Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Firebird1
We hebben op HL reuzen, we hebben kneuzen maar ondanks dit zijn er bijzondere mensen aanwezig op HL die, buiten het feit dat ze verstand van zaken hebben, ook nog eens de moeite nemen om geheel belangeloos dit op een heldere en transparante wijze uit te leggen aan mensen die deze expertise missen.
Ik zou willen starten met het gehele HL team te bedanken voor hun inzet en de wijze waarop ze deze fantastische site draaiende en functioneel houden.
Daarnaast zou ik in het bijzonder Joost Rietveld in het zonnetje willen zetten.
Reden: Na een aantal maanden anoniem speuren heb ik me drie maanden geleden aangemeld als lid. Ik had veel ervaring in loondienst verband, wou voor mijzelf gaan beginnen maar had totaal geen benul van de administratieve kant van het geheel (welke rechtsvorm, wat moet er allemaal gebeuren voordat dit mogelijk is etc. etc.).
Drie maanden later en mede ook dankzij de beknopte, zinvolle en onderbouwde antwoorden van Joost heb ik ontslag genomen en ben ik onderstaande organisaties begonnen:
- 2Empower BV (holding en tevens de organisatie die internationaal contact heeft met CE fabrikanten)
- 2Contribute BV (werkmaatschappij en de uitvoerende partij)
Hoewel net begonnen werk ik inmiddels al in samenwerking met diverse grote fabrikanten om hun producten in traditionele en non-traditionele kanalen te adviseren op een wijze die ook voor klanten interessant is.
Uiteindelijk was ik wel eigen ondernemer geworden echter dankzij Joost is dit proces in een stroomversnelling gekomen en ben ik hier erg gelukkig mee.
Chapeau
Sourcing, marketing and premium partner in CE products