• 0

Seven deadly sins van opdracht nemers

Aanbevolen berichten

16 antwoorden op deze vraag

  • 0

1. Zeggen dat je niet verantwoordelijk bent voor de late levering omdat de vervoerder het heeft laten liggen. (Kan mij dat nou schelen, net als of zij het accepteren dat ik een maand te laat betaal omdat mijn boekhouder het vergeten was)

2. Slechte communicatie. Niet inleven in de klant

3. Natuurlijk niet voldoen aan wensen/verwachtingen

4. Afwijken van afgesproken prijs

 

Jeetje 7 zijn er wel veel hoor! De eerste is uit eigen ervaring nog niet zo lang geleden. echt een fout van de leverancier want ik bestel er nooit meer en ik wilde alleen maar een gebaar van ze hebben ze hoefde echt niet 15% van de prijs af te doen ofzo.... >:( Ik zal geen namen noemen maar het was Care4Data, bah zoveel baal ik er nou van.

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie
  • 0

ff uit de mouw schudden...

 

1: de klant niet serieus (genoeg) nemen

2: de problemen van de klant niet begrijpen

3: slecht bereikbaar zijn (ondanks e-mail, mobieltje enz)

4: niet terugbellen

5: te laat leveren

6: onverwachte extra kosten

7: niet meedenken, maar klakkeloos doen wat gevraagd wordt

8: te laat zijn voor een afspraak

9: mijn verjaardag vergeten... ;D

10: de naam van de klant verkeerd spellen (gouw of gauw?)

 

nah dat ist wel ff...

 

 

All Digital

Effectieve Communicatie

www.all-digital.nl

Martin@all-digital.nl

Link naar reactie
  • 0

Hey Mr Gauw!

 

7: niet meedenken, maar klakkeloos doen wat gevraagd wordt

 

En wrm staat er dan op jouw website ; 7: "Gewoon, doen wat je zegt, streven naar het juiste effect bij uw doelgroep." :P

 

(ok voordat ik een kneusje krijg even kijken naar het tijdstip dat ik dit bericht heb geschreven en daarbij in acht nemen het aantal serieuze posts die ik vandaag al had geschreven ;D)

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie
  • 0

1. Overprofilering bij de uiteindelijke opdrachtgever.

2. Niet nakomen van afspraken.

3. Meerkosten, addertjes onder het gras.

4. Moeizame communicatie.

5. Opdracht niet begrijpen/er geen gevoel voor/bij hebben terwijl ze eerst aangaven het wel te kunnen.

6. Arrogante, betweterige houding.

7. Ontbreken van de 'klik' (als die er niet is gaat de hele samenwerking wat mij betreft niet door, hoe goed/goedkoop etc. ze ook zijn).

www.essentie.nl <-- opvallende site van een onderscheidend communicatie-adviesbureau: divine bv.

Link naar reactie
  • 0

Ja, beetje wellicht beetje krom geformuleerd. Bedoel ermee al het mogelijke doen om bij de uiteindelijke opdrachtgever in een goed blaadje te komen. Met als doel rechtstreeks voor hen te gaan werken.

 

 

www.essentie.nl <-- opvallende site van een onderscheidend communicatie-adviesbureau: divine bv.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 150 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.