Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
LittleBit
LittleBit
Ha HL-vrinden,
Jarenlang ben ik gebruiker geweest van Girotel bij de Postbank,
maar 1 dec. is daar de steker uit getrokken.
(en dan had ik het al weten te rekken)
De vooruitgang heet MijnPostbank.nl
Echter...
vroeger kon ik met 1 programma mijn prive-rek EN mijn zakelijke rek. beheren
en nu kan ik mijn prive en zakelijke rekeningen niet meer in 1 overzicht zetten
(om onduidelijke redenen zegt de Postbank dat dat niet kan),
dus heb ik alle gebruikerscodes, wachtwoorden en TAN-lijsten nu dubbel.
Bij Girotel kon ik rekeninggegevens onbeperkt oproepen
en zo kon ik bv het verloop van de verzekeringskosten
van de afgelopen 10 jaar snel en simpel inzichtelijk krijgen.
Met MijnPostbank kan ik net een jaar terugkijken en dus niets vergelijken.
Bij Girotel kon ik ook offline-koppelingen realiseren
(adresboek, betaalopdrachten)
maar nu zou ik niet weten hoe ik dat met MijnPostbank kan realiseren.
(alleen incasso opdrachten met ClieOp kom ik tegen)
De "vooruitgang" is soms lastig en banken doen wij _zij_ belangrijk vinden
(niemand kan nu de reisverzekeringsaanbiedingen van de bank nog ontgaan).
Hebben jullie nog suggesties om de genoemde knelpunten weg te werken ?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18642-elektronisch-bankieren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag