Na het doorlezen van dit forum weet ik intussen dat ik 3 maanden en 1 dag moet wachten om opdrachten van mijn oude werkgever aan te nemen (het gaat over een grote, langer durende opdracht), nadat ik vanwege reorganisatie ontslagen zal worden. Echter, mijn werkgever bevindt zich in het buitenland, en zal dus van de nederlandse belastingdienst geen controle krijgen.....
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
dukie8011
dukie8011
Hallo
Na het doorlezen van dit forum weet ik intussen dat ik 3 maanden en 1 dag moet wachten om opdrachten van mijn oude werkgever aan te nemen (het gaat over een grote, langer durende opdracht), nadat ik vanwege reorganisatie ontslagen zal worden. Echter, mijn werkgever bevindt zich in het buitenland, en zal dus van de nederlandse belastingdienst geen controle krijgen.....
Hoe zit het dan met deze regel???
Groeten
Peter
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/21024-3-maanden-niet-werken-voor-oude-werkgever-buitenland/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag