• 0

Gratis prijs vergelijkingssites?

Hoi allemaal,

 

Ik ben afgelopen december een console games shop gestart en ben op zoek naar meer klanten. Omdat ik zelf al lang in de ICT zit en dagelijks op tweakers.net kom, heb ik de site aangemeld bij tweakers.net in de pricewatch en daar komen regelmatig leads vandaan, zeker ook omdat de prijzen die ik voer vaak de beste van nederland zijn.

 

Het liefst zou ik ook op sites vermeld worden die niet techniek gerelateerd zijn zoals vergelijk.nl en kieskeurig.nl maar de kosten daar zijn voor mij veel te hoog.

 

Kieskeurig hanteerd een €500,- setup fee en €0,10-€0,14 per lead (afhankelijk van product prijs) en minimaal €75,- per maand. Vooral de setup fee is voor mij het bezwaar (bij tweakers.net betaal ik ook €0,08-€0,15 per klik).

 

Als ik het me goed herinner (kan de e-mail even niet meer vinden) hanteerd vergelijk.nl ook iets van €350,- setup fee, en een x bedrag per klik.

 

Ik heb ook adwords eens geprobeerd, maar ik denk dat ik dat niet helemaal goed heb aangepakt (te algemene keywords) en de kosten per klik waren een stuk hoger dan bij t.net (ongeveer €0,16-€0,25 per klik), na €60,- aan kosten bij adwords en 0 conversies heb ik dat maar stop gezet.

 

Weten jullie nog meer van dit soort sites met wat vriendelijkere tarieven of misschien wel gratis vermeldingen? Andere tips ten aanzien van marketing (mits betaalbaar) zijn van harte welkom.

 

Alvast bedankt,

 

Nick.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Het is geen vergelijkssite, maar kan je niet met een banner of op een andere manier adverteren op gamessites/blogs die goed bezocht worden? Ik ken de markt van je producten niet heel erg goed, maar als ik je site bekijk heb je veel prijsvoordeel ondanks je beperkte aanbod - het product zal niks onderdoen voor de winkelverkoop of andere online verkopers.

 

Is dit bewust gedaan? Of kan je simpelweg nu niet meer games geleverd krijgen via je leveranciers? Graag zou ik wat meer achterliggende informatie horen over je werkwijze of visie op de site, zodat niet alleen ik, maar ook mede forumgebruikers iets meer houvast hebben voor reactie.

 

Is overigens je prijsvoordeel simpelweg behaald door onder de adviesprijs te gaan liggen of wordt alles groot ingekocht?

 

Link naar reactie
  • 1

Het is geen vergelijkssite, maar kan je niet met een banner of op een andere manier adverteren op gamessites/blogs die goed bezocht worden? Ik ken de markt van je producten niet heel erg goed, maar als ik je site bekijk heb je veel prijsvoordeel ondanks je beperkte aanbod - het product zal niks onderdoen voor de winkelverkoop of andere online verkopers.

 

Is dit bewust gedaan? Of kan je simpelweg nu niet meer games geleverd krijgen via je leveranciers? Graag zou ik wat meer achterliggende informatie horen over je werkwijze of visie op de site, zodat niet alleen ik, maar ook mede forumgebruikers iets meer houvast hebben voor reactie.

 

Is overigens je prijsvoordeel simpelweg behaald door onder de adviesprijs te gaan liggen of wordt alles groot ingekocht?

 

 

De site url - buyinbulk.nl - is misschien niet helemaal passend bij de shop. Ik heb de domijnen geregistreerd met een iets ander idee in gedachte, maar heb er uit eindelijk toch maar een 'gewone' games shop van gemaakt. Over het algemeen worden adviesprijzen nooit aangehouden, alleen bol.com hanteerd die of zit er kort tegen aan, de overige game shops zitten er ook allemaal iets onder.

 

Ik zal wat meer achtergrond informatie geven over mij en wat ik doe, misschien dat dat helpt voor de beeldvorming.

