevallen.
Als je hoe je geholpen wordt in sommige winkels als maatstaf neemt dan kan het niet anders dan zo goed gaan met die winkels dat ze er geen klanten meer bij willen of kunnen hebben.
Wat is er in de loop der jaren met het begrip service gebeurd? Je wordt soms niet eens meer begroet als je binnenkomt....laat staan geholpen.
Volgens mij is dat juist de mogelijkheid om je te onderscheiden van de vele internetshops, die hebben niet dat vriendelijke personeel achter de balie staan die jou zo goed willen helpen dat je dik tevreden de winkel verlaat.
En ik snap heel goed dat als het heeel druk is op zaterdag dat je wat minder tijd neemt voor een klant, of wat sneller gaat.
Maar als je toch als enige klant in de winkel staat?....Daar kan ik met mijn pet niet bij.
Hoe komt dit toch, is het gewoon onwil of gebrek aan opleiding of te weinig betaald krijgen en daardoor niet te hard willen lopen?
Groet, Martin