Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
abcdef
abcdef
Hallo Higherlevels,
Ik heb in Casablanca (te Marokko) sinds 3 jaar een grote supermarkt.
De zaken lopen goed.
Maar in Nederland heb ik ook een bedrijf, een snackbar op precies te zijn. Die loopt wat minder goed.
Dat heeft met de crisis te maken. Maar ik zie wel mogelijkheden in de snackbar kwa uitbreidings mogelijkheden.
Het geld wat ik nodig heb, heb ik zelf. Maar op de bankrekening die ik in Marokko heb (op de rekening van me supermarkt).
De vraag is kan ik het geld overmaken naar me Nederlandse bankrekening zonder er al te veel belasting voor te betalen?
Of helemaal geen belasting dat zou mooi zijn. Want daar heb ik ook belasting betaald voor de omzet.
Het geld moet zowiezo in me Nederlandse bedrijf geinvesteerd worden om het bedrijf levende te houden.
Tips zijn welkom.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/21067-geld-van-me-buitenlandse-bedrijf-naar-nederlandse-bedrijf-halen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
50 antwoorden op deze vraag