 

Ik ben van beroep programmeur, dat is gekomen vanuit enthousiasme in de puberteit en dat heb ik nooit meer los gelaten. ICT opleiding gaan doen, tijdens school mijn eerste bedrijf gestart (computer hardware) en ook binnen een jaar gestopt (had 0 ervaring, vergeten op tijd belasting aangiftes te doen, etc. Uiteindelijk jaren geduurd voordat ik dat helemaal netjes heb opgelost, maar uiteindelijk heeft het alleen maar een hoop geld gekost, maar ook veel geleerd). Ik ben gestopt met de ICT opleiding omdat die niet goed geregeld was, onkundige docenten, meer dan de helft van de lessen vielen uit, etc. Ik heb toen gaan werken als verkoper bij megapool een jaar en ondertussen ben ik voor me zelf blijven programeren. Na een jaar was megapool falliet en ben ik als helpdesk medewerker gaan werken. Rond die zelfde tijd ben ik 's avonds gaan freelancen als programmeur op rentacoder.com, een hoop projecten gedaan en uiteindelijk aan een vaste 'buyer' blijven hangen. Die wou me in vaste dienst nemen, maar omdat hij in engeland zat en maar een erg beperkt budget had, was dat geen optie, hoe graag ik ook wou (huur moet ook betaald worden, etc.). Ik heb toen online een open sollicitatie gestuurd naar 2 detacheringsbedrijven en na twee gesprekken kon ik aan de slag in Leiden (kom uit maastricht, dus ben 222KM verderop gaan wonen). Daar bij een werkgever in Amsterdam gedetacheerd en na een jaar daar in dienst getreden (klikte erg goed).

 

Inmiddels werk ik al meer dan 3 jaar voor die zelfde baas en heb het erg naar mijn zin. Ondanks dat ik een goeie baan heb en het erg naar mijn zin heb is mijn droom nog altijd om voor me zelf te werken en software te maken en verkopen. Om die droom te realiseren ben ik ongeveer twee jaar geleden nickkusters.com begonnen. Dit zou het distributie platform gaan vormen voor mijn eigen software en tevens dienen als uitlaatklep voor dingen die ik mee maak, me interesseren, etc. Het opzetten van eigen producten is echter niet zo makkelijk, ik heb duizenden programma's geschreven tot nu toe en de meeste hebben zeer specifieke doeleinden. Een behoorlijk aantal daarvan zouden met wat extra tijd omgetoverd kunnen worden in producten die commercieel gezien bestaansrecht hebben, maar het grootste deel is voor eigen gebruik of niet commercieel interessant. Gezien de beperkte beschikbare tijd (enkel 's avonds en weekenden) schoot daat niet echt op en heeft het een jaar geduurd voordat ik twee producten online had. Het eerste is een programma dat zo'n niche markt treft dat het zeer beperkte commerciele waarde heeft - daar komt nog eens bij dat het product, door een aanpassing van de fabrikant waarmee het product werk, na 3 maanden niet meer werkte - dat het na een paar verkopen eigenlijk al waardeloos is geworden. Het tweede product kent veel concurentie en zou erg veel marketing/inspanning kosten om te gaan verkopen, dit heb ik dood laten bloeien i.v.m. tijdgebrek. De reden dat ik begonnen ben om al wat producten te verkopen heeft te maken met het idee dat als er maar uit zoveel mogenlijk bronnen geld binnen komt, dat ik dan vanzelf minder voor een baas kan gaan werken en meer in mijn eigen projecten kan steken.

 

Per toeval deden zich kort na elkaar twee problemen op met zeer bekende/populaire spellen. Het eerste was Red Alert 3, hierbij is bij het drukken van de boekjes het laatste cijfer van het serienummer weggevallen. De klanten werden geadviseerd om zelf het laatste nummer maar te raden (36 mogelijkheden, bij elke 3x fout invullen moet de setup herstart worden en dus ook de eerste 19 karakters weer worden ingevuld). Om mensen te helpen heb ik toen een programma geschreven dat dit voor de klant doet. Je vult de eerste 19 karakters in en het programma zorgt er zelf voor dat de setup elke keer weer gestart wordt en probeert alle mogelijke combinaties.

Het tweede probleem was met Call of Duty 5; hierbij deden zich op sommige systemen het probleem voor dat het spel niet gestart kon worden door een installatie fout. Dit was relatief simpel op te lossen door wat bestanden weg te halen en zelf een paar bestanden aan te maken. Dit heb ik ook in een mooi programmatje gestopt en uitgebracht via mijn site. Om zo veel mogenlijk mensen te bereiken heb ik deze twee programma's op een paar sites (waaronder een torrent site) gezet, wat tot gevolg had dat mijn programma's binnen twee maanden in totaal meer dan 250.000x gedownload werden.

 

Dit, samen met de frustratie over sommige game websites en de prijzen die voor spellen gevraagd werden en het idee van geld verdienen uit meerdere bronnen om meer minder voor een baas te hoeven werken, hebben er toe geleid dat ik zelf een games webshop ben begonnen. Ik houd van spelletjes, ben programmeur en kan dus een site maken die doet wat ik mis bij andere sites en kan mensen spellen aanbieden voor een schappelijke prijs. Daarnaast heeft het natuurlijk ook een hoop voordelen, ik zou van elk spel er een aan de voorraad kunnen onttrekken en dat opvoeren als verkoopkosten (demo's laten zien, om screenshots te maken, stukje te schrijven over een spel, etc). Dit doe ik overigens nog niet, omdat alles potentiele winst kan opleveren en die kan ik in deze fase wel gebruiken.

 

Ik heb momenteel al het geld dat ik had + 5.000 die ik geleend heb van familie in de voorraad zitten en elke maand komen er wel weer spellen uit die ik eigenlijk op voorraad wil/moet hebben. Daarnaast wil ik het assortiment van Xbox en Wii spellen gaan uitbreiden, dus al het geld dat ik kan besparen/niet hoef uit te geven om klanten binnen te halen/te bedienen is meegenomen.

 

Volgens mij is het inmiddels een lang verhaal geworden, maar hoop dat hierdoor het beeld wat duidelijker is geworden.

Link naar reactie
  • 0

Gratis prijsvergelijkingssites bestaan denk ik niet. Zij leven nl. van de doorkliks naar shops. Anders dan bij google of bijv. fora over games heeft een bezoeker van een vergelijksite over het algemeen een hogere koopintentie, er is waarde toegevoegd aan de bezoeker (kennis over welke game, van welke console e.d.) omdat de bezoeker zich op die site al wat uitgebreider georienteerd heeft.

 

Je zegt dat je 8-15ct te hoog vind, zonder dat je weet wat je conversie is. Of het te hoog is moet je m.i. eerst uitrekenen.

Mijn advies zou zijn, probeer het gewoon eens uit, meet je conversie heel goed, vergelijk de vergelijksite onderling wat betreft soort bezoekers die je ervan krijgt en hun conversie. "speel" met je verkoopprijs (1 EURO hoger is weer 10 kliks inkoop).

 

Andere tip: heb je al eens naar relevante startpagina dochters gekeken bijv. http://games.startpagina.nl/

Je kan de beheerder verzoeken jouw link te plaatsen.

 

Succes

Erwin

www.emanagement.nl Interim (Financial) Management en begeleiding van startups in online media, mobile apps en software developm.

Tevens geinteresseerd om mee te ondernemen o.b.v. een goed idee, maar bedenk: als jij je laatste 10K niet wilt investeren in je eigen idee, waarom zou ik het dan wel doe

Link naar reactie
  • 0

Gratis prijsvergelijkingssites bestaan denk ik niet. Zij leven nl. van de doorkliks naar shops. Anders dan bij google of bijv. fora over games heeft een bezoeker van een vergelijksite over het algemeen een hogere koopintentie, er is waarde toegevoegd aan de bezoeker (kennis over welke game, van welke console e.d.) omdat de bezoeker zich op die site al wat uitgebreider georienteerd heeft.

 

Je zegt dat je 8-15ct te hoog vind, zonder dat je weet wat je conversie is. Of het te hoog is moet je m.i. eerst uitrekenen.

Mijn advies zou zijn, probeer het gewoon eens uit, meet je conversie heel goed, vergelijk de vergelijksite onderling wat betreft soort bezoekers die je ervan krijgt en hun conversie. "speel" met je verkoopprijs (1 EURO hoger is weer 10 kliks inkoop).

