Ik heb het volgende probleem en hoop dat ik hier wat wijzer word.
Ik ben ongeveer 15 weken voor een particulier aan het werk,ik heb het werk niet aangenomen en ben dus op urenbasis voor deze meneer bezig,staat ook niks op papier over het project.
De man is naar mijn mening erg te spreken over het resultaat.
Ik heb ondertussen 10K materiaal in het project gepompt,mensen ingehuurd en behoorlijk wat uren gedraaid.
Op hier en daar wat contant geld en 1 betaalde factuur plus een boel belofte's na, heb ik eigenlijk nog niet zo bar veel betaald gekregen.
Vorige week dus besloten niet verder te gaan tot alles (60K) betaald is en dit ook duidelijk gemaakt,echter meneer neemt de telefoon niet meer op, reageert niet op de mailtjes die ik stuur enz. >:(
Ik vind dit zeer vervelend en wil toch echt mijn geld wel hebben.!!!
Hoe sterk sta ik eigenlijk gezien er niks overeengekomen is op papier enz.?
Heb alleen duidelijke facturen met duidelijke betalingstermijnen,en meer niet.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Watersporter
Watersporter
Hallo,
Ik heb het volgende probleem en hoop dat ik hier wat wijzer word.
Ik ben ongeveer 15 weken voor een particulier aan het werk,ik heb het werk niet aangenomen en ben dus op urenbasis voor deze meneer bezig,staat ook niks op papier over het project.
De man is naar mijn mening erg te spreken over het resultaat.
Ik heb ondertussen 10K materiaal in het project gepompt,mensen ingehuurd en behoorlijk wat uren gedraaid.
Op hier en daar wat contant geld en 1 betaalde factuur plus een boel belofte's na, heb ik eigenlijk nog niet zo bar veel betaald gekregen.
Vorige week dus besloten niet verder te gaan tot alles (60K) betaald is en dit ook duidelijk gemaakt,echter meneer neemt de telefoon niet meer op, reageert niet op de mailtjes die ik stuur enz. >:(
Ik vind dit zeer vervelend en wil toch echt mijn geld wel hebben.!!!
Hoe sterk sta ik eigenlijk gezien er niks overeengekomen is op papier enz.?
Heb alleen duidelijke facturen met duidelijke betalingstermijnen,en meer niet.
Brand maar los...
Folkert
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag