Geplaatst: 20 maart 200916 j jerz 21 berichten 4 Trofeeën 2 Reputatie Auteur ja het is gelukt ik heb alleen een vraagje.. als iemand mij een een bericht heeft gestuurd hoe kan ik beantwoorden.
Geplaatst: 20 maart 200916 j jerz 21 berichten 4 Trofeeën 2 Reputatie Auteur Op 20-3-2009 om 14:27, Jeroen Bakker zei: En, gelukt? :) ka lkasdf;,m
Geplaatst: 20 maart 200916 j jerz 21 berichten 4 Trofeeën 2 Reputatie Auteur ik denk dat ik het al weet ..
Geplaatst: 20 maart 200916 j Jeroen Bakker 9.9k berichten 8 Trofeeën 462 Reputatie Een persoonlijk bericht, of een bericht hier op het forum? Dat tweede doe je nu al natuurlijk. Dat eerste doe je door rechtsboven in de grijze 'Welkom op Higherlvel.nl'-balk naar 'Hallo resie! Je hebt 1 nieuw persoonlijk bericht' (o.i.d.) te gaan en daar bij het bericht op 'reageer' te klikken.
Geplaatst: 3 april 200916 j Jeroen Bakker 9.9k berichten 8 Trofeeën 462 Reputatie Test! (22:28/22:36/22:58)
Geplaatst: 23 mei 200916 j Mathieu 131 berichten 8 Trofeeën 8 Reputatie Google index test, Ik test bij deze de indexering van google, daarbij ga ik de komende dagen zoeken op auto - werk - ufo - wijn en de rest van deze zin. Ik ben benieuwd of zo'n website als deze nu volledig word ge-indexeerd. Als iemand het wil weten kan ik de test resultaten hier plaatsen. www.ontwerpexpert.net | Websites en reclame op maat www.brommert.nl | Alles over brommers en scooters
Geplaatst: 29 mei 200916 j Mirjam Caminada 8 berichten 1 Trofeeën 1 Reputatie testje ;D EVD Internationaal ondernemen en samenwerken
Geplaatst: 29 mei 200916 j WaltervL 610 berichten 8 Trofeeën 26 Reputatie Op 23-5-2009 om 15:13, Mathieu zei: Google index test, Ik test bij deze de indexering van google, daarbij ga ik de komende dagen zoeken op auto - werk - ufo - wijn en de rest van deze zin. Ik ben benieuwd of zo'n website als deze nu volledig word ge-indexeerd. Als iemand het wil weten kan ik de test resultaten hier plaatsen. ;D Nr 1: (weliswaar via Zibb) Quote zibb - Forum Google index test, Ik test bij deze de indexering van google, daarbij ga ik de komende dagen zoeken op auto - werk - ufo - wijn en de rest van. ... forum.zibb.nl/profiel/u/OntwerpExpert.nl/recent?rl=20 - 46k - In cache - Gelijkwaardige pagina's - Toeristische informatie en bezienswaardigheden voor vakantie in Baltische Staten
Geplaatst: 3 juni 200916 j Rene Artifex 3 berichten 0 Trofeeën -3 Reputatie Hier een testje van http://www.verzekeringen.nl
Geplaatst: 3 juni 200916 j Marcel (Up) 1.5k berichten 8 Trofeeën 314 Reputatie Geweldige correctie op betreffende link ! LOL ! ;D ;D ;D Column : "Wat kun je feitelijk en emotioneel verwachten als je besluit te stoppen"
Geplaatst: 3 juni 200916 j Bo Walta 256 berichten 8 Trofeeën 14 Reputatie ;D Ja heel goed. https://artdebo.com/
Geplaatst: 5 juli 200916 j Dennis Hoff 51 berichten 6 Trofeeën 3 Reputatie ook ff testen test MOD-edit: test geslaagd neem ik aan? Mooi, kan de link naar higherlevel ipv je eigen site ;) www.hesiodsoftware.com time tracking by looking back into time Download a free copy of the next generation of time tracking software here
Geplaatst: 5 juli 200916 j Dennis Hoff 51 berichten 6 Trofeeën 3 Reputatie Op 5-7-2009 om 10:53, Jeroen Bakker zei: Gelukt Dennis? :) y link ging ff niet goed in mijn signature ;) www.hesiodsoftware.com time tracking by looking back into time Download a free copy of the next generation of time tracking software here
Geplaatst: 21 augustus 200915 j déCor 5 berichten 1 Trofeeën 0 Reputatie Quote Marcel (Up) geplaatst op: 4 juni 2009, 00:35 Geweldige correctie op betreffende link ! LOL ! test
Geplaatst: 21 augustus 200915 j déCor 5 berichten 1 Trofeeën 0 Reputatie Quote lukt.. maar hoe eerst de naam ( in rood ) en daaronder de quote zelf ?
Geplaatst: 21 augustus 200915 j Marcel (Up) 1.5k berichten 8 Trofeeën 314 Reputatie Dit gebeurt automatisch wanneer je drukt op "citeer" in een bericht. Heel het bericht wordt dan ge-quote, niet relevante info haal je weg. Daaronder dan je reactie Succes, Marcel Column : "Wat kun je feitelijk en emotioneel verwachten als je besluit te stoppen"
Geplaatst: 22 augustus 200915 j déCor 5 berichten 1 Trofeeën 0 Reputatie Op 21-8-2009 om 23:28, Marcel (Up) zei: Dit gebeurt automatisch wanneer je drukt op "citeer" in een bericht. . Succes, Marcel Opvolgen les van Marcel ;)
Geplaatst: 22 augustus 200915 j Marcel (Up) 1.5k berichten 8 Trofeeën 314 Reputatie You're welcome..... ;) Anything else needed ? Marcel PS : Ik stel nog steeds vragen over quoten en citeren en lniks een eigen naam geven....... dus ga gewoon door met testen ! Column : "Wat kun je feitelijk en emotioneel verwachten als je besluit te stoppen"
Geplaatst: 22 augustus 200915 j Marcel (Up) 1.5k berichten 8 Trofeeën 314 Reputatie Kijk, en onderstaande vind ik nu net in een ander topic, waar ik dus ook altijd mee lig te "klooien" ! Dus een les voor jou en voor mij, met dank aan Fred ! Op 21-8-2009 om 22:34, Fred Wiersma zei: Op 21-8-2009 om 22:29, René v. Zandwijk zei: ... P.s. kan iemand mij een keer uitleggen hoe ik quoten/citeren kan uit meerdere berichten. Per te quoten bericht: - citeer knop - selecteer alles - kopieer in Notepad / Kladblok en voeg je eigen teksten toe. Daarna alles uit Notepad kopieren, op 'reageer' drukken, en plakken. Column : "Wat kun je feitelijk en emotioneel verwachten als je besluit te stoppen"
Geplaatst: 22 augustus 200915 j Marcel (Up) 1.5k berichten 8 Trofeeën 314 Reputatie Teeeeeessssst Jeroen Even een voor iemand anders een compleet nietszeggende tekst, neerzetten, ivm een teks/testbericht., Mvr groet, Marcel Verandering / edit : Jeroen, er lijkt nu niets te gebeuren.... zal ik morgen ochtend nog eens kijken wat er dan gebeurt ? (PS Internet Explorer) Column : "Wat kun je feitelijk en emotioneel verwachten als je besluit te stoppen"
jerz
hallo allemaal
ik wil testen.