 

Andere tip: heb je al eens naar relevante startpagina dochters gekeken bijv. http://games.startpagina.nl/

Je kan de beheerder verzoeken jouw link te plaatsen.

 

Succes

Erwin

 

Ik heb meteen een berichtje gestuurd naar de startpagina beheerder. Dat zijn van die dingen die ik vroeger ook heb gedaan, zonder success en daarom niet meer over na denk, maar elke case is het proberen weer waard en lukt het helemaal niet, maar eens kijken wat het kost om te adverteren op startpagina.

Link naar reactie
  • 0

nkcss > je moet het net als bij veel andere sites van traffic hebben, dus ik denk dat het verstandig is als je eens informeert wat los adverteren kost in de vorm van banners e.d. (wat ik eerder in dit topic ook al noemde). Denk dat je daarmee eerst een soort financiële buffer mee moet gaan opbouwen, om later met die buffer op vergelijkingssites te gaan investeren. Ik heb het idee dat je te snel, teveel wilt... niet erg hoor, je ambitieusheid kan je goed van pas komen. Maar waar je je nu begeeft zou ik eens de game-sites van dit moment raadplegen, of de diverse grote game-fora, om daar naar de adverteermogelijkheden te bekijken.

 

Marktplaats zou denk ik ook wel een optie kunnen zijn. Succes - hou ons op de hoogte.

Link naar reactie
  • 0

nkcss > je moet het net als bij veel andere sites van traffic hebben, dus ik denk dat het verstandig is als je eens informeert wat los adverteren kost in de vorm van banners e.d. (wat ik eerder in dit topic ook al noemde). Denk dat je daarmee eerst een soort financiële buffer mee moet gaan opbouwen, om later met die buffer op vergelijkingssites te gaan investeren. Ik heb het idee dat je te snel, teveel wilt... niet erg hoor, je ambitieusheid kan je goed van pas komen. Maar waar je je nu begeeft zou ik eens de game-sites van dit moment raadplegen, of de diverse grote game-fora, om daar naar de adverteermogelijkheden te bekijken.

 

Marktplaats zou denk ik ook wel een optie kunnen zijn. Succes - hou ons op de hoogte.

 

Dat heb ik inderdaad ook al gedaan. Ik heb contacten met ng-gamer.nl, daar ga ik in de komende maanden nog wat leuks mee doen, maar momenteel kan ik gewoon even niets missen helaas.

Link naar reactie
  • 1

Je hebt zeker lage prijzen lager als mijn inkoopprijzen bij mijn distributeur! Ik vind eerlijk gezegt wel dat je geen uitgebreid keuze maar wel een erg groot voordeel (voor de klant) dat je het op voorraad heb en dus snel kan leveren. Ik heb een langere levertijd van 3 tot 4 dagen maar kan daardoor wel een groot en alsmaar uitbreiding assortiment voeren. Ik voer het assortiment van mijn leverancier vandaar.

 

Ik denk er ook over om te adverteren op tweakers ik haal de kosten er net uit kwa cpc alleen de inschrijfkosten haal ik er dan niet uit en die zijn voor mijn budget en geringe omzet erg hoog. Kortom ik denk nog eventjes rustig na en bouw een klein buffertje op en doe het dan uiteindelijk denk wel.

 

Ik heb zelf berekend in excel hoeveel bestellingen ik krijg per aantal bezoekers daar kwam uit

1 op de 37 unieke bezoekers plaatst een bestelling

De gemiddelde omzet is 14,21 per bestelling

De gemiddelde winst is 14,21 x 0,25=3,55

 

Nou de kosten momenteel bij marktplaats:

201 kliks a 0,01 eurocent = kosten 2,01 euro

44 url kliks = dus een bestelling (klopt ik had die dag 1 bestelling die kwam van markplaats bezoeker)

dus de gemiddelde winst was ook inderdaad 3,55 euro en de kosten 2,01 euro dus ik haal het er bij markplaats uit.

 

Bij tweakers:

Bedrag onder de 50< is kosten per klik 0,09 eurocent

kosten 37x0,09=3,33 euro

Gemiddelde winst 3,55 euro

 

Dus ik zou het er bij tweakers net uithalen(egt net) Alleen dan reken ik de inschrijfkosten (250 euro) nog niet mee. Overigens factureert tweakers ook minimaal 75 euro per maand.

 

Maar ik denk wel dat de conversie bij tweakers en de omzet hoogte hoger is dus dat er denk meer als de gemiddelde 1 op de 37 bezoekers besteld en ik denk ook dat de omzet hoger is als het gemiddelde.

 

Ik kan je het excel file toesturen of hier uploaden stuur dan s.v.p. een mail.

 

Succes en hopelijk kan jij of andere higherlevel leden er iets mee.

 

Hoi allemaal,

 

Ik ben afgelopen december een console games shop gestart en ben op zoek naar meer klanten. Omdat ik zelf al lang in de ICT zit en dagelijks op tweakers.net kom, heb ik de site aangemeld bij tweakers.net in de pricewatch en daar komen regelmatig leads vandaan, zeker ook omdat de prijzen die ik voer vaak de beste van nederland zijn.

 

Het liefst zou ik ook op sites vermeld worden die niet techniek gerelateerd zijn zoals vergelijk.nl en kieskeurig.nl maar de kosten daar zijn voor mij veel te hoog.

 

Kieskeurig hanteerd een €500,- setup fee en €0,10-€0,14 per lead (afhankelijk van product prijs) en minimaal €75,- per maand. Vooral de setup fee is voor mij het bezwaar (bij tweakers.net betaal ik ook €0,08-€0,15 per klik).

 

Als ik het me goed herinner (kan de e-mail even niet meer vinden) hanteerd vergelijk.nl ook iets van €350,- setup fee, en een x bedrag per klik.

 

Ik heb ook adwords eens geprobeerd, maar ik denk dat ik dat niet helemaal goed heb aangepakt (te algemene keywords) en de kosten per klik waren een stuk hoger dan bij t.net (ongeveer €0,16-€0,25 per klik), na €60,- aan kosten bij adwords en 0 conversies heb ik dat maar stop gezet.

 

Weten jullie nog meer van dit soort sites met wat vriendelijkere tarieven of misschien wel gratis vermeldingen? Andere tips ten aanzien van marketing (mits betaalbaar) zijn van harte welkom.

 

Alvast bedankt,

 

Nick.

 

All by one webshops - Een persoon, een magazijn, een hoofdbedrijf kortom een kracht!

Link naar reactie
  • 0

Je hebt zeker lage prijzen lager als mijn inkoopprijzen bij mijn distributeur! Ik vind eerlijk gezegt wel dat je geen uitgebreid keuze maar wel een erg groot voordeel (voor de klant) dat je het op voorraad heb en dus snel kan leveren. Ik heb een langere levertijd van 3 tot 4 dagen maar kan daardoor wel een groot en alsmaar uitbreiding assortiment voeren. Ik voer het assortiment van mijn leverancier vandaar.

 

Ik denk er ook over om te adverteren op tweakers ik haal de kosten er net uit kwa cpc alleen de inschrijfkosten haal ik er dan niet uit en die zijn voor mijn budget en geringe omzet erg hoog. Kortom ik denk nog eventjes rustig na en bouw een klein buffertje op en doe het dan uiteindelijk denk wel.

 

Ik heb zelf berekend in excel hoeveel bestellingen ik krijg per aantal bezoekers daar kwam uit

1 op de 37 unieke bezoekers plaatst een bestelling

De gemiddelde omzet is 14,21 per bestelling

De gemiddelde winst is 14,21 x 0,25=3,55

 

Nou de kosten momenteel bij marktplaats:

201 kliks a 0,01 eurocent = kosten 2,01 euro

44 url kliks = dus een bestelling (klopt ik had die dag 1 bestelling die kwam van markplaats bezoeker)

dus de gemiddelde winst was ook inderdaad 3,55 euro en de kosten 2,01 euro dus ik haal het er bij markplaats uit.

 

Bij tweakers:

Bedrag onder de 50< is kosten per klik 0,09 eurocent

kosten 37x0,09=3,33 euro

Gemiddelde winst 3,55 euro

 

Dus ik zou het er bij tweakers net uithalen(egt net) Alleen dan reken ik de inschrijfkosten (250 euro) nog niet mee. Overigens factureert tweakers ook minimaal 75 euro per maand.

 

Maar ik denk wel dat de conversie bij tweakers en de omzet hoogte hoger is dus dat er denk meer als de gemiddelde 1 op de 37 bezoekers besteld en ik denk ook dat de omzet hoger is als het gemiddelde.

 

Ik kan je het excel file toesturen of hier uploaden stuur dan s.v.p. een mail.

 

Succes en hopelijk kan jij of andere higherlevel leden er iets mee.

 

Hoi allemaal,

 

Ik ben afgelopen december een console games shop gestart en ben op zoek naar meer klanten. Omdat ik zelf al lang in de ICT zit en dagelijks op tweakers.net kom, heb ik de site aangemeld bij tweakers.net in de pricewatch en daar komen regelmatig leads vandaan, zeker ook omdat de prijzen die ik voer vaak de beste van nederland zijn.

 

Het liefst zou ik ook op sites vermeld worden die niet techniek gerelateerd zijn zoals vergelijk.nl en kieskeurig.nl maar de kosten daar zijn voor mij veel te hoog.

 

Kieskeurig hanteerd een €500,- setup fee en €0,10-€0,14 per lead (afhankelijk van product prijs) en minimaal €75,- per maand. Vooral de setup fee is voor mij het bezwaar (bij tweakers.net betaal ik ook €0,08-€0,15 per klik).

 

Als ik het me goed herinner (kan de e-mail even niet meer vinden) hanteerd vergelijk.nl ook iets van €350,- setup fee, en een x bedrag per klik.

 

Ik heb ook adwords eens geprobeerd, maar ik denk dat ik dat niet helemaal goed heb aangepakt (te algemene keywords) en de kosten per klik waren een stuk hoger dan bij t.net (ongeveer €0,16-€0,25 per klik), na €60,- aan kosten bij adwords en 0 conversies heb ik dat maar stop gezet.

 

Weten jullie nog meer van dit soort sites met wat vriendelijkere tarieven of misschien wel gratis vermeldingen? Andere tips ten aanzien van marketing (mits betaalbaar) zijn van harte welkom.

 

Alvast bedankt,

 

Nick.

 

 

Bedankt voor je reactie. Ik denk alleen dat we hele verschillende winkels zijn. Bij mij kan men alleen bestellen wat op voorraad is (>95% van alles wat op mijn website staat is op voorraad) en als je voor 17:30 besteld, dan is het de volgende dag in huis. Ik verstuur alles via Pakketpost, dus ook altijd een Track & Trace code. Door op deze manier te werken weten klanten altijd waar ze aan toe zijn. Als ik nu bij jou bijvoorbeeld een Wii Fit zou bestellen, zul je me moeten mailen dat dit 6+ maanden kan gaan duren (backorder tijd van Micromedia, Favour, Gameworld, etc.), ik denk niet dat je klanten daar erg blij zijn, maar als jij me kan vertellen waar ik binnen 1 a 2 weken een stapel Wii Fit's kan krijgen, dan houd ik me aanbevolen :)

 

Ik heb inmiddels 100 games, als ik dat af zet tegen jouw (opgenomen) assortiment heb ik welliswaar minder Wii spellen, maar veel meer Xbox 360 en PS3 games, hier heb je er maar 6 in totaal van op je site staan. Ik merk zelf hoe meer artikelen ik in een bepaalde groep heb, hoe meer er verkocht wordt. Als de consument niet genoeg keuze heeft, dan gaan ze wel ergens anders kijken.

Link naar reactie
  • 0

Andere tip: heb je al eens naar relevante startpagina dochters gekeken bijv. http://games.startpagina.nl/

Je kan de beheerder verzoeken jouw link te plaatsen.

 

Succes

Erwin

 

Zoals ik eerder al had aangegeven heb ik niet echt positieve ervaringen met startpagina beheerders, opnemen van je links is dan ook erg moeilijk. Inmiddels is er wel een gelukt; op quiz.pagina.nl staat een linkje nu naar een Quiz spel dat ik verkoop, dus dat is toch alweer meegenomen (helaas geen traffic van gezien nog, maar alle beetjes helpen). Overige aanvragen zijn allen afgewezen.

Link naar reactie
  • 0

Op Marktplaats.nl kun je advertenties plaatsen via Admarkt. Dat gaat ook via CPC, en je advertentie verdwijnt niet in de enorme massa. Bovendien kun je gratis je URL plaatsen (wat normaal € 9 kost).

 

Voor ons werkt het erg goed, wellicht ook voor jou. Je kunt het proberen zonder veel risico's, want er zijn geen setupkosten of minimale maandelijkse kosten. En volgens mij krijgt iedereen in het begin € 50,- tegoed kado.

Link naar reactie
  • 0

Op Marktplaats.nl kun je advertenties plaatsen via Admarkt. Dat gaat ook via CPC, en je advertentie verdwijnt niet in de enorme massa. Bovendien kun je gratis je URL plaatsen (wat normaal € 9 kost).

 

Voor ons werkt het erg goed, wellicht ook voor jou. Je kunt het proberen zonder veel risico's, want er zijn geen setupkosten of minimale maandelijkse kosten. En volgens mij krijgt iedereen in het begin € 50,- tegoed kado.

Bedankt voor de tip, dit ga ik vanavond eens nakijken.

Link naar reactie
  • 0

Hoi

 

vergelijken.nl is wel gratis heeft wel niet erg veel traffic maar het helpt wel

 

Bedankt, heb me meteen even aangemeld.

 

Update: Alle beetjes helpen natuurlijk, maar Vergelijken.nl is niet echt geweldig opgezet.Het product matchen werkt erg slecht en is niet up2date. Misschien moet ik ook zelf nog eens zo'n site maken. Gratis tot 250 clicks per dag of zo, dan kunnen de wat kleinere gratis en mensen die echt veel traffic krijgen, die willen dan vast wel wat betalen. Zou wel mooi zijn als dan alle winkels zich zouden registreren, nu heb je er overal een paar, maar geen echte 'definitieve' lijst met alle aanbieders.

Link naar reactie
  • 0

en posten op verschillende forums help ook

Dat vindt ik erg tricky, ik wil alleen wat posten als het ook echt meerwaarde heeft. Als je direct je site probeert te promoten werkt dat enkel averechts.

 

Ik zag wel laatst dat iemand anders mijn website heeft gepost in een thread over Killzone 2, dat was wel erg leuk om te zien.

Link naar reactie
  • 0

Hey Nkcss,

 

Misschien een kleine tip voor je kijk maar eens of je er wat aan hebt:

 

tik op google " gratis links plaatsen " en dan een keyword. Dan zie je alle sites voor gratis jou link te plaatsen voor meer robots en meer naamsbekendhheid.

 

Is geen vergelijkingsite maar toch.

 

Succes !

 

 

MKB Cursussen is de ideale partner voor al uw Trainingen en Cursussen op gebied van Verkoop, Retail en Sales. Betaalbaar en goede kwaliteit !

 

Wij geven oa : Verkooptraining, Klantvriendelijkheidstraining, Telefonische verkoop, Winkeldiefstalpreventie.

 

www.mkbcursussen.nl

Link naar reactie
  • 0

Kun je dat zomaar doen? Zo een gratis link laten plaatsen op een linksite? Of zitten er addertjes onder het gras.

 

Ik heb even gekeken op zo een site en die had in zijn toplinks allerlei pornosites staan. Ik zal de namen van die sites hier niet herhalen :-[ ;D. Of heb je daar dan op zich geen last van?

 

 

Link naar reactie
  • 0
Kun je dat zomaar doen? Zo een gratis link laten plaatsen op een linksite? Of zitten er addertjes onder het gras.

 

Ik heb even gekeken op zo een site en die had in zijn toplinks allerlei pornosites staan. Ik zal de namen van die sites hier niet herhalen :-[ ;D. Of heb je daar dan op zich geen last van?

 

Tuurlijk kun je daar last van hebben. Wanneer bezoekers je naam intypen in zoekmachines kunnen dit soort resultaten ook opduiken. De vraag is of je je daarmee wilt associëren. En wanneer zo'n site door Google afgestraft wordt als zijnde een linkfarm (wat niet gewenst is), dan kan dat negatieve gevolgen voor jouw ranking hebben.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 169 